|
||
P.Solberg написа:Така е - гладен фен, С2000 сънува
del4o85 написа:Време е и за моя анализ.
Като цяло слабо представяне на нашите. Като изключин Басо и Траваля, италианците играха с резервите (заради бойкота на най-добрите). Моите учаквания бяха: Крум 5-6 място (имам предвид по отсечките)Илиев около 10,Славов 2-3 места след него, Боби да завърши,Катето екскурзия.
Крум-слабо представяне.Ако кажем, че още не са се сработили с новия навигатор (който забавя и бърка) означава, че нещата не са толкова зле. Не може пилоти като Бети,Фонтана и още няколко италианеца които ги броят за средна ръка да са преди него(по отсечките).Навигатора му Петър Йорданов ако забавя ще свикне, но това предварение е най-голямата глупост.Това е азбуката на навигаторството.
Димитър Илиев- много слабо като се има в предвит, че е карал това рали няколко пъти.В България знае отсечките наизуст и дава газ, а те са и едни и същи (магистрала, мухово по 10 пъти).Тия тинейджъри с R3 и A6 го убиха от бой.Срамно за човек с претенции,колата му била слаба.Няма ли кой да му каже, че миналата година Андреучи с автомобил като неговия стана пръви и наказа суперите(след него бяха пежо и фиат).Е-трябва и каране.Въпреки всичко не наричайте Илиев- подигравателно СУПЕР МИТКО, такива са му възможностите, пък и тия млади момчета с R3 трябва да се доказват зада ги забележат,а и беше мокро.
Тошко,нужни са му участия в чужбина.Има потенциал но трябва да го развие.Според мен на него и на Боби им трябват навигатори с опит да ги водят.Не случайно в европейския и световния шампионат до млади пилоти качват стари и опитни навигатори.За Тошко можем да коментираме след годинна по чужбините.За сега само пожелания.И не се навивайте прекалено, разликите му с автомобилите от А7 са големи.Това,че е първи в 2WD в Европейския шампионат - можем да кажем предпоследен и пак ще е вярно(кой е трети).Ако разчитаме да се явят 2-3 коли и някой да отпадне тежко ни.Ако започне да кара за завършване заради точките в 2WD това ще спре развитието му.Видя се поне (италианците го показаха) че R3 може да се бори и за генерално класиране.
Боби- от това по зле неможе.Понякога това е добре-човек да стъпи на земята.Необходима е промяна в стила му на каране.След тези циркове във Велико Търново- нормално.Това, че на тези широки писти дърпаш ръчна, не означава че владееш автомобила.На рали е важно да останеш на пътя и да преминеш максимално бързо завоя.
Катето единствено изпълни това за което отиде (според мен)екскурзия.Евалла на баша и, но само си харчи парите човека.На всеки пилот му пада гардът като го тупат здраво.Това, че трупа опит е пълна глупост като не си на точното съзтезание.Пък и на Траянова врата с новия навигатор ще е чудо.Не беше ли по - разумно да отиде на някое малко съзтезание с новия навигатор да свикнат една с друга.
И моля тези които четат през ред да не бързат да се включват.
stratiewa написа:само искам да кажа. че е най-лесно да се критикува от страни.Някой замисля ли се какво ни беше на всички особено но Боби.Тошко и на мен? Да Крум и Митко са били там и то не веднъж.но другите.......?Вие знаете ли .че според мен състезанията в България на фона на това там са пълна пародия - трасета .организация.техника на каране......ние сме далеч от истината.
А Вие критиците до колко сте запознати с това което се случваше там ???? Да наистина резултата е важен.но не винаги само по него може да съдиш за това което се е случило там.
Назад към Европейски шампионат, IRC и регионални купи
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта