Льоб не е очарован от смесената настилка в Кипър. Има опасения за гумите, тъй като ще се наложи да карат с макадамовите настройки и гуми на асфалт. Въпреки, че Льоб е имал съмнения и за други състезания, но пак ги е печелил. Така, че едва ли ще се даде без бой.
Хенинг Солберг е твърдо решен да се качи на подиум. По думите му организаторите са се постарали да направят отсечките доста интересни, което доста му допада. В предишните издания на ралито Хенинг е влизал в шестицата и кава, че ако не се счупи със сигурност ще атакува подиум.
Брат му Петер е убеден, че са значително по-добре подготвени сега, имат си нов, "ъпдейтван", мотор от Ситорен, нови амортисори от Ригер. Петер, също като брат си е убеден, че ще може да се бори с пръвите. Което мисля, че възможно най-малкото, че след дългия период пълен с несполуки, сега доста мотовиран и нахъсан за голяма битка
Себастиен Ожие ще кара в Кипър с идеята да трупа все повече опит. Французина признава, че смесената настилка, ще е доста забавна за карне според него. Ето как силно се различават менията на Льоб - човек с огромен опит във ВРЦ - и младока Ожие трупащ опит с ВРЦ-тата
Както се казва на младия му ври кръвта
Новиков също не си поствя никави сериозни цели за този уиикенд. Просто иска да финишира и да трупа ценен опит с колата. Направил е успешни пет-дневни тестове с колата, заедно с Рутенбах и Ожие. "Много съм доволен от макадамовите тестове. Много бързо намерихме добър ритъм с колата. Много сме доволни, че имаме възможност да караме най-конкурентната кола в шампионата."
Раутенбах зявява, че ще бъде доста тежко изпитание, карането с макадамови настройки на асфалт, докато за публиката ще е истински зрелищно. "Тестове ни преминаха много успешно и се надявам да намеря добър ритъм в хода на състезаието".
Факта, че пилотите ще трябва да карат с макадамови гуми през целия уиикенд, притеснява и Хирвонен, както казва самия той : "Ще караме с грешните гуми." След направените тестове в Сардиния, заедно с Латвала, Хирвонен заявява: "Ще е бъде много трудно, но въпреки това има едно НО. По време ма тестовете температурта беше 10 градуса и гумите се държаха добре. Въпреки това е нужно по-ранно спиране и влизане в завойте."
Май излиза, че всички се притесняват и то доста от смесената настилка. Кипър е първото състезание със смесена настилка от 1996 година насам. Мисля, че точно в Кипър е възможно да станем свидетели на драстични обрати, относно крайното класиране. Някак си си мисля, че ще видим на първо място изненада