Дамско рали ''Интерспийд"2008

Дискусия за Българския Гимкхана Шампионат

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот GTI-8V » Вто Яну 13, 2009 11:50

tsveti написа:Може би е така да, за друг тип състезания със сигурност. Личен опит- с тикото, което няма нито окачване, нито може да му се сложи такова, и се люля на където завъртиш волана, аз правя по-добри времена на змейка, отколкото със Сейчентото, което има окачване и ''седи'' по-добре. Защо е така?
Алекс, дамските са доста по-различни от другите състезания. Те нямат скорост, кара се на полигона само на първа предавка, толкова са спънати, че рядко много рядко имаш време да включиш втора, след което веднага я изключваш, тъй като идва следвашия конус....
Но както вече казах, аз приключих с темата :lol:



Цвети, карал сам дури с мойто мицубиши по най изпинати картинг писти на пример, само на пирва и втора, така че не де да мислиш че сравнявам нещата с писта или друго.
В момента ти и данка говорите за собствени вишдане, опити които просто по себе си не могат да бидат основание на каквото и да е сaщото ако не вие тогава може би други 10 дами се възпосват от некои от предимства. Да не се разбираме по грешно, говора принципно, нямам нито теб нито данка или които и да е предвид нито като пилот нито с колата.

Аз дури не мога да разбера как има изобщо зпор дали по добрение помагат или не сaщот е толково учевидно че ВСЕКА една подобрение направено като требва дава предимство. Нима искаш да спориш че кола с 100кг по лека от същата без подобрение завива като оригиналната? Нима ще спира по кисно? Кола които има 10%, 20% iii повече сила ще набира по бърсо? Ако изобщо не набирате бих се загласил че не предимство силата на колата, но като гледам набирате здраво на старт и след спиране, сначи е предимство ако некои си направил кола кото оригинално например от 0 - 50 набира за 6 секунди а след правенето набира за 5 секунди. Ами 1 секунда тук, 1 секунда там, това се набира според мен.

С окачването изобщо не ми се спори дури, които твърди че хандлинг-а с добро окачване не дава огромно предимство по савой, спиране, набиране, осмърки и всичко останало да я пробва пирво на една и съща кола и тогава да говори.

А както се помисла мога да бори сигурно още неща които дават по малки предимства, сашност това е и причина също го слошат де, като спортни волани например. Естествено че с малък волан въртиш по бърсо, нима сега некои ще се спори че е не така ;-)))

Всичност аз само пиша в тази тема не да казвам какво е правилно или не, какво е позволено или не, но се издрасних че уш нищо не дава предимство, които просто не си е така. Ако в правилник пиши само стандартни туристически автомобили сначи би требвало да за такива.
Мисла че и има и много вашно смисъл в това, и това е да си остава ефтин вариант и масов спорт, който е според мен лично е много правилно.

Не се отказва толко бърсо, мисла че дискусията е на нормално ниво, обмениме вишдане, спорим се културно, няма лошо в това ако различни хора си изказват различни мнениета ако за подкрепени с факти.
Аватар
GTI-8V
 
Мнения: 959
Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 23:57
Местоположение: Smolian
Име: Alexander Boch

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот Иван Шопов » Вто Яну 13, 2009 11:54

Опаля... Изтърсих се.:-)
Винаги става забавно, когато общите проблеми се превърнат в лични нападки. Хем е нечестно, хем е глупаво, хем не решава никакви проблеми, но затова пък пишката расте ли расте...:-)
За да пропусна дребнавите заяждания ще споделя както винаги НЕскромното си мнение по някои важни точки.
1. Алекс - слез на земята, приятелю. Всички примери, които си дал ще ти помогнат да "спестиш" десети от секундата в скоростна отсечка. В Дамският шампионат (може би за съжаление) скоростта е последното, което се търси - обикновено организаторите дават мило и драго да не се вдига повече от 30 км/ч за да не стане някой сакатлък.
2. Трифоне - излагаш се с този мрън-мрън, та пляс. Седалки, чипове, колани, бла-бла. Продължавам да твърдя, че в този шампионат най-важни са пилотските умения и то толкова много, че понякога се чудя дали да не скоча до пластичен хирург и после да се тупаме заедно с мацките между конусите.:-)
3. БФАС не е слънце, което да огрява навсякъде. Затова и намирам начина на действие на Цвети за правилен (писма, контестации, дискусии и т.н.), а това е и причината да пиша в тази тема. Ако съберете всичките си мрънканици накуп и само 10% от тях ги превърнете в градивни предложения - със сигурност следващата година ще Ви е по-приятна и успешна.
4. Хидравличната ръчна, "чип - тунинга" и прочее доизкусурявания дават нищожно предимство ако въобще може да се говори за такова. Абсурдно ли звучи? Надали... Стига да се замислите.
Хидравличната ръчна помага автомобила по-бързо да се "плъзне", но изисква по-точна преценка кога да бъде пусната (нещата стават по-бързо). Чипът "помага" за дребно повишаване на мощността, което при същото плъзване предизвиква повече "въртене на гуми на място" ако пилота не е прецизен. Убедихте ли се, че и двете както плюсове могат да донесат и минуси, но дребни и незначителни на фона на общите резултати?
5. За да не ме разбере някой погрешно - не е моя работа да се меся там, където високите токчета раздават газ, макар че би ми се искало.:-)
Смятам обаче, че или трябва да има твърди, конкретни и безпристрастни правилници, които да се спазват от всички безусловно или подобните "дребни далаверки" е нормално да се пропускат. Най-малкото ащото повечето от "вещите лица" няма как да знаят за всички подробности във всеки един автомобил - и като марка, и като модел.
Трифоне, ще си позволя да се обърна пак към теб/Вас персонално. Подобна позиция не ти прави чест на теб като мъж и пилот. Като съпруг вече ти си преценяваш. Ще ти дам само два примера:
1. Плаца на НСА, в която бяхме състуденти. Зима, сняг, малко полигонче и няколко конуса. Звезделина си караше Микрата, а аз дъртото Ренде Лагуна на газ. На теория би трябвало да ме отупа с много, но реалността беше друга.
2. Рали "Галатея" - 2008. Опел Астра на газ със серийни гуми, ръчни, седалки и бла-бла. Това на фона на турбо автомобили, състезателни такива, чипосани и т.н. и т.н. Астрата стана първа от близо 60 автомобила.
И в двата случая не защото аз съм велик или добър пилот, а защото съм намерил правилният подход на това трасе. Накратко - искаш и можеш ли - ще биеш и с по-слаба кола. Както и мен са ме отупвали по пистите и планинските (примери - Любчо Каменов на писта "Варна", Кирето с Голфа, който ти караш сега на "Пещера 2007"). Няма да си търся оправдания- били са по-добри - били са ме. Точка!
Дали не е по-добре подобен начин на мислене да стане общ взесто да си мерите пишките и/или сутиените? Според мен лично баш тогава ще можете да претендирате, че имате Ваш спорт. А докато чакате една птичка да направи пролет ще си останете само с мрънканиците. Лично мнение естествено.:-)
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот dankata » Вто Яну 13, 2009 11:54

Абсолютно е права Цвети ,
Това нашето няма нищо общо с другите автомобилни дисциплини и всеки който поне веднъж е идвал да гледа знае. Всички подобрения за вдигане на конете имат смисъл само ако организатора е предвидил каране на картинг писта, което се случва само веднъж годишно. Ако някой измисли как една кола да лети на първа със 100 км. примерно и същевременно да не гази колците ще ида да му целуна ръка .
Аватар
dankata
 
Мнения: 70
Регистриран на: Пон Юли 30, 2007 10:44
Местоположение: sofia
Име: Даниела Нешева

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот tsveti » Вто Яну 13, 2009 12:17

GTI-8V написа:
Не се отказва толко бърсо, мисла че дискусията е на нормално ниво, обмениме вишдане, спорим се културно, няма лошо в това ако различни хора си изказват различни мнениета ако за подкрепени с факти.


О, това далеч не е бързо отказване или поне според мен. Просто това тук, целия този спор, дискусия, изказване на мнение или както искате го наричайте не води до нищо друго, освен кривото гледане след това по трасетата! Това го зная от личен опит. Едно време мислех, че форума е място където много хора накуп могат да кажат гледните си точки(без да се налага да излизат от къщи), да обсъдят разни проблеми свързани със спорта и куп други приятни и ползотворни неща, оказа се, че далеч не е така, та даже и обратното- пишейки във форума си създаваш врагове, било то пилоти, било то технически комисии, било то организатори. Човек трудно понася критика, за това се искат доста добри качества.
Както винаги Иван най-добре казва нещата. Вместо да седнем и да помислим и обсъдим варианти, ние се плюем по форумите! Сядаме, написваме според нас какво е нужно, за да се запази хем масовостта на спорта, хем да има атракция с ''направените'' коли и така. Обаче е по-лесно да ''шушнеш'' на някой приближен, който заема някакъв пост и подмолно да се опитваш да махнеш нещото, което ти пречи. Това, ако е ''мислене'' за спорта, здраве му кажи. За пореден път се доказва какви хора сме ние българите и какви хора има в тоя иначе мъжки спорт.
Който има сили да се занимава, аз си давам почивка поне до 30-ти март :|
''Целта не е да си по-добър от другите, целта е да бъдеш по-добър от себе си.- Уилям Фокнър''. ''Лошият човек е като въглена – ако не те опари, ще те очерни''. Анахарсис
Изображение
Аватар
tsveti
 
Мнения: 730
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 17:00
Местоположение: София
Име: Цветомира Георгиева

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот GTI-8V » Вто Яну 13, 2009 12:27

Иван Шопов написа:Опаля... Изтърсих се.:-)
1. Алекс - слез на земята, приятелю. Всички примери, които си дал ще ти помогнат да "спестиш" десети от секундата в скоростна отсечка. В Дамският шампионат (може би за съжаление) скоростта е последното, което се търси - обикновено организаторите дават мило и драго да не се вдига повече от 30 км/ч за да не стане някой сакатлък.


Иван, приятелю, незнам каква е причина за да мислиш че лета за да влезна на семята? Незнам каква е и причина всеки път да мислиш че не съм прав никога? Увашавам те, пилот с много опит си и опитваш да промениш доста неща, повечето ти изкаване подкрепвам, на некои имам корено различено мнение. Надявам се само и само същото сам нов пилот не сначава че нямам право на собствено мнение, глас и гледна точка?!

С удоволствие ще права с теб един тест на една скоростна отсека ;-) Ти ще си с абсолютна фабрична кола а аз ще избирам подобрение като професионална окачване, седалки, волан, хидравлична рична, олекотявам тук там по малко, посилвам диватела така малко лекичко с 30% например и нима искаш да кашаш че разлика ще е десетка на секунда? Ще извиниш, но това е несериозно според мен.

Но както и да е, ако тези неща според теб и други НЕ дават никаква предимство сначи за какво да си харчат дамите парите и задават главоболие на другите.
Нека да не го прават, да спасват правилника които посочи стандартни автомобили и с спестени пари да инвестират в лак за нокти и подобни ;-)) (малко жега, да не ми се сърди некои сега!)
Аватар
GTI-8V
 
Мнения: 959
Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 23:57
Местоположение: Smolian
Име: Alexander Boch

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот GTI-8V » Вто Яну 13, 2009 12:44

tsveti написа:Просто това тук, целия този спор, дискусия, изказване на мнение или както искате го наричайте не води до нищо друго, освен кривото гледане след това по трасетата!
Това го зная от личен опит.


Ами ако некои заради културна дискусия или зпор после теб или мен гледа на криво така само същото сме на различно мнение или същитаваме лични интереси, нищо не губиме така и иначе.

tsveti написа: Едно време мислех, че форума е място където много хора накуп могат да кажат гледните си точки(без да се налага да излизат от къщи), да обсъдят разни проблеми свързани със спорта и куп други приятни и ползотворни неща, оказа се, че далеч не е така, та даже и обратното- пишейки във форума си създаваш врагове, било то пилоти, било то технически комисии, било то организатори. Човек трудно понася критика, за това се искат доста добри качества.


От когато сам в България има некои неща които ми прават голямо впечатление. Ти вече едната си описала и това че много малко хора мога да търпат критика които според мен е фундамента на развитието на всеки един чувек. Аз лично такив негативен отзив не усещам (все още)

tsveti написа:Както винаги Иван най-добре казва нещата. Вместо да седнем и да помислим и обсъдим варианти, ние се плюем по форумите! Сядаме, написваме според нас какво е нужно, за да се запази хем масовостта на спорта, хем да има атракция с ''направените'' коли и така. Обаче е по-лесно да ''шушнеш'' на някой приближен, който заема някакъв пост и подмолно да се опитваш да махнеш нещото, което ти пречи. Това, ако е ''мислене'' за спорта, здраве му кажи. За пореден път се доказва какви хора сме ние българите и какви хора има в тоя иначе мъжки спорт.
Който има сили да се занимава, аз си давам почивка поне до 30-ти март :|


Тук според мен вишдаш само черно и бело, но в живота има и други цветове
Аватар
GTI-8V
 
Мнения: 959
Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 23:57
Местоположение: Smolian
Име: Alexander Boch

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот motolud » Вто Яну 13, 2009 12:56

при тази мега хипер скорост от 30-40 км окачването си е ташак работа!!!всичките тези щуротии надали дават разлика повече от 0,5 сек на КИЛОМЕТЪР пробег а кво остава за едно майсторско управление което най дългото като пробег едва ли е повече от километър!!!Тука се почна ебати разправията и под вола се търси теле е надали!!! Хората явно не могат да понесат загубата !!! да ама във всеки спорт има победители и победени изкл правят ритнитопковците!!!там има и равен хаха!!!има един пич Шумахер познато ми е името му от някъде май беше 7 пъти шампион на не се сърди човече или на формула 1 та въпростния казва че печели най много от бързите завой там където оня мускул наречен свинктер почва да се свива от страх!!!на бавните завой нищо неможеш да спечелиш а на бързи завои незнам дали някой е дръпнал ръчна!!! и при тази мега скорост от 40 окачването надали е толкова ефектно.
от всички хуления разбрах че все Цвети е кривата в миналато мнение изразих че има и други коли с " нередности " ама за тях нищо не се споменава!!!
Старши защо не ги казваш тея работи ???
Спорта иска жертви били те финансови били те физичестки!!!
тва е мерцедес нали???http://forum.rally-club.bg/gallery2.php?g2_itemId=142690 всички знаеме мерцедеса каква кола е колко е маневрена с тази геометрия на предния мост с какви спирачките колко е лек волана а коли който са 100 пъти по зле го бият на поразия!!!
а това тук е гордостта на немското автомобило строене!!!http://forum.rally-club.bg/gallery2.php?g2_itemId=153362 опа :mrgreen: грешката е моя тва е на старшинката голфа една друга гордост на немското автомобило строене!!! ето това е баш машината gallery2.php?g2_itemId=55000 е защо тая тарабанка е шампион за 2006г !!!
та интимната ми мисъл е че най-важно е упдейта на онова устройство за волата!!!
Аватар
motolud
 
Мнения: 67
Регистриран на: Чет Юли 21, 2005 20:20
Местоположение: на софия
Име: Галин Гетов

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот Иван Шопов » Вто Яну 13, 2009 12:58

GTI-8V написа:Иван, приятелю, незнам каква е причина за да мислиш че лета за да влезна на семята? Незнам каква е и причина всеки път да мислиш че не съм прав никога? Увашавам те, пилот с много опит си и опитваш да промениш доста неща, повечето ти изкаване подкрепвам, на некои имам корено различено мнение. Надявам се само и само същото сам нов пилот не сначава че нямам право на собствено мнение, глас и гледна точка?!

С удоволствие ще права с теб един тест на една скоростна отсека ;-) Ти ще си с абсолютна фабрична кола а аз ще избирам подобрение като професионална окачване, седалки, волан, хидравлична рична, олекотявам тук там по малко, посилвам диватела така малко лекичко с 30% например и нима искаш да кашаш че разлика ще е десетка на секунда? Ще извиниш, но това е несериозно според мен.

Алекс, не си ме разбал правилно.:-)
Казах, че на скоростна отсечка промените, които те са направили (ръчна,чип,седалки и т.н.) ще даде дребно предимство под секунда. А на полигона - надали ще има и такова, което да не се измерва в стотни.
Колкото до летенето - визирах, че имах възможността да карам "между конуси" тази година и вярвай ми - отстрани изглежда различно. Отново ще дам за пример "Рали Галатея", не за да се изтъквам, а като доказателство, че сериен автомобил на газ успя да бие доста и различно подготвени автомобили. Именно, защото на някои понякога мощността им пречеше, на други липсата на такава в ниските обороти им отреди по-задно класиране, а трети заради твърдото си окачване на мокрото се пързаляха като крава на лед.
Надявам се да ме разбираш правилно вече - не целя да те обидя и/или засегна. Имаш право на собствено мнение естествено и продължавай да го защитаваш - така е редно. Но гледната точка на зрител винаги е коренно различна от тази на участник. Затова и смятам, че някои от възгледите ти не са коректни и точни.:-)
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот ifcho » Вто Яну 13, 2009 13:34

Е и аз не разбрах като няма смисъл от тез подобрения, защо ги правят всичките, а не си харчат парите по кръчми и спа :lol: :lol: :lol:
Да не се засегне някой, интересно ми стана само тази част от дискусията 8)
Peugeot's technical sophistication and competitive success confirm my belief that the automobile's progress began with and remains the fruit of sports competition' Enzo Ferrari
Аватар
ifcho
 
Мнения: 309
Регистриран на: Сря Авг 24, 2005 18:07
Име: Ivailo Ivanov

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот GTI-8V » Вто Яну 13, 2009 13:36

Иван Шопов написа:Алекс, не си ме разбал правилно.:-)
Казах, че на скоростна отсечка промените, които те са направили (ръчна,чип,седалки и т.н.) ще даде дребно предимство под секунда. А на полигона - надали ще има и такова, което да не се измерва в стотни.


Разбрах те вече, но ти мен не си ми разбрал правилно. В един от предишните мои мнение сам писал че НЯМАМ нито една от дамите тук на предвид а говора принципно и какво би ставало ако некои се възпозва максимално от различни подобрениета. За това, къде ще е граница? За това и си мисла че правилника е правилно в това отношение и колите за описани като "стандартни" и не "подобрени", "тунинговани", "бегачи", "полу бегачки" и така нататък.
Аз лично вишдам логика в това да си остават стандартни и/или да има друг клас като "Х" да си прави некои каквото си иска.

Иван Шопов написа:Колкото до летенето - визирах, че имах възможността да карам "между конуси" тази година и вярвай ми - отстрани изглежда различно. Отново ще дам за пример "Рали Галатея", не за да се изтъквам, а като доказателство, че сериен автомобил на газ успя да бие доста и различно подготвени автомобили. Именно, защото на някои понякога мощността им пречеше, на други липсата на такава в ниските обороти им отреди по-задно класиране, а трети заради твърдото си окачване на мокрото се пързаляха като крава на лед.


Разбирам твойта гледна точко, но и аз през целата 2007 година карах на италиански преследване, по картинг писта и какви ли не още неща които по принцип не за за мойта машина и за това си мисла че поне малко опит си имам в такива дисциплини и аз това твърда мойта теза че е предимство, дали е малък или голям, зависи в некав размер некои влага средство, но предимство си остава предимство и това е всичко за които си спора поне аз в тази тема.

А за примера ти с rally галлатеа, мисла че има различни фактори също по мощни коли си оставал зад себе си. Най вашната с сигурност е че си опитен пилот, свикнал да кара на макс на мокро, суха, снег и сигурно на градушка ;-)) Най вероатно си и по смел от от доста от любителски учазници които участваха, да не говориме че ако нещо става с колата ти сам ще я правиш. Не напоследно тези момчета които беха с много твърдо окачване на мокро, ами грешка на мокро, но най вероатно огромна предимство ако застесание беше на сухо.

Иван Шопов написа:Надявам се да ме разбираш правилно вече - не целя да те обидя и/или засегна. Имаш право на собствено мнение естествено и продължавай да го защитаваш - така е редно. Но гледната точка на зрител винаги е коренно различна от тази на участник. Затова и смятам, че някои от възгледите ти не са коректни и точни.:-)


:wink:
Аватар
GTI-8V
 
Мнения: 959
Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 23:57
Местоположение: Smolian
Име: Alexander Boch

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот GTI-8V » Вто Яну 13, 2009 13:37

ifcho написа:Е и аз не разбрах като няма смисъл от тез подобрения, защо ги правят всичките, а не си харчат парите по кръчми и спа :lol: :lol: :lol:
Да не се засегне някой, интересно ми стана само тази част от дискусията 8)



+1, абсолютно същата мотивация и при мен, иначе гледам да не пиша в дамските теми че за опасни ;-)))
Аватар
GTI-8V
 
Мнения: 959
Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 23:57
Местоположение: Smolian
Име: Alexander Boch

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот the best one » Вто Яну 13, 2009 13:55

Добър ден и от мен…

За съжаление ,наистина никъде по –подробно в правилниците на Федерацията не е описано какво точно се има в предвид под „стандартен туристичеки автомобил”,от което разбира се следва че всеки си има различни тълкувания,и е прав за себе си.

И аз Цвети седя и се питам,защо тази година в шампионата бяха допуснати „нестандартни” автомобили?

Относно тълкуванието на Влахов,за стандартен туристически автомобил:”окачването на автомобила е такова с каквото автомобила слиза от конвейра на завода”.
Давам пример :да речем имаш БМВ ,което излиза с окачване ‘Х” от завода ,налага се смяна на окачването,обаче не купуваш тази марка окачване,а друга „Y”,мога ли да се явя тогава с него в дамския шампионат?След като окачването не е такова с което автомобила слиза от конвейра????
Благодаря предварително за отговора.

За голямо съжаление,парите са едно от най-важните неща в живота.
Мисля всичко го знаем.
И за съжаление не винаги най-добрия е първи .Не само в автомобилните дисциплнини,във всеки спорт....футбол,тенис...
Важното е да излезеш от ситуацията с достойнство.
Автомобилния спорт и не само е съвкупност от много неща,като разбира се не изключвам фанансовите възможности.ЗА СЪЖАЛЕНИЕ :(

Пак за съжаление някои хора не могат да губят достойно...
Мисля това го доказахте и на рали „Добрина” тази година...точната езда взлиза в класирането мой човек...и на мен понякога ми се е искало да не влиза,но...

Никога,никой не е успорвал факта ,че Звезделина може да кара.
Може!!! включително и с тази кола,ме е притеснявала...да си призная честно..за което едно голямо ЕВАЛА!
Колата ,подготовката и‘ е един неуспоримо важен фактор в този спорт...
Разбира се отново опираме до парите.

Яна Маринова ме победи на рали Благовещение,никога не казах Яна не може да кара,добре че беше колата.
Тя не е виновна че е допусната до това рали с така подготвена кола,как беше поговорката „не е виновен тоя дето яде баницата ,а тоя дето му я дава”


Да сядат тея дето се заканват ,кои нямало да допускат до състезанията,да дадат тяхното определение на тоя туристически автомобил...(параметрите в които моежм да се дживим при подготовката на състезателните си автомобили) какво може да се прави и какво не,защото ще трябва да се кара с чисто нови коли тогава,за да може да е автомобила да е такъвк какъвто излиза от завода....и да се решава проблема...ама...знаете ли какво ще стане,пак тоя дето има пари ше си вземе най-късата база автомобил и готово проблема е решен....дали всички ще могат да си го позволят...

ОХ,ПАК ОПИРАМЕ ДО ТЪПИТЕ ПАРИ.

Ifcho,относно споменаването ти за „любителския характер” на дамските ралита,не съм съгласна с теб.
За да си постигаш класиране на едно такова състезание,повярвай ми както и да ти звучи,бая професионализъм трябва,мисля доста хора могат да споделят мнението ми.
От страни погледнато,изглежда много просто,но всъщност не е така.

Друго нещо ми прави лошо впечатление...
Много хора тук в този форум,пишейки в темите за дамските ралита,пишат „добре че са малките коли „фиатовере”,та да победят...
Искахте нещо като „скоростна отсечка” да се направи,та да може да се компенсира,и автомобилите от по-големите класове да „дръпнат” в класирането...е според вас изпитанеито за класиране на картинг пистата,що беше...??

Алекс,много се радвам че се включваш в темата за дамските ралита,а още повече ще се радвам ако догодина успееш да псоетиш някое от тях ...
И там ще разбереш че малък спортен волан за тези състезания не е удобен,и останалите разлики.
Аз всех моя фиат с малък спортен волан,но в последствие го замених за един огромен волан,тъй като в дамския шампионат имаш изпитание „змейка „,т.е конуси на 7 метра,които трябва да преодолееш.и съгласи се ,колко по-малко въртиш волана толкова по-удобно...(разбира се по-големия волан въртиш много по-малко),от което печелиш...


Благодаря на тези,които отвориха очите,устите и ушите си....;-)и видяха че всъщност някои хора могат да карат...и го признаха,защото те са рядкост.
the best one
 
Мнения: 208
Регистриран на: Пон Юни 19, 2006 11:25
Местоположение: СОФИЯ
Име: Мануела Костадинова

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот GTI-8V » Вто Яну 13, 2009 13:57

motolud написа:при тази мега хипер скорост от 30-40 км окачването си е ташак работа!!!всичките тези щуротии надали дават разлика повече от 0,5 сек на КИЛОМЕТЪР пробег а кво остава за едно майсторско управление което най дългото като пробег едва ли е повече от километър!!!Тука се почна ебати разправията и под вола се търси теле е надали!!! Хората явно не могат да понесат загубата !!! да ама във всеки спорт има победители и победени изкл правят ритнитопковците!!!там има и равен хаха!!!има един пич Шумахер познато ми е името му от някъде май беше 7 пъти шампион на не се сърди човече или на формула 1 та въпростния казва че печели най много от бързите завой там където оня мускул наречен свинктер почва да се свива от страх!!!на бавните завой нищо неможеш да спечелиш а на бързи завои незнам дали някой е дръпнал ръчна!!! и при тази мега скорост от 40 окачването надали е толкова ефектно.
от всички хуления разбрах че все Цвети е кривата в миналато мнение изразих че има и други коли с " нередности " ама за тях нищо не се споменава!!!
Старши защо не ги казваш тея работи ???
Спорта иска жертви били те финансови били те физичестки!!!
тва е мерцедес нали???http://forum.rally-club.bg/gallery2.php?g2_itemId=142690 всички знаеме мерцедеса каква кола е колко е маневрена с тази геометрия на предния мост с какви спирачките колко е лек волана а коли който са 100 пъти по зле го бият на поразия!!!
а това тук е гордостта на немското автомобило строене!!!http://forum.rally-club.bg/gallery2.php?g2_itemId=153362 опа :mrgreen: грешката е моя тва е на старшинката голфа една друга гордост на немското автомобило строене!!! ето това е баш машината gallery2.php?g2_itemId=55000 е защо тая тарабанка е шампион за 2006г !!!
та интимната ми мисъл е че най-важно е упдейта на онова устройство за волата!!!


мисла че няма нусда да пишаш в такив стил и с такива нападки срещо влахов моторспорт.
Той си изказва неговата мнение, като аз мойта, като цвети, данка, виктор и иван, всеки с неговите аргументи и вишдане и в това не вишдам нищо лошо за да бида така нападат чувек!!?

Да не говориме че твоите примери от Ф1 за толково далече че по далече е само края на космоса.
НО щом вече даде Ф1 като пример и както следа всичко сварсано с Ф1 от повече от 30 години мога да ти каша че там пак правилата НАЙ стриктно се следат. Помна си случеи когато имено на Schumacher долната дъска под колата беше с 0.5мм повече изтрат отколкото позволено заради некои излисане от писта. Колко предимство мислиш че това му е дал на чувека? Можеби около 0.000001сек, но дисквалификация. Примери колкото искаш че НЕ се позволават неща които не за описани в правилник, хомологация или други документи.

сам си казваш че е предимство, макар че според теб 0.5 сек, за други можеби е 5 секунди, но до сега всеки си е загласил че е предимство, тоест за какво сашност спори ме?

И на мен началото на 2008 ми се искаше да права некои промени по колата но когато питах в федерацията ми казаха че не може така. Например исках да смена единия фар с въздухопровод. Отговориха че требва и двата фара да за на място. Питах дали ще караме и през ноща и така и иначе единия фар ми остава. Казаха че туристически автомбил задължително требва да е с 2 фара, точка.
Аватар
GTI-8V
 
Мнения: 959
Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 23:57
Местоположение: Smolian
Име: Alexander Boch

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот tsveti » Вто Яну 13, 2009 14:01

Айде пак съм тук...май не си държа на думата много много :twisted:

Така, май все пак четете между редовете. По-горе, съм написала и посочила факти/които на вас ще са чужди,тъй като не идвате на всяко дамско състезание/, че 1% полза аз имам от хидравличната ръчна! Защото както добре въртя колата с нея, така добре я въртя и без нея и не само тази кола, както добре греша и ръчната не се получава, дори и с хидравлична, така добре го правя и с обикновена, с 1% по-голяма вероятност, ако нещо сгафя, да не се получи. Чип нямам! И няма как да зная бих ли имала предимство или не.
За окачването вече ви споделих личния опит и с ръка на сърцето заявявам, че то не е за мен никакво предимство, а е удобство.
Ако някой ден отделя пари и имам желание да ''накарам'' тва моето сейченто малко повече да върви, о да, ще го направя, и вал ще му сложа и други разни нещица, това вече може и да бъде предимство, не зная! А нима полигона на състезанието ''интерспийд'' не бе в + за по-големите и мощтни автомобили?!? Толкова големи бяха елементите, но първите пак бяха ''въшки''! Къде е проблемът тогава?
И понеже сме тръгнали в тази насока, искам да попитам всички вас, има ли кола, на която стандартната ръчна да не хваща??? (като тук говорим, че автомобилът е изправен, без някакви повреди, жилото си е здраво и т.н.) Сериозно ви питам, кажете ми, моля ви.

И само да вметна...на състезанието на Владо Илиев, имаше няколко класа, нали? Стандартен туристически автомобил- като се позволява ................................. ................. ...................... и човека е описал какво може и какво не може, тоест това, което не може, директно те праща в другия клас! Толкова е просто!
Последна промяна tsveti на Вто Яну 13, 2009 14:04, променена общо 1 път
''Целта не е да си по-добър от другите, целта е да бъдеш по-добър от себе си.- Уилям Фокнър''. ''Лошият човек е като въглена – ако не те опари, ще те очерни''. Анахарсис
Изображение
Аватар
tsveti
 
Мнения: 730
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 17:00
Местоположение: София
Име: Цветомира Георгиева

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот dankata » Вто Яну 13, 2009 14:01

ifcho написа:Е и аз не разбрах като няма смисъл от тез подобрения, защо ги правят всичките, а не си харчат парите по кръчми и спа :lol: :lol: :lol:
Да не се засегне някой, интересно ми стана само тази част от дискусията 8)

.......
Не вярвам някой или някоя да се засегне от думите ти , но ще ти кажа моите причини да правя някакви подобрения ...първо защото това ми носи естетическа наслада :lol: , второ защото така се чуствам по добре зад волана и вместо да мисля как да се закрепя на завоите набирайки се като пожарникар на стълба на волана, мисля за това как по бързо и прецизно да мина елемента и трето защото макар и смешно да звучи за много от истинските пилоти, тези подобрения ме карат да се чуствам с една крачка по близо до състезателите и с една карчка по далече от публиката със семките :lol: .

В крайна сметка пък нека си пожелаем един интересен сезон на дамския(змийския) шампионат и да се надяваме че на 7 март драгите съдии няма да отстранят половината екипажи поради "подобрения" визуални или не в автомобилите.
Аватар
dankata
 
Мнения: 70
Регистриран на: Пон Юли 30, 2007 10:44
Местоположение: sofia
Име: Даниела Нешева

ПредишнаСледваща

Назад към Български Гимкхана Шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта

cron