Ето друго/още инфо.
Колата на Росети не е била на финалния закрит парк и по-късно са я докарали. А за да си получи 3-те точки от пътък колата трябва да е на финалния преглед. Та, за малко шампион на Европа не стана Соловов.
После на прегледа колата на Росети е подробно проверена - даже разглобена ск.кутия.
Какво ли ще видят там.
След първите си времена Росети пика гума, после спира за счупена водна помпа.
Друго, Ишък са го спрели на преход за превишена скорост, но някакси се е оправил и е финиширал.
Около Фиат нещо става.
Ако Траваля караше можеше да е ЕШ.
В друга тема написах какво готвят Пежо за последния кръг от IRC.
На това рали Саразин и Вуйо са тренирали/настройвали за Монте Карло 2009. Поне така обявяват. Нали ще карат за Пежо в IRC...
В събота Росети вече като ЕШ ги ...подминаваше, защото си караше както знае и може, а не тактически.
Така са нещата. Фабрицио Табатон като шеф на Грифоне е заложил на Фонтана. Усетиха се, че с Фиатите не става. Сега му направиха Пежо.
Rasing Lions - сеньор Морено има Росети.
Сигурно помните пилота му Педерсоли.
Това е бизнес.
Цената на Росети сигурно е голяма, но си заслужава, защото той има резулатати.