Lubo написа:Доста силен старт на ралито.Гледам резултатите .....дядо Фреди се е позасилил,ама отново ще заложа на моя фаворит-Росети.
За мен резултатите до сега са обясними. Отпред са пилотите от първо ниво- карали в СШ, с огромрн опит и талант.
Второто ниво е Фонтана, Соловов, Ишък,...
После са другите.
С Фонтана малко се подиграха, като го сложиха Н1. За мен стартовия номер не е важен. В такова силно рали номер 1 е редно да се даде на предполагаем, потенциален победител. Защото сега какво стана? На старта след официалното откриване най-голямо внимание, интерес се отделя на Н1, и ако не беше отпаднал утре Н1 щеше да стартира 20 по ред, което не е нормално.
А Росети, например с по-заден номер не е бил...толкова оглеждан.
Смешно ми е, и какво написа Страшимир Димов, че естествено и на рали България Н1 ще е Фонтана! Как така? Според мен заради слабото участие на Боровец Фонтана втория ден ще е 3-6.
И все си мисля, че Траваля няма да дойде на Боровец.
Като гледам в Белгия местните пилоти с Н4 се справят с ..."втория ешалон" от ЕШ. Затова си мисля, че така ще бъде и у нас.
Днес в Белгия организаторите на Монте Карло са организирали пресконференция. Нали ралито отпадна от СШ и с радост го приеха в IRC. Та, французите пак са измислили нещо нетрадиционно - последния ден ще карат максимално 60 екипажа!
Преди години Монте Карло стартираше от 4-5-6 места, като първи етап беше свободен преход, например, от Варшава до Париж.