littleredaudi написа:Ошашавяша работа
Ама съвсем всички ли че тука може да се наложи помощ малко за една такава
DSY и е индекса
littleredaudi, аз съм много добра по скоростните кутии и моята специалност не е точно по DSY, но съм запозната с проблема ти за 6 степенната ти кутия за приспособяване към аудито.
Избързал си със скоростната кутия. Много добре знаеш че скоростни кутии за 3В има разбира се Явор Банакиев
. Премисли окачването на двигателя. Знаеш че е на магарето а на 3В е на роговете. Добре обмисли вариант за супорти /лапи за такъв от А-4 . Те са на роговете разглобяеми са и стават с дистанционни втулки. Поради по-дългия мотор най-вероятно ще се наложи да сменяте местата на радиатора и акумулатора. Акумулатора е на мястото дето трябва да се монтира акумулатора а на оригиналните S-2 е под задната седалка. Мисли как да го намествате в багажника иначе не виждам де ще го съберете. Заради топлината отделяща се от турбината ще се наложи да се налeпи алуминиево фолио на десния рог и капака. Има такова в Проспиид Генерация от сега ти казвам да я мислиш на 2Х50 мм. или една на 76 мм. Или виж оня даун пайп от S-4-ката. Иначе не става има рестрикция.
Вместо да се чудиш погледни в ЕТКА-та и ще видиш . Би трябвало да стане.
И да не забравите за датчиците щото те са за да не се ползва пълния буст на 1-ва и 2-ра. Значи може и без тях стига да не газиш до ламарините на тия скорости. Намери обаче такъв датчик и то от подходящата кутия. Виж номерата на кутията и ще се разбере дали има вариант да се монтират такива. На DSY има такива и според мен ще бачкат безпроблемно с мотроника дето лежи при Явор. Нали го знаеш Явор!?
Става дума за Б4 Купе, обаче за съжаление при V6 тампоните са заедно с едни алуминиеви рамена и се завинтват директно към роговете, а при тях има едни планки, които стърчат от роговете (заварени) и на тях са тампоните, които държат мотора. Така, че единствения шанс е тия планки да са заварени така, че разстоянията да съвпадат с тези при V6, и мотора с лапите да се нахлузи директно на тампоните, а това няма как да съм сигурна че ще стане. Трябва да знаеш, че купето за V6 и за 4 цилиндрови мотори е с различен номер, както и роговете.
Помисли и по ЕПРОМА?? Евентуално монтаж на буст контрол и налягания до 1бар.
Между другото ако ти потрябват по-адекватни скорости, Agent Smith има от 2.8 quattro (от ауди стотица но, кутиите са същите при 80 и 100)
Само дето на 100-ка избирача е от ляво, а на Б3 от дясно, трябва се преправя лостовата система, но става по принцип.
Чакай, че нали при теб се търкалят две кутии за куатро щото нали има разлики в супортите разликите в каретата и разликите в дължините .
Ако трябва да се избият касетите касетите и ползвайте от тях фланците и полуоските.
И чак сега вече директно на въпроса ти към мен, но чак когато конкретно ме попиташ ще ти кажа какъв е размера на масления радиатор за 6 степенна кутия DSY ?? Нали сам каза, че тя има допълнително принудително охлаждане на маслото, масленият охладител е във водния радиатор. Може и отделен маслен радиатор да поставиш...
Ще ти кажа какво да направиш, ама ти не ме попита?
И накрая може и да не съм най- добрата по скоростните кутии, обаче много ме бива, ама много…
Аз ще ти разказвам, а ти ще приспособиш кутията, защото ако не съм аз и ще ти е трудно сам.
Браво на вас, турбошматките, кефите ме много...
P.S. Малко офтопик се получи, ама съфорумец в нужда се познава, нали така?!