Например т. 6.4 регламентира шиповете на гумите.
Разрешени са шипове с максимална дължина 15 мм., с макс. диаметър 6,5 мм., максималното показване над профила на гумата е 4 мм. и не може да е повече през цялото състезание. Преди всеки СЕ ще се правят щампи и ще се контролира показването на шиповете, диаметъра им, броя и дължината.
Сега в коментарите разбрах и друго. Първоначално е разрешено ползването на "шпиони" по трасетата срещу заплащане. В последствие наблюдателите на ФИА са напомнили, че това не е разрешено. Та, е имало суматоха защо са платили...
Друга бъркотия е настанала с новата точкова и бонусова система в чешкия шампионат. Наскоро четох правилата им и разбрах, че е много по-сложна от нашата миналогодишна /която е отхвърлена сега, защото е прекалено сложна/. Например на Барум миналата година беше кошмар за чехите, защото там точки за техния шампионат получават всички пилоти/вкл. чужденци/. Да де , но в зоната на точките за техния шампионат се добраха 2-3 местни екипажи. Много очакваха това да отпадне, но решението е да се дават точки до 15 място /плюс бонусови точки/!
Ето класирането до сега.
http://www.autosport.cz/souteze/bodovan ... d=22&sk=81
Хайде разберете нещо!
Препоръчвам да гледате
http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=7515
http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=7522
Бързо се теглят и са приятни за гледане.
Добро забавление е имало.
От кадрите добре се вижда какво могат колите и пилотите. Евото е като танк в такива условия. Любимите коли на ФИА, С2000 са смешка. На правото вървят, но как да завиват на 7-8000 оборота? И са три пъти по-скъпи. Имат звук, но при такива условия са жалки. Подобно ще е и на тежък макадам.
Убедих се,че Полото има по-добър мотор от Фиата.
Видях,че Валоушек е много добър и бърз пилот. Той до сега губеше от "периферните" неща /които не са маловажни за успеха/.
Дано намери спонсори и кара повече състезания. Така ще стане конкуренция на Пех, който си избра пътя да не кара в чужбина, а да колекционира домашни и регионални титли.
Защото Мартин Прокоп, Роман Креста, Ян Копецки, Щепан Войтех избраха световните ралита.