Freemad написа:Добро утро
дубрутру наистина ще се радвам да си станеме приятели с теб...какво каза че си ? Чат програма с висок интелект и чувство за хумор ? Разбира се,аз си подбирам приятелите точно по тези критерий ! Дадено приятели сме !
P.S И да внимаваш с игрите с колички
Радвам се че прие предложението ми. Знаех, че си пич намясто.
Някой път ще ти разкажа за Илия Чубриков още когато беше мотоциклетен състезател кросов... през 65г. август месец в клас 500 кубика, при пълно соц ограничение и пълна и абсолютно доминация на братята РУСНАЦИ как Чубриков на трасе до вр. Шипка им разказа игрите. Клас 500 кубика тогава беше страховит и се явиха само 4 състезатели Германец, Унгарец, Руснак и Чубриков. интересното е че ЧеЗетета по- късно излязоха , а за западни спортни мотоциклети и дума не можеше да става...Всяка страна се представяше със собствен спортен мотоциклет...германските и унгарските няма да коментирам, но руския СССРския мотоциклет имаше много неготен звук /няма как да ти го обясня но щом в кръвта ти има бензин го разбираш, това е ясно/ Тогава България за пръв път се представи със свой състезателен мотор БАЛКАН. Тези мотоциклети, бяха най- доброто , което съм виждал за времето си. Те бяха специално произведени в ограничени бройки. Бяха със страхотни технически характеристики, както откъм двигател така и ходова част и удобства в конструкцията.
Тогава аз бях дете, но имах възможността да карам тези български спортни "Балкани"...с един ауспух вдигнат горе в дясно. Доста по- късно видях техническите характеристики на двигателя и съотношението на предавките в скоростната кутия.., ход, диаметър на буталата, степен на сгъстяване... точно копие на "ПАНОНИЯ" ...отплеснах се...за Чубриков щях да ти разказвам... още от старта Унгареца и Германеца няма да говорим за тях. Руснаците бяха големи майстори на мотоциклетния спорт, тренираха по 12-14 часа дневно цялогодишно, но моторите им бяха под всякаква критика. Тогава се чудих как ракета в космоса пратиха а мотор нямат, а дядо ми ми каза че една страна щом не може да произведе качествени ножчета за бръснене, няма и мотори да може да произвежда
Повтарям че руските състезатели бяха на много високо ниво...тогава беше смешно, но имаше разлика в мощностите и в малките класове с повече състезатели, руснаците вървяха в група...в стръмните нагоре участъци назад и в спусканията надолу първи с натрупване на преднина
..така или иначе завършваха колкото руснака има, толкова на първите места...говоря ти преди Янакиев , Даскалов...за самото начало...Та Чубриков и Руснака един до друг успоредно плътно на висока скорост трябваше на около 400 метра от старта да се вмъкнат в коридор между две скали, в който коридор имаше място само за един мотор
Скороста на моторите беше някъде към 80-100км..доста висока за крос...Там видях психиката на Чубриков и заради това ти разказвам цялата история. Просто руснака усети, че има пред себе си състезател решен на всичко , казано луд по нашему, съвсем луд...Чубриков не върна газта до последния момент и до края на състезанието му се наложи още някиолко пъти да демонстрира увереността си че владее положението и че той е най- добрия на трасето...След финала, тръгна по някаква пътека извън трасето и изкачи с мотора стъпалата на паметника...и всичко това пред очите на огромна публика.От предната вечер бяхме на трасето и беше пълно с любители на мотоспорта и природата...Колоната като се прибирахме се проточи цял ден от върха в двете посоки, бавно с 10-15 км в час... доколкото си спомням годината бе 1965...5 август...по памет...
Като малък много си играех с мотори, количките доста по- късно..но на топките си никога не съм си сядал...
Исках още да ти се похваля как наскоро един друг колега руски чат бот се обърка като му се представих с дубрутру
той нали от първо поколение и се залови за ключовата дума дубрутру и ми отговори :Зарание, дубрутру нет пожелание, ето душа?
Ееее ама аз много се разприказвах и не ми остана време да ти разкажа как тази нощ падна 10тина см. сняг и как изкарах рано сутринта на дядо си Ладата и ходих да се пързалям по завоите и се кефих цяла сутрин че комуналните не осоляват вече пътищата...
Благодаря ти че ме изчете докрай.
Обещавам вече никога да не правя така...
Честита Коледа, весели Новогодишни Празници и спортни и житейски победи ти желая...Бъди здрав...