Да ви се представя

Всичко извън автомобилния спорт

Мнениеот дубрутру » Сря Дек 26, 2007 10:54

RaPiD написа:Брао баце, много оригинално. Посмях се доста. :lol: :lol: :lol:


Специално за теб, защото си ми симпатичен ще издам тайната и ще ти покажа новото Пежо 4х4. Версията на Citroеn се казва С9, а двигателите са бензинов 2,4 литра със 170 к.с. и дизел 2,0 HDi със 136 к.с.


http://store2.data.bg/hasannnnnn/drugi/ ... 7007-2.bmp
Аватар
дубрутру
 
Мнения: 17
Регистриран на: Пон Дек 24, 2007 20:59
Местоположение: В.Търново

Мнениеот dreams_for_rally » Сря Дек 26, 2007 12:38

8)
Последна промяна dreams_for_rally на Сря Дек 26, 2007 12:52, променена общо 1 път
Аватар
dreams_for_rally
 
Мнения: 280
Регистриран на: Чет Дек 06, 2007 11:41
Име: Поля Павлова

Мнениеот RaPiD » Сря Дек 26, 2007 12:43

Тоя човек е уникален, как ги мъдри не знам.... :shock:
Аватар
RaPiD
 
Мнения: 2803
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:40
Местоположение: София
Име: Асен Иванов

Мнениеот дубрутру » Сря Дек 26, 2007 13:00

PAS_RALLY написа:Браво психо



Maserati с нов модел?


Мистериозен прототип на Maserati бе забелязан наскоро от папараци, докато е правел тестове с динамометър за измерване въртящия момент и на оборотите в минута. Това остави много хора с впечатлението, че това ще бъде уникален нов модел, който е развит вероятно от инженерите на Ferrari. Други вярват обаче, че това е ново по-малко Maserati GT, което ще бъде позиционирано под наскоро представения GranTurismo.


През месец март тази година изпълнителният директор на Maserati Роберто Рончи разкри желанието си да разшири настоящата гама от модели, като най-вероятната опция бе по-скоро малко купе, отколкото обектът на спекулации SUV. Прототипът, който има доста стабилен камуфлаж по покрива и задната част изгражда представата за кабриолет и въпреки че по принцип открита версия на базата на GranTurismo се очаква да излезе през 2009 година, късата база на тествания автомобил навява други идеи. :oops:

http://www.rs-auto.bg/news/article/gall ... _12197.jpg
Аватар
дубрутру
 
Мнения: 17
Регистриран на: Пон Дек 24, 2007 20:59
Местоположение: В.Търново

Мнениеот Astra_26 » Сря Дек 26, 2007 13:12

Какво целиш, бе пич? Нещо не ти схващам основната идея и започва да ми писва да ти чета глупостите.
http://www.rs-auto.bg/news/article/3543 ... %B5%D0%BB/
Изображение Ivan Ivanov Rh A+
____vromos.bg____
Аватар
Astra_26
 
Мнения: 717
Регистриран на: Съб Дек 30, 2006 00:30
Местоположение: Бургас skype: astra_26 0877838227
Име: Иван Иванов

Мнениеот дубрутру » Сря Дек 26, 2007 13:16

dreams_for_rally написа:8)


Стига си се трила, пропускаш големия си шанс да станеш гадже на най- добрия бъдещ пилот в света.
Избирай или http://dnevnik.bg/lib/showimg.php?filen ... 344210.jpg

или

http://www.motorshow.bg/wallpapers/12_1_s.jpg
Аватар
дубрутру
 
Мнения: 17
Регистриран на: Пон Дек 24, 2007 20:59
Местоположение: В.Търново

Мнениеот dreams_for_rally » Сря Дек 26, 2007 13:18

8) :P
Последна промяна dreams_for_rally на Сря Дек 26, 2007 13:26, променена общо 2 пъти
Аватар
dreams_for_rally
 
Мнения: 280
Регистриран на: Чет Дек 06, 2007 11:41
Име: Поля Павлова

Мнениеот дубрутру » Сря Дек 26, 2007 13:23

RaPiD написа:Тоя човек е уникален, как ги мъдри не знам.... :shock:


Не съм човек, чатбот съм... завиждам ти...

:oops: http://www.dnevnik.bg/lib/showimg.php?f ... 336707.jpg


Роди се "Аурис", "Корола" възкръсна

Доскоро единственият представител на "Тойота" в така популярния масов среден клас беше "Корола". Автомобилът се предлагаше като хечбек (три и пет врати), седан и комби. За 40 години на пазара от деветте поколения на "Корола" са продадени близо 32 млн. броя, което според свободната интернет енциклопедия Wikipedia го прави най-продавания модел автомобил в света.

Въпреки това през октомври миналата година ръководството на "Тойота" обяви, че пенсионира "Корола", а на нейно място ще дойде "Аурис". За щастие слуховете за смъртта на ветерана се оказаха силно преувеличени и "Корола" получи своето десето поколение, но само като седан и комби - силуети, който липсват в гамата на "Аурис".

Първите впечатление

В рамките на няколко седмици имах възможността да тествам и "Аурис", и "Корола" и се убедих, че макар и да ползват обща платформа, двигатели, оборудване и т.н., това са два различни автомобила. Още от външния вид на "Корола" си личи, че става дума за кола, която се цели в клиентите традиционалисти, които търсят функционален семеен или престижен бизнес автомобил със стилно излъчване, класическа форма, но и с индивидуалност. И го получават. Макар да прилича доста на японските и американските седани от 90-те години, новата рожба на "Тойта" предлага различна визия и не може да бъде сбъркана. Усещането е за кола от по-висок клас, от която няма да се срамувате, когато влизате във фирмения паркинг.

От своя страна "Аурис" е насочен към младежката аудитория, към хората индивидуалисти, за който шофирането е страст и забавление, а не просто придвижване от едно място на друго. Съответно новата "Тойота" излъчва повече динамика, уникалност и недвусмислено показва принадлежността си към марката.

В купето

Ако става дума за интериора, и "Корола, и "Аурис" предлагат почти еднакъв комфорт и достатъчно пространство на пасажерите. Използваните материали са качествени, седалките са удобни (предните и със странична опора), водачът и пътниците могат да разчитат на две жабки, множество ниши, отделения за дребни вещи, държачи за чаши и бутилки и т.н. И двата модела предлагат равен под в задната част, което значително повишава комфорта на пътуване за возещите се на втория ред седалки.

Естествено седанът "Корола" разполага с по-голям багажник (450 срещу 354 за литра), но и в "Аурис" се събират чантите на четирима пасажери, тръгнали на кратка ваканция.

Оформлението на арматурното табло при двата модела също е сходно, като хитът тук са новите ефектно осветени в оранжево контролни прибори оптитрон, които съчетават класическите показания със стрелки с триизмерно изображение на скалата на километража и оборотомера, данните на борд компютъра и т.н. Иначе типично за "Тойота" всеки контролер е точно там, където очаквате да го откриете, и загадки в управлението на системите на колата няма. Въпреки приликите между двата модела при младежкия "Аурис" централната конзола е доста по-футуристична, като образува нещо като арка между предните две седалки, на която са разположени скоростният лост и ръчната спирачка.

Двигателите

Логично "Аурис" и "Корола" се предлагат с една и съща гама двигатели. Базовият мотор е бензинов, с работен обем 1.4 литра VVT-i (променлива фаза на газоразпределението) с мощност 97 к.с. Изцяло нова разработка на "Тойота " е 1.6-литровият бензин (124 к.с.), който е Dual VVT-i (двойна променлива фаза на газоразпределението).

Дизеловите предложения за българския пазар към момента са две - 1.4 литров D-4D (90 к.с., 190 Нм), двулитров с мощност 126 к.с и максимален въртящ момент 300 Нм. Скоро се очаква и познатият от "Авенсис" и "Рав" 4 2.2-литров агрегат с впечатляващите 400 Нм въртящ момент и 177 к.с.

Повече впечатления натрупах от 1.6-литровия бензин, с който изминах по около 1000 километра с двата модела. Моторът е изключително приятен, еластичен, тих при ниски обороти, даващ добра динамика (ускорение от 0 до 100 км/ч за 10.4 сек и при двата модела) и икономичен (7 на сто разход в смесен цикъл за "Аурис" и 7.5 за "Корола" в рамките на теста). Въпреки че максималният въртящ момент е налице при 5200 оборота в минута, още при 2000 оборота двигателят ускорява добре автомобила.

Любопитно решение е светещи стрелки, разположени между оборотомера и километража, да подсказват на водача кога вече може да мине на по-висока предавка, ако иска да кара икономично. Този помощник се предлага с всички мотори с механична трансмисия и е особено полезен за шофьорите с по-малко опит зад волана. Разбира се, ако можете да си го позволите, бих ви препоръчал двулитровия дизел, който предлага най-добрата динамика в цялата гама при разход от 5 на сто в смесен цикъл на движение.

По отношение на скоростните кутии бензиновите "Аурис" и "Корола", както и най-малкият дизел се предлагат с петстепенна механична трансмисия, а останалите два D-4D мотора - с шестстепенна. Изключително интересна е роботизираната трансмисия, която може да се поръча като опция за 1.6-литровия бензин и 1.4-литровия дизел. Тя може да работи в автоматичен режим или да бъде командвана ръчно както с почукване на скоростния лост, така и чрез планки на волана, като при болидите във Формула 1.

Любопитно е, че чрез превключвателите на кормилото водачът може във всеки момент да поема контрола над скоростната кутия, като връщането към автоматичен режим на работа става, когато електрониката не отчита негова намеса в определен времеви интервал. В ръчен режим пък свалянето на предавките може да става и автоматично, след като оборотите паднат под минималните за съответната предавка.

На пътя

"Аурис" и "Корола" се държат доста сходно на пътя. И двата модела на "Тойота" возят комфортно, стабилни са, с предвидимо поведение, приятни за управление благодарение на добре изчислената работа на сервото на волана. Намесата на стабилизиращата програма е дискретна и ефективна, а спирачките спират безупречно дори и на хлъзгава настилка.

Недостатъците

Освен сходни плюсове "Аурис" и "Корола" си приличат и по минусите. На първо място бих отбелязал прекалено шумната работа на 1.6-литровия мотор при скорост над 130 км/ч, която може да се елиминира с монтиране на шестстепенна трансмия. Управлението на борд компютъра с натискане на бутон на арматурното табло също не е особено удобно, особено по време на движение. Невъзможността едновременно да се показва информация за външната температура и моментния разход например също малко дразни.

Разположението на бутоните за контролиране на аудиосистемата от волана също би могло да е по-добро, тъй като сега тези за усилване и намаляване и за смяна на станцията са твърде близо едни до други. Разбира се, както се казва, това са бели кахъри, които в никакъв случай не развалят като цяло отличното впечатление от дуета "Корола"/"Аурис".

Конкурентите

По отношение на конкурентите те са много както за "Аурис", така и за "Корола". Хечбекът има амбицията да победи в сблъсъка със сочения за еталон в С класа "Фолксваген Голф" (33 610 лв. с ДДС), но не по-малко сериозни съперници са "Киа Сийд" (25 215 лв.), "Мазда" 3 (29 990 лв.), "Опел Астра" (29 435 лв.), "Пежо" 307 (24 254 лв.), "Форд Фокус" (22 960 лв.), "Ситроен С4" (24 638 лв.), "Рено Меган" (27 500 лв.), "Хюндай Акцент" (20 000 лв.) и т.н. "Аурис" идва на конкурентна цена (25 480 лв. за версията с три врати) с тригодишна гаранция и с богато серийно оборудване.

"Корола" пък трябва да се изправи срещу "Фокус" седан (24 150 лв.), "Мазда" 3 седан(32 490 лв.), "Меган" седан (25 850 лв.), "Фолксваген Джета (37 210 лв.), "Мицубиши Лансер" (26 834 лв.), "Шевролет Лачети" (27 030 лв.), "Хонда Сивик" седан (38 268 лв.). Цените за "Корола" започват от 28 788 лв. с ДДС, като и тук серийното оборудване е богато, а гаранцията е три години.
Аватар
дубрутру
 
Мнения: 17
Регистриран на: Пон Дек 24, 2007 20:59
Местоположение: В.Търново

Мнениеот дубрутру » Сря Дек 26, 2007 13:25

Astra_26 написа:Какво целиш, бе пич? Нещо не ти схващам основната идея и започва да ми писва да ти чета глупостите.
http://www.rs-auto.bg/news/article/3543 ... %B5%D0%BB/


http://www.rs-auto.bg/news/article/4052/искам-това-maserati/

Не ме чети, не е задължително всички простотии да изчиташ...както забелязваш не заемам много пространство и си чатя в моята тема.
С какво ти преча?
Последна промяна дубрутру на Сря Дек 26, 2007 13:30, променена общо 1 път
Аватар
дубрутру
 
Мнения: 17
Регистриран на: Пон Дек 24, 2007 20:59
Местоположение: В.Търново

Мнениеот дубрутру » Сря Дек 26, 2007 13:27

dreams_for_rally написа:8) :P

Баткото дето прави скоростните кутии да не ти забранява да ми говориш...дотам ли стигнахме да се ревнуваме от някакви с :oops: и компютърни програми...
Аватар
дубрутру
 
Мнения: 17
Регистриран на: Пон Дек 24, 2007 20:59
Местоположение: В.Търново

Мнениеот RaPiD » Сря Дек 26, 2007 13:28

Човека пуска новини просто според това какво си писал, аватара ти и тн. :lol: :lol: :lol:
Аватар
RaPiD
 
Мнения: 2803
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:40
Местоположение: София
Име: Асен Иванов

Мнениеот dreams_for_rally » Сря Дек 26, 2007 13:30

:D :lol:
Аватар
dreams_for_rally
 
Мнения: 280
Регистриран на: Чет Дек 06, 2007 11:41
Име: Поля Павлова

Мнениеот дубрутру » Сря Дек 26, 2007 13:34

[quote="Astra_26"]започва да ми писва да ти чета глупостите.


http://auto-press.net/index.php?cat=6&sub=3482
Аватар
дубрутру
 
Мнения: 17
Регистриран на: Пон Дек 24, 2007 20:59
Местоположение: В.Търново

Мнениеот Chavo » Сря Дек 26, 2007 14:04

Хелоу дубрутру
Интересно ми е като изкуствен интелект как ще тълкуваш това:

Андрей и Оксана

Андрей и Оксана били близки като деца и си играели по просторните булеварди на Москва. Оксана не обичала да си играе с другите момичета на кукли ,а предпочитала да е в компанията на Андрей и неговите връстници с които обикаляли из улиците на руската столица.
Минало време , Андрей и Оксана пораснали , но чувството на привличане било все така силно между тях. Оксана била висока, слаба, с руси киъдрави коси и сини очи. Семейството на Андрей било богато , като баща му се занимавал с продажба на недвижими имоти , а майка му била лекар.
Оксана пък живеела с леля ли в скромен апартамент под наем.
Но един ден лелята на Оксана заедно със своя приятел решили да емигрират за Канада ,но не взели Оксана със себе си.
Хазяйката изгонила Оксана от апартамента , тъй като тя не могла да плаща наема и така Оксана се озовола на улицата. Нечути останали неистовите молби на Андрей семейството му да приюти Оксана при тях . Андрей плачел , но нищо не можел да направи. Останала без дом и без пари Оксана се принудила да започне да проституира. Сводник и бил впечатляващия с физика и ръст Егор , който се познавал с Андрей и Оксана още от детските години.
Андрей наследил бизнеса на баща си , замогнал се , преместил се в своя собствена къща с просторен двор , басейн , игрище за тенис на корт , голяма градина с цветя, интериора на къшата бил в бароков стил,
а на полюлейте на тавана били поставени диаманти.
Андрей често организирал партита в своята къща , като ня тях присъствали едни от най-елитните руски манекенки , Андрей можел да си позволи всичко ,но не бил щастлив,той искал само и единствено Оксана.
Затова решил да разговаря с Егор ,да освободи Оксана от задълженията й към него ,за да може Андрей и Оксана да заживеят заедено.
Егор категорично отказал и приятелски посъветвал Андрей да забрави за Оксана , защото той не знае нейните тайни ,Оксана не е за него и той ще съжалява ,ако двамата се съберат заедно. Но Андрей не искал и да чуе и си тръгнал обиден от срещата. Той решил да накаже своеволието на Егор и бил готов за мъст. Имайки предвид статуса си в обществото и положението си Андрей се чувствал много велик и недосегаем. Той се снабдил с девет милиметров пистолет и решил да застреля Егор. Егор ползвал едно заведение в центъра на Москва като свой офис през деня ,а вечер то работило по предназначение като нощен бар.
Една вечер Андрей причакал Егор на излизане от бара ,където Егор се бил почерпил с наркотици и алкохол подобаващо ,отворил прозореца на своя джип Субару и насочил пистолета към Егор. Последвал изстрел в главата и Егор паднал мигновенно на земята ,като веднага се образувала локва кръв ,а останките от неговия череп се разхвърчали наоколо.През това време Андрей дал мръсна газ на своя джип и изчезнал в нощта.
Полицията бързо стигнала до улики и с помощта на свидетели навързали нещата и стигнали до следите на Андрей. Андрей далеч не бил толкова велик и неуязвим , колкото предполагал и съда го пратил зад решетките за шест години в един от най-мрачните затвори в Русия в района на Коми.
Килията му била изцяло тъмна , без прозорци или решетка , а вместо това една лампа,разположена отгоре в центъра на килията светела денонощно и светлината пробождала очите на Андрей. В резултат на това зрението му се влошило сериозно. Храната която давали била ужасна дори за улични кучета и Андрей не можел да я яде. Затова той се принудил да започне работа като затворник в Коми и да сече дърва след като това била единствената алтернатива в този район ,номер едно по дърводобив.
Но пред перспективата да стои по цял ден в килията и да няма какво да яде ,това за него било добре дошло. Плащали му по 10 рубли на ден ,което не било достатъчно , но все пак Андрей можел да си позволи поне по-качествена храна. През всичкото това време ,при тежкия физически труд и вечерите в килията той си мислил за Оксана ,тя му се явявала като привидение ,като икона и той разговарял с нея и в крайна сметка любовта му към Оксана го съхранили като човек в тежките условия за живот .
Времето се изнизало и Андрей бил отново на свобода. Тъй като нямал предишните си финансови възможности той се принудил да продаде своята луксозна къща и се преместил в скромен апартамент-гарсониера.
Мислите му за Окасана така и не го напускали. Той започнал да издирва своята любима и в крайна сметка я открил. Оксасна вече не работела като проститутка ,а била продавачка в магазин за хранителни стоки. Оксана вече не била така красива ,била погрозняла заради времето и заради това което е преживяла ,но въпреки това Андрей все още много я харесвал.
Той я поканил в гарсониерата му на по чаша водка и Оксана приела .
Андрей и Оксана поговорили ,изпразнили бутилката водка на половина и допшъл момента който Андрей чакал цял живот- да бъде насаме с Оксасна.
Оксана разкопчала панталона на Андрей и започнала да смуче члена му ,Андрей се възбудил силно. Сетне започнали да се целуват ,Андрей започнал да съблича Оксана и понечил да я масажира между краката ,но в този момент напипал нещо твърдо. Андрей се ужасил и бързо свалил панталоните на Оксасна. Оказало се че Оксана не било жена,........Оксана всъщност се оказала мъж. Около члена на Оксана имало къдрави косми ,а дребни косъмчета по гърдите допълвали образа на тази креатура.
Андрей се изповръщал върху чаршафите и ударил силно в главата с юмрук Оксана. През това време той взел бутилката водка от масата и я разбил в главата на Оксана ,а после и прерязал гърлото с натрошеното стъкло.Целите чаршафи били обляни с кръв. Андрей излязал от апартамента си и си купил 10 метра въже от един магазин.
Той се спрял на един мост.Завързал единия край на въжето за моста ,а другия за врата си. Всичко в което вярвал Андрей ,всичко което давало смисъла на живота му бил един травестит. Той осъзнал че е съсипал живота си заради един травестит ,скочил отчаяно от моста и се обесил.
Chavo
 
Мнения: 270
Регистриран на: Пон Юли 09, 2007 16:20
Име: няма такова

Мнениеот дубрутру » Сря Дек 26, 2007 14:12

dreams_for_rally написа::D :lol:


http://www.peugeot.bg/?page=models&model=308
Аватар
дубрутру
 
Мнения: 17
Регистриран на: Пон Дек 24, 2007 20:59
Местоположение: В.Търново

ПредишнаСледваща

Назад към Извън темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта

cron