Иначе ето това съм аз
http://fun.dir.bg/stranici/snimki/l.php3?id=1691
Казаха ми за вас че:
Хората от другите клубове предполагат, че живота е автомобилно рали. Към незнанието им следва да се отнасяме със снизхождение.
Мобилният телефон на пилота трябва винаги да бъде включен. Разреждането на батерията му е недопустимо при каквито и да било условия. Мобилният телефон е волана в в ръцете му когато не е в рали.Той е автомобила, с който пилота превзема света.
Свободата е робство. Войната е мир. Незнанието е сила.
Някои хора неправилно смятат, че хваленето на самия себе си носи вреда и не украсява никого. Ние пилотите мислим другояче.
Да водиш битка в рали, обречена на провал - това е висша чест за автомобилния пилот
Макар пилотът да е длъжен преди всичко да тачи указанията на втория пилот, няма съмнение, че всички сме небрежни. Затова, ако по време на рали пилота попита „За чий чеп, изобщо?”, едва неколцина биха могли да отговорят без забавяне. Всичко това е следствие на факта, че никой не се подготвя отрано да отговаря на такива въпроси, което идва да покаже, че хората забравят за Пътя.
Небрежността е опасна.
Животът на пилота трябва да е с такива размери, че да са побира в багажника на неговия автомобил.
Залагай на мотивацията. Всеки, достигнал Пътя, печели награда.
Невъзможно е да откажеш цигарите, размишлявайки за вредата от тютюнопушенето. Също толкова невъзможно е да откажеш цигарите, настройвайки се на необходимата вълна и изпълвайки се с решимост. Да откажеш цигарите можеш единствено, като откажеш пушенето.
Това е вярно и във всички други отношения.
Да се отговори раздразнително и със злоба с пишещите в клуба е равнозначно на това, да се намесваш в спор на оръженосци от низшето съсловие. Достойният пилот трябва винаги да помни своето ниво в дискусиите.
Raly fan веднъж заснел спор между двама свои от клуба на отвлечени теми. При това, и двамата проявявали в изказванията си удивителна глупост и невежество. Той се наканил да се намеси решително и гневно в спора, но преди да заговори, се замислил. И в крайна сметка си замълчал. На следващия ден Betta бил оскърбен от един от тукашните фенове. На него също му се приискало да прати обидилия го на пичка си майчина, но след кратък размисъл смирил гнева си и замълчал.
Коментирайки този случай, можем да кажем, че умението да помислиш, преди да говориш, е без съмнение полезно и достойно. Но още по-полезно качество е да прилагаш това умение според обстоятелствата. Има ситуации, в които трябва първо да се помисли, а едва след това да се действа. Има ситуации, в които трябва веднага да се действа, а да се мисли изобщо не е необходимо. Не по-малко важно е да умееш да ги различаваш.
От другите места питат, „Отворена ли е за жени школата за пилоти и навигатори и майсторско управление - Павел Жеков?” С прискърбие и печал трябва да отговорим, „Да, отворена е.” Остава само да се надяваме, че поелата по Пътя на пилота жената няма да го измине докрай. Защото достигайки съвършенно майсторство, тя неминуемо ще загуби човешката си същност.
Горепосоченото е напълно в сила и мъжете, но в този случай това не
заслужава такова съжаление.
Жената, дори тази с умения на висш пилот или навигатор, не престава да бъде сексуален обект. Това следва доброжелателно и ненатрапчиво да й бъде напомняно.
Една жена в автобус 306 ми сподели, че някои евтини кремове за лице и за ръце, родно производство, с голям успех могат да се използват и за почистване на обувки. Подобни знания и като тези написаните тук следва да се пазят.
Ако сте изчели целия кодекс на автомобилния пилот, то обезателно ще станете световно известен и непобедим пилот!