|
||
Rally Fan написа:Дали?
May be, or may be not!?! Аз лично не вярвам да ги определят по километрите ... хехехех че то, гледай на Боби Григоров как бяга Шкодилака.... като млада невеста.
касметлия -на хубава е случил(разкрихме проблема -кви разстъргвания кви дросели и пилени глави --всичко е в километрите )
K_Power написа:касметлия -на хубава е случил(разкрихме проблема -кви разстъргвания кви дросели и пилени глави --всичко е в километрите )
Е то ние тука в България сме станали уникални ве, наще по снимки вече решават какво е било разтъргвано, полирано и т.н. ... па мноооо ясну вееее, на нас шублер ни не требе!!! То ако става на въпрос на Боби е на най-много км.!
RaPiD написа:Като са я взели Шкодата на БОби веднага се е разбрало че е карано и то не малко, скоростите били много зле та са ги сменяли, съединителя също, сигурно някой рейсър я е карал. ОК, оправили са ги тия неща. Ама едва ли предния собственик ги е направил промените по мотора, заради които го дискваифицираха. Крис, Боби е пич да, обаче факт е че колата му не е редовна. Не незнам другите колко са, но него го дисквалифицираха. В чуждите маркови шампионати винаги се преглеждат основно първите коли и хванат ли някой....
Момчета, не мога да разбера защо само си чешате пръстите с клавиатурата По горе се писа, че хиляди хора четът форума, и не бива да се пише каквото и да било Да колите бяха на пробег м/у 8000 и 15000 километра, но за това, че са били карани грубо или незнам какво си е несериозно Всичките 14 автомобила (сега ще почнете ама защо 14 ???) бяха потготвени по един и същи начин без никакви разлики Това със скоростите на Боби също не е така всички кутии бяха сервизирани за всеки случай, и каквото и да е имало (а то нямаше ) е било отстранено И с двигателите е същото положение всичките им параметри бяха проверени и бяха еднакви Наистина първите 1-2 състезания пилотите не бяха свикнали с колите си, и за това имаше няколко проблема с кутиите, защото все пак са си стандартни и са доста "нежни" последните състезания никой не се оплака от скорости И последно, пилотите сами са си избирали колите, а не ЕураТек да им ги е разпределял Това са си нещата в общи линии
Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 39 госта