Рали Чески Крумлов

Дискусия за Европейския рали шампионат (ERC), Intercontinental Rally Challenge (IRC) и регионалните купи на Европа

Мнениеот plm » Сря Май 31, 2006 20:39

Както вече е написано по-горе това е кит кар с чешка хомологация, има направени 2 коли. На това състезание Емил Тринер кара такава/тази на горната снимка/.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот Lubo » Сря Май 31, 2006 21:08

И на мен ми върза доста окото.Все пак и Е.Тренер си я кара доста сериозно.
Интересно ми е дали нашите фабии биха могли да станат някой ден като тая :? .
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Мнениеот plm » Сря Май 31, 2006 21:24

Lubo написа:И на мен ми върза доста окото.Все пак и Е.Тренер си я кара доста сериозно.
Интересно ми е дали нашите фабии биха могли да станат някой ден като тая :? .

Не, не могат да станат.
Нашите са нормални коли с ролбар.
Има подобен шампионат с Фабия в Чехия, следващия кръг е в Харватска на Ина Делта и погледни списъка- 9 коли.
http://www.akdelta.hr/delta05/index-h.htm
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот Lubo » Сря Май 31, 2006 21:31

Да ма са А/5,а това е много сериозен автомобил :wink:
М/у другото защо Фабиа РС я пишат в Н/4.Там не са ли коли само 4х4.Хайде мотора 1.9,ама ......... :?
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Мнениеот todor hristov » Чет Юни 01, 2006 07:51

1.9 умножено по 1.5 е повече от 2.0
todor hristov
 
Мнения: 680
Регистриран на: Чет Ное 17, 2005 11:44
Име: todor hristov

Мнениеот EVOsport » Чет Юни 01, 2006 12:16

Т'ва си е сериозно кола отвсякъде, но сигурно ще си остане като Лада112, само в чешкия...
Изображение
Изображение
EVOsport
 
Мнения: 837
Регистриран на: Чет Яну 26, 2006 10:56
Местоположение: Казанлък
Име: Любен Емануилов

Мнениеот K_Power » Чет Юни 01, 2006 17:01

Няма значение дали е с един задвижващ мост или с два. И Октавия има хомологация за Н4 ...
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот plm » Чет Юни 01, 2006 21:02

Lubo написа:Да ма са А/5,а това е много сериозен автомобил :wink:
М/у другото защо Фабиа РС я пишат в Н/4.Там не са ли коли само 4х4.Хайде мотора 1.9,ама ......... :?

В стартовия списък на ина делта има една фабиа в Н4.
Според мен е грешка.
Има Октавия Н4 и Паасонен кара с такава на зимното рали в Австрия.
Но, също няма хомологация от ФИА.
Н4 трябва да са с четири задв. колела, с турбо мотори до 2 литра.
Чехите работят , изпробват в реални условия различни коли...
На нашата фед. е трудно да прегледа хомологирани автомобили,
а какво ли ще стане, ако трябва да хомологират нещо!
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот K_Power » Чет Юни 01, 2006 21:04

Фабия РС 1,9 ТДИ 150 коня се води в Н4, в германия групите на нафтите ги пишат Д, на пасонен беше бензинова, 18турбо, 4х4
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот plm » Чет Юни 01, 2006 21:18

Дизеловите са Д.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Предишна

Назад към Европейски шампионат, IRC и регионални купи

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта

cron