от damon » Пон Май 15, 2006 15:41
Огито е направил доста добро резюме. И няколко думи от мен. Ралито е перфектно откъм организация, уникално с тази писта. Ще видите на снимките малко по-късно. Проблема е че в този район турците нямат трасета - използват едни магистрални отсечки, които са много бързи, затова и слагат много изкуствени шикани, които не са нещо типично за ралита. Средната скорост е много висока и се кара почти само на пълна газ. Вчера пътувахме по едни селски пътища между етапите - струва ми се че има добри пътища, но са къси и с много дупки. Може би ще се постараят в бъдеще за други отсечки. Дочух, че има идея световния шампионат да се измести в този район, тъй като има много макадамови пътища, един от тях беше използван за преход дори.
Иначе много добро представяне за нашите. Петко и Вальо изпълниха програмата си на максимум и за щастие нямаха някакви сериозни проблеми с автомобила. Конкуренцията в Н3 беше много силна - Фиестите са много добре подготвени автомобили, а и турците си ги бива, да не говорим, че познават отсечките перфектно. Митко имаше проблеми още от началото - всъщност още от шейкдауна, където след като заваля влезе в една канавка и отнесе пътен знак, който почупи цялата предна лява част на Лансъра. След този удар колата не е стояла добре в предницата, отделно от това и проблемите със свещта вчера, където е загубил 40 сек. Все пак накрая се представи повече от отлично, въпреки, че лично според него не е било никак разумно. Важно е, че най-после успя да завърши след серията проблеми.
Както каза Оги - суперсециалния етап беше много добре направен. Мисля, че е по-добър от много от световните суперспециалиални. Митко се притесняваше, че качването и слизането от моста са много "резки" и въпреки, че твърдеше че ще кара бавно там, той беше човека който мина най-агресивно, поне от гледна точка на зрителите.
Засега толкова, ще напишем повечко за ралито в най-скоро време. Скоро ще има и снимки и видео.
- Прикачени файлове
-
- mitko_petko.jpg (88.1 KiB) Прегледано 9807 пъти
Safe is risky.