Колега Николов, говорим за едно и също, то няма как да е друго като четем едни и същи правилници и новини
Конкретно визирах следните неща - които са си побългарени (в което няма нищо лошо стига да бяха съобразени с конкретни правилници за отдели дисциплини), но за Е1 като цяло независимо ЗМ, Планинско, Рали и тн...
Задвижващия агрегат е свободен , но неговото оригинално местоположение трябва да бъде
запазено.
Допустима е ротацията на задвижващия агрегат . Разрешена е трансформация на з
адвижващата формула от 2
WD - 4WD и обратното . Теглото на автомобила трябва да съобразено с правилника на
FIA (БФАС) спрямо кубатурата .
В тази група се допускат всякакви автомобили,(с валидна, изтекла и
несъществуваща хомологация) построени на
базата на четириместни серийни модели. Те трябва да отговарят на условията за берзопасност и сигурност - Приложение „Ж” Чл. 277-
Абе докато няма изтeнски отделни правилници, ама правилници наистина.... няма нищо да се случи.
Поздрави! Радвам се, че има хора, които четат и се интересуват!