|
||
QUATRO написа:Аве Шопов ,да не са го наръгали
kornholio написа:Имам конкретен им много важен въпрос към г-н Шопов, естествено го моля ако може да ми отговори, защото не се сещам кой друг компетентен може да ми отговори.
Моля ако някой друг е компетентен да отговори да го направи.
Възможно ли е автомобил да бъде записан в категория E1 aко:
Случай 1 - двигателят на автомобила не съответства по марка и производител на този на шасито/купето
Случай 2 - двигателят не е на мястото отредено от производителя на купето/шасито
Случай 3 - ако заводски шасито/купето няма вариант 4х4, но автомбилът е 4х4
Случай 4 - ако двигателят е преместен на мястото на задния ред седалки откъдето следва, че автомобилът по никакъв начин не е четириместен
Случай 5 - ако примерно на колата е монтиран мотор от същата марка, но с по-голяма кубатура от най-голямата за шасито/купето или корено друг мотор вместо 4 цилидров редови - 6 цилидров V-образен
Според английския ми отговорът на всички случаи е не. Дано и други са се замислили и зачели, но мисля, че питането ми е много важно и касае много хора.
kornholio написа:Е1 не дадено в Категория 1 (kakto e видно и от самото наименование на групата), защото колите в категория 1 отговарят на група Е1. Приемете, че са с изтекла хомологация и са по освободени спрямо правилника за Е1. Но задълбително трябва да да отговарят на J за N, А или R.
Е2 попада в категория 2 (kakto e видно и от самото наименование на групата). Правилника на пръв поглед изглежда странен, но релно е точно написан. Просто ако не бяха давали препратки към други правилници а цитирали пълния текст нямаше да има проблеми.
Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 71 госта