от Иван Шопов » Нед Дек 29, 2013 02:37
Гетов,
След като днес се извини по телефона за ироничното си отношение, отново започваш с подобни подмятания.
Последно на кое трябва да ти вярвам (лично аз)?
Относно въпроса ти - както ти споменах и в разговора - тези въпроси можеш да ги отправиш писмено или устно към УС на БФАС. Не знам защо очакваш в този форум някой да успее да ти отговори.
Резина,
Извинявай, но кога точно ти стана фактор в управлението на БФАС? Не казвам, че аз съм, но съм на мнение, че и ти не си. Има УС на БФАС (добър или лош няма значение), избран законно от ОС и той взима решенията.
Твое, а и на всеки член на БФАС задължение е да ги следва безусловно (пише го в Устава). Нагледал съм се на доста неадекватни и нелогични решения, но винаги съм ги спазвал, защото именно подчинението на Устава ни прави общност, иначе бихме били просто пасмина.
В този ред на мисли не пилотите, а клубовете имат глас в ОС на БФАС (пак го пише в Устава). Та в най-добрия случай би имало допитване до клубовете, а не до редовите пилоти. Друг е въпроса за колко време, как и каква Наредба ще се появи в особено широка дискусия. Извинявам се ако наранявам самочуствието ти, но това е истината.
Относно твърдението ти, че някой е трябвало да се допита до "ВАС", кои "ВАС" визираш? Х1,Х2, всички пилоти или? Дай ми един пример, в който народа си избира сам законите и за всеки нов такъв има допитване. Единствено Конституцията прави разлика, а нея можеш да приравниш към Устава.
В този ред на мисли, защо ли Е-макс не стартират първи, а "най-малките" последни? Задавал ли си си въпроса колко човека ще останат да гледат "локомотива"? Попрочети малко мнения тук и ще разбереш, че огромна част от оредялата ни публика спира да гледа планинско след 4-5 автомобил, защото другите им изглеждат бавни. Нищо, че момчетата карат на оцеляване - за окото скоростта е "ниска". Харесва ли ти или не, но всеки фен идва да гледа зрелище, атракция, сериозни битки и не на последно място да се докосне до автомобил, който той най-вероятно не би могъл да притежава и управлява. Факт е, че най-мощните и бързи автомобили предизвикват най-голямо внимание и това е в реда на нещата.
И това не прави пилотите от "Е-Макс" виновни, че ги притежават, грешката е в останалите, които не могат да си го позволят. В крайна сметка не всеки кара последен модел "С класа" по улиците, нали? Е, на пистата е същото.
Тази година само благодарение на късмета ти, автомобила ти не изгоря на "Дракон". Знаеш ли защо? Защото пак по същата схема, някой е минал по "тънката лайстна" и вместо истински пожарен автомобил, просто е боднал надписи от фолио върху обикновен автомобил. С него може да поливаш на някоя бабичка градината, но не и да изгасиш горящ бензин. Е, и това е вид "спестовност", но колко ли ще струва утре на някого от "ВАС"? Не е важно, нали? Важното е да ти е евтино!
За любителските шампионати нека не говорим в момента. И там мога да ти отговоря, но надали ще ти хареса отговора. Ако все пак изпитваш някаква носталгия, винаги можеш да се върнеш. Вече са под "шапката на БФАС" и никой няма и да ти докосне лиценза за участие в тях. Нещо повече - лиценза е по-евтин. Ура!
Много мога да говоря по тази тема, но надали има смисъл. Трудно бих обяснил каквото и да било на някого, който нехае за собствената си безопасност, а и тази на хората, дошли да го аплодират. Защо? Защото живота на всеки един струва по-малко от 50-100лв ли?
Толкова ли е трудно да погледнете малко по-напред, малко повече от 2-3 дни? Само днешната "въздушна далавера" ли е важна? А утре като я няма? Някой ще се разскимти за нещо друго ли? С подобен начин на мислене и сегашното ниво на спорта и гледаемостта са твърде високи, да знаете. Погледнете този форум... Преди години беше невероятна емоция да влезеш след състезание и да прочетеш десетки мнения и впечатления.
През последните 2 години се е превърнал в "Продавалник". Защо? Защото хората харесват това, което правите ли? И тук не визирам теб, Резина или Гетов, визирам всички, които дейно искаха да им се угажда за какво ли не и така наречените "правила" разкатаха фамилията на псевдо групата "Х". И докога този тумор искате да расте на гърба на всички ни? Докато е неизлечимо ли?
Погледнете се само отстрани и ми кажете дали наистина харесвате това, което проповядвате тук. Не повече от 5 човека, ежедневно иронизирате мен, други колеги или мрачно пророкувате отвратително бъдеще. А останалите до 350 къде са? Не могат да пишат или предпочитат Вие да ги представлявате?
И един конкретен въпрос - Вие двамата, какво лично сте допринесли за общото благо на автомобилния спорт? Не ми говорете за личните си автомобили, колко са бързи, атрактивни и т.н. Кажете ми Вие колко време отделихте, какво направихте и как бяхте полезни на всички ни? Ако ще най-глупавото предложение да сте дали, или пък да сте написали 17 специални правилника.
Ако случайно не можете да ми дадете примери (а мисля, че не е случайно), значи изобщо нямате право да съдите когото и да било. Защото някой е отделил от времето и живота си да седне и да свърши общата работа, докато Вие сте изразходвали времето си по някакъв приятен за Вас начин, без да Ви пука за останалите.
И да знаете... Изобщо не се заяждам. Огорчен и отвратен съм от това колко грамаден може да е личния интерес, а общия изобщо да не се отразява.
И нещо друго... Спорта спокойно ще мине без всеки един от Вас двамата, точно така както чудесно си върви и без мен. Никой от нас не прави спорта, той прави нас! Запомнете го и го проумейте!
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!