БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Дискусия за Българския Шампионат на Затворен Маршрут

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Л. Мечков » Сря Дек 25, 2013 12:26

Първо Честито Рождество Христово, да сте живи и здрави всички!


Аз- лично не намирам нищо лошо в това, че Иван се мъчи да ни разясни нещата, даже напротив, прекалено е отзивчив, за което има моите адмирации. Ще го споделя и тук - дай Боже повече интелегентни хора като него, че иначе ще е страшно. За мен това е една доста сериозна дискусия и не трябва да се разделяме. Ако се разделяме на "ние" и "вие", обективно погледнато от едната страна ние защитаваме интересите на колегите си, от друга страна Шопов защитава труда си и труда на другите участвали в изграждането на тази наредба. Това въобще не е малко работа, с доста голям обем, не е е така - за два часа... Моята цел е да се изясним кое и как ще е за напред. Няма как да не си "дърпам чергата", нали от моя гледна точка е доста неприемливо, да не кажа и нечестно да съм в клас, от който избягах поради финансови причини най-вече. Ето, зад мен са моята цяла група Х4, без 3-ма, с които просто не съм се видял и не знам какво мислят, държа да отбележа, че по никакъв начин не съм вербувал никой. Сега кой писал, кой не писал, няма значение, аз си стоя зад името и имам смелостта да го напиша. Иван има смелостта да защити своята теза и труд. Така, че нека не се приема като поредната селска свада тази доста сериозна дискусия, още повече, че Гвоздейков ме потърси и помоли да изчакаме специалните правилници. Ето - държа си на думата, изчаквам, не приклякам на никой, просто изчаквам, така трябва да направим всички. Естествено съм си дал мнението - за гумите според мен не сме дорасли, а този клас се крепи на ниските бюджети, грешка е да става проходилка за пилоти със китайски семи сликове, примерно...
Аватар
Л. Мечков
 
Мнения: 614
Регистриран на: Пет Май 02, 2008 19:42
Местоположение: Cosworthland
Име: Любомир Мечков

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот rudolf » Сря Дек 25, 2013 15:02

,,всяка реномирана марка която произвежда семи сликове ,прави по няколко модела 13" семита,,,за мен е грешка да се ползва неналожена и незнайна марка,която най вероятно е с ограничен асортимент и липса на фиидбек.

от мойте наблюдения доволни от промените избягват да изказват благодарности за промени,което остава впечатлението че всички са недоволни. не мога да си представя че участниците в х3 в момента не са доволни, а х2 беше въпрос на време да излезе някой грамотен мотоцикъл или трабанто-хонда- скелетон- и да писнат като спрат да хващат ръка с техния клас...според мен и х2 не си дават сметка че новия правилник ги защитава, защото сега не им се налага да обясняват защо ако са 1ви-всъщност финишират 5ти:)
не съм запознат с детайли ,но мисля че х4 е най ощетен и безалтернативен....
rudolf
 
Мнения: 204
Регистриран на: Чет Яну 04, 2007 16:15
Име: Иван Иванов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот ispo » Сря Дек 25, 2013 15:34

rudolf написа:от мойте наблюдения доволни от промените избягват да изказват благодарности за промени,което остава впечатлението че всички са недоволни. не мога да си представя че участниците в х3 в момента не са доволни, а х2 беше въпрос на време да излезе някой грамотен мотоцикъл или трабанто-хонда- скелетон- и да писнат като спрат да хващат ръка с техния клас...според мен и х2 не си дават сметка че новия правилник ги защитава, защото сега не им се налага да обясняват защо ако са 1ви-всъщност финишират 5ти:)
не съм запознат с детайли ,но мисля че х4 е най ощетен и безалтернативен....


Не виждам как Х/2 да са доволни и кое ги защитава, че трябва да преработват коли, че ако искат да карат до 1600 трябва да са на Семи-Сликове или ако искат просто да използват инвентара от закупените си гуми през годините, трябва да слагат тежести в колите си за да карат с 2000 кубиковите машини и да се борят за генерално. Същото е и с Х/1 според мен... :|
Плевен Рейсинг Тим: http://plevenrt.blogspot.com/
Плевен Рейсинг Тим (Фейсбук): https://www.facebook.com/PlevenRacing?fref=ts
Аватар
ispo
 
Мнения: 281
Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 19:19
Местоположение: Pleven
Име: Искрен Пондев

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот clio16 » Сря Дек 25, 2013 22:22

Аз искам да кажа , че не оспорвам промените, за мен те също са наложителни, просто сроковете са прекалено кратки, трябваше да се остави повече време. Аз ако реша и намеря пари да участвам ще си преправя колата, защото аз отивам на състезанията да се състезавам, а не да участвам. За горния клас мисля че е безумие да се говори.....въпреки че през цялото време в което съм участвал по каквито и да е мероприятия са ме сравнявали с Митсубиши и Субару...освен едно такова и в кюпа :) :) :). За мен цялата ситуация е доста кофти, защото имахме някаква работеща тествана концепция направена през годините и сега трябва да се започне от 0-та, а на мен малко много ми се събра през последните 3 години не бяха нитро системи, олекотявания и прочие защото всеки си променя регламента когато му е кеф както каза Шопов със силните на деня. Дано този път федерацията устиска по дълго време, но ме притеснява факта , че тази година ще има отлив, ние ще се напънем надявам се да променим колата и догодина пак ще клекнат и ще има промени и хайде пак дървото
Изображение
Аватар
clio16
 
Мнения: 70
Регистриран на: Вто Мар 14, 2006 23:35
Име: Ангел Григорчев

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот emo_s_klasa » Чет Дек 26, 2013 00:38

И на финала какво излиза ????? 2000 кубиковите автомобили ще свалят килограми , а 1600 куб. ще слагат килограми - ебати конкуренцията и зрелището. И след 2 състезания 1600 куб. драстично ще им намелее бройката защото няма как да се борят с едни и същи килограми с 2000куб. автомобили и другият декември пак нова наредба с цел връщане на пистата автомобили с 1600куб. и цялата тази простотия за какво ?????????? Защото заради няколко човека не поискахте да премахнете тази група Е в която се движат картонени автомобили и в която стартират 5 коли и завършват 2. До сега имахте една работеща серия до 1600куб. всяко състезание между 20-28 автомобила-какво по хубаво от това , В серия РС2000 нямаше участници защото там всичко беше ясно с Е-тата Цецо Илиев-Хонда Сивик, ако не е той ще е Ангел Григорчев и Станимир Урумов с онзи прототип 500кг. с форма на Трабант . В кралският клас е същата работа всички доближени до автомобилния спорт в БГ знаят колко автомобили не взимат участие не поради финансови причини а заради 4 драгстера от смола . Според мен просто трябваше да се премахне гр. Е и нещата за 1-2 години щяха да се нормализират. В момента всички състезателни автомобили в БГ включително и тези по гаражите които не взимат участие отговарят на гр.А, гр.N, и гр. X - колко автомобила отговарят на гр. Е ????????????
Аватар
emo_s_klasa
 
Мнения: 95
Регистриран на: Пон Юли 20, 2009 22:58
Местоположение: Pleven
Име: Emil Ivanov

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот школата » Пет Дек 27, 2013 07:54

Ние като професионалисти ,които обучаваме автомобилни пилоти сме длъжни да вземем отношение към казуса "Гуми".
За пилотирането и пълен контрол на автомобила най- важното нещо е "СЦЕПЛЕНИЕТО".То се определя 1.От състоянието на нашите гуми.2.От пътната настилка 3.От атмосферните условия.После идва окачването и др.технически подробности.За безопасността на пилотите най-важното нещо са гумите и най -много важи за младите пилоти които нямат опит и се хвърлят директно в състезанията, защото още на първия завой след старта с лошо подбрани гуми ще станат на каламбур и след това идва ред на второто важно нещо свързано с безопасността.Ролбари, колани,каска,седалка,ханс и др.
Ще ви дам един пример:Взимаме една кола оборудвана с гуми "Сликове", спускаме я върху едно заледено езеро и поканваме Льоб да я подкара-естествено е да не може защото няма сцепление независимо от 9-те шампионски титли.Поканваме Ожие и той същата работа-не може да я подкара и господ да дойде и той не може да я подкара!!!!!!!!!! Питаме се защо, защото когато нямаме " СЦЕПЛЕНИЕ" СМЕ ЕДНА ГОЛЯМА ГРЪГЛА НУЛА.Сега господата от БФАС нека да се замислят с каква сериозност да определят с какви гуми да се състезават младите пилоти и като цяло новообразуваната група.БФАС-ПРОСТИ ИМ ГОСПОДИ ТЕ НЕ ЗНАЯТ КАКВО ВЪРШАТ.
Rally School Pavel Jekov
Аватар
школата
 
Мнения: 171
Регистриран на: Сря Май 10, 2006 12:55
Местоположение: СОФИЯ
Име: RALLY SCHOOL PAVEL JEKOV

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Иван Шопов » Пет Дек 27, 2013 11:00

Вие г-да "специалисти" изобщо не се чуствайте длъжни да коментирате каквото и да било, единствено с цел собствен популизъм. Мястото за реклама е в друг раздел на форума.

Ще помоля в аванс да не се бутате и при създаването и картотекирането на маршалите, защото този път искаме да е както трябва, а не някой да краде, докато като "специалист ги обучава".


P.S. Не им прощавай Господи, те знаеха, че крадат и мамят!
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот yamaha-racing » Пет Дек 27, 2013 11:09

Да извиняват колегите,че им пиша в темата,но:
Г-н Шопов каже какви промени ще има в Рали кроса,че по тази наредба нищо не мога да разбера.

Относно събирането на група "Х" и група "Е" това просто трябваше да стане,ама по правилата на ФИА, а не някакви измислени правила и килограми.
yamaha-racing
 
Мнения: 47
Регистриран на: Нед Мар 03, 2013 11:10
Име: Е.Минчев

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Иван Шопов » Пет Дек 27, 2013 11:37

Доколкото съм запознат, специалният правилник за "Рали крос" не е претърпял никакви промени.
Единственото, което Ви касае е въвеждането изцяло на група "Е" вместо "Х".
В този ред на мисли, нищо измислено няма в група "Е", нещо повече - тя е точно преведена и въведена според разпоредбите на ФИА.:)
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Гетов » Пет Дек 27, 2013 15:02

yamaha-racing написа:Да извиняват колегите,че им пиша в темата,но:
Г-н Шопов каже какви промени ще има в Рали кроса,че по тази наредба нищо не мога да разбера.

Относно събирането на група "Х" и група "Е" това просто трябваше да стане,ама по правилата на ФИА, а не някакви измислени правила и килограми.

Колега Минчев, ти си от скоро в спорта, но да ти кажа да си знаеш...то па кога ли някога някой е обръщал внимание на Рали-Кроса, че пък да са напъне някой да му направи пък и промени и изменения.....Ти Па????/, хахахха. То СПЕЦИАЛИСТИТЕ - те само от други дисциплини разбират...кроса кучета го яли, но това , че на кроса има по 40 коли на състезание, а на РАЛИ по 9...кой му обръща жнимание на това???
Аватар
Гетов
 
Мнения: 707
Регистриран на: Сря Апр 18, 2007 15:44
Местоположение: Ботевград
Име: Георги Гетов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот Иван Шопов » Пет Дек 27, 2013 15:19

Другарю Гетов,
Внимавай, че напоследък върлува страшен грип. Изразява се в крайни небивалици, а пряко удря и правопаса - всички заразени изписват "специалистите" с главни букви".

В този ред на мисли ти, като по-запознат, защо не седнеш да направиш някои промени? Ей така, да ги обмислиш, синтезираш, "смелиш" и най-накрая публикуваш?
Не за друго, но ще ме зарадваш най-накрая с нещо изпипано, "неспециално", но пък "градивно".

А г-да "СПЕЦИАЛИСТИТЕ" следваха друга логика - как за 4 дни да съумеят да направят наредба и два специални правилника за дисциплините, които ще бъдат най-пряко засегнати от наредбата.

Ей, ненамрънкахте се, особено в моменти на "съпричастност" към "колегите". Ами вземете и им помогнете да му се не види. Соченето с пръст и "Аз не мога и не искам , ама те са лоши,лоши!" не помагат никому, освен в детската градина.
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот yamaha-racing » Пет Дек 27, 2013 15:31

Аз пак не схванах,сега съм Е1 1200куб. 700кг.,ако пак искам да карам ЗМ какво да правя като в първата серия минимума е 850кг. :roll: ,а колата ми изцяло отговаря на изискванията за група Е,а там до 1400куб. минимума е 550кг. :?: :?:
yamaha-racing
 
Мнения: 47
Регистриран на: Нед Мар 03, 2013 11:10
Име: Е.Минчев

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот rudolf » Пет Дек 27, 2013 15:57

yamaha-racing написа:Аз пак не схванах,сега съм Е1 1200куб. 700кг.,ако пак искам да карам ЗМ какво да правя като в първата серия минимума е 850кг. :roll: ,а колата ми изцяло отговаря на изискванията за група Е,а там до 1400куб. минимума е 550кг. :?: :?:

ако не искате да отговаряте на минималните изисквания за първа група, мисля че можете спокойно да карате в 3та група, стига да покривате клалификационните изисквания за старт.
rudolf
 
Мнения: 204
Регистриран на: Чет Яну 04, 2007 16:15
Име: Иван Иванов

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот clio16 » Пет Дек 27, 2013 17:27

То със същия успех и без цялата лудница може да си кара на трак-дей, имайки предвид какви самолети се движат в третата група и ако досега изглеждаше смешно как затварят 4-я в групата с обиколка, какво ще бъде да карат на едно трасе Е-мах и количка 1.2 :) :) :). не знам с каква кола от каквато и да е група, трябва да разполага някой за да е конкурентен на Е-мах, а нали все пак за това е състезание и затова са в една група. Аз не можах да разбера точно идеята на федерацията да изравни нещата в долните две групи и да направи някаква пропаст в Е-мах....... :)
Изображение
Аватар
clio16
 
Мнения: 70
Регистриран на: Вто Мар 14, 2006 23:35
Име: Ангел Григорчев

Re: БШЗМ 2014 - календар, новини, слухове

Мнениеот EUROCOM RALLY TEAM » Пет Дек 27, 2013 18:07

школата написа:Ние като професионалисти ,които обучаваме автомобилни пилоти сме длъжни да вземем отношение към казуса "Гуми".
За пилотирането и пълен контрол на автомобила най- важното нещо е "СЦЕПЛЕНИЕТО".То се определя 1.От състоянието на нашите гуми.2.От пътната настилка 3.От атмосферните условия.После идва окачването и др.технически подробности.За безопасността на пилотите най-важното нещо са гумите и най -много важи за младите пилоти които нямат опит и се хвърлят директно в състезанията, защото още на първия завой след старта с лошо подбрани гуми ще станат на каламбур и след това идва ред на второто важно нещо свързано с безопасността.Ролбари, колани,каска,седалка,ханс и др.
Ще ви дам един пример:Взимаме една кола оборудвана с гуми "Сликове", спускаме я върху едно заледено езеро и поканваме Льоб да я подкара-естествено е да не може защото няма сцепление независимо от 9-те шампионски титли.Поканваме Ожие и той същата работа-не може да я подкара и господ да дойде и той не може да я подкара!!!!!!!!!! Питаме се защо, защото когато нямаме " СЦЕПЛЕНИЕ" СМЕ ЕДНА ГОЛЯМА ГРЪГЛА НУЛА.Сега господата от БФАС нека да се замислят с каква сериозност да определят с какви гуми да се състезават младите пилоти и като цяло новообразуваната група.БФАС-ПРОСТИ ИМ ГОСПОДИ ТЕ НЕ ЗНАЯТ КАКВО ВЪРШАТ.


Уважаеми Г-н Жеков, уважаеми Професионалисти, уважаема Школа,
Точно на място и на време взехте отношение по казуса "Гуми", тъй като явно БФАС се лута като слепец в лабиринт и е много трудно да прецени по кой път да поеме в тъмотата. Вие сигурно много добре познавате пилотирането и пълния контрол на автомобила подплатени от "СЦЕПЛЕНИЕТО", което става видно от Вашата обосновка в точките 1,2 и 3. Само че не знайно защо познаващ теорията за "СЦЕПЛЕНИЕТО" ходите из гумаджийниците да събирате страри гуми да обучавате потенциалните автомобилни състезатели с такива, а не да купувате нови сликове. Тук разбира се сте много прав с тезата - "ТРЯБВА ДА СЕ НАУЧАТ ДА ВЛАДЕЯТ АВТОМОБИЛА С ВСЯКАКВИ ГУМИ ПРИ ВСЯКАКВИ УСЛОВИЯ", която изпозвате пред неопитните зайци за да ги окуражите със смелост. Браво добра методика!
Добре че информацията достига по бавно до Вас иначе и на ФИА трябваше да и прости господ след като решиха да използват една гума за мокро и сухо на асфалт. Как не се сетих, Льоб може би за това спря като усети, че ще има проблеми със сцеплението. Ожие може и той да не разбрал за това решение на ФИА и току виж спрял по средата на сезона от липса на сцепление. Трябва да е много здраво ледчето, че тия тримата и без гуми ще се справят на езерцето. И последно щях просто да забравя, навремето точно Вие карахте на макадама Видинки с едър грайфер, а останалите бяха с Мишлен и Пирели.
Лека вечер и спортни поздрави г-н Жеков.
Аватар
EUROCOM RALLY TEAM
 
Мнения: 64
Регистриран на: Нед Яну 18, 2009 20:33
Име: Димитър Димитров

ПредишнаСледваща

Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 32 госта

cron