|
||
rudolf написа:от мойте наблюдения доволни от промените избягват да изказват благодарности за промени,което остава впечатлението че всички са недоволни. не мога да си представя че участниците в х3 в момента не са доволни, а х2 беше въпрос на време да излезе някой грамотен мотоцикъл или трабанто-хонда- скелетон- и да писнат като спрат да хващат ръка с техния клас...според мен и х2 не си дават сметка че новия правилник ги защитава, защото сега не им се налага да обясняват защо ако са 1ви-всъщност финишират 5ти:)
не съм запознат с детайли ,но мисля че х4 е най ощетен и безалтернативен....
yamaha-racing написа:Да извиняват колегите,че им пиша в темата,но:
Г-н Шопов каже какви промени ще има в Рали кроса,че по тази наредба нищо не мога да разбера.
Относно събирането на група "Х" и група "Е" това просто трябваше да стане,ама по правилата на ФИА, а не някакви измислени правила и килограми.
yamaha-racing написа:Аз пак не схванах,сега съм Е1 1200куб. 700кг.,ако пак искам да карам ЗМ какво да правя като в първата серия минимума е 850кг. ,а колата ми изцяло отговаря на изискванията за група Е,а там до 1400куб. минимума е 550кг.
школата написа:Ние като професионалисти ,които обучаваме автомобилни пилоти сме длъжни да вземем отношение към казуса "Гуми".
За пилотирането и пълен контрол на автомобила най- важното нещо е "СЦЕПЛЕНИЕТО".То се определя 1.От състоянието на нашите гуми.2.От пътната настилка 3.От атмосферните условия.После идва окачването и др.технически подробности.За безопасността на пилотите най-важното нещо са гумите и най -много важи за младите пилоти които нямат опит и се хвърлят директно в състезанията, защото още на първия завой след старта с лошо подбрани гуми ще станат на каламбур и след това идва ред на второто важно нещо свързано с безопасността.Ролбари, колани,каска,седалка,ханс и др.
Ще ви дам един пример:Взимаме една кола оборудвана с гуми "Сликове", спускаме я върху едно заледено езеро и поканваме Льоб да я подкара-естествено е да не може защото няма сцепление независимо от 9-те шампионски титли.Поканваме Ожие и той същата работа-не може да я подкара и господ да дойде и той не може да я подкара!!!!!!!!!! Питаме се защо, защото когато нямаме " СЦЕПЛЕНИЕ" СМЕ ЕДНА ГОЛЯМА ГРЪГЛА НУЛА.Сега господата от БФАС нека да се замислят с каква сериозност да определят с какви гуми да се състезават младите пилоти и като цяло новообразуваната група.БФАС-ПРОСТИ ИМ ГОСПОДИ ТЕ НЕ ЗНАЯТ КАКВО ВЪРШАТ.
Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 72 госта