|
||
milen911 написа:Ами Любо той Иван ми отговори същото няколко поста по нагоре.
Иван Шопов написа:Искрене,
Нека да ти дам един жокер.
Автомобил от Супер 1600 не може да кара в първата серия на писта, защото няма как да се вмести в 15 цола колело. Ако все пак реши да преработи спирачки и окачване, то кутията му ще стане прекалено къса и отново няма да може да кара. Помислено е по този въпрос и Супер 1600 автоматично отиват към следващата или по-следващата серия. Същото важи и за "Кит-кар", както и "Е". Погледни изискванията за килограми и ще се убедиш, че сте при равни условия.
Относно планинско - да,прав си. Ако нямате клас, то имаш правото да играеш винаги за генералното. Винаги е било така, единствено се променяха броя автомобили от 3 на 5, на 3 и пак на 5.
Извинявай, че ще го кажа и го правя без да те подценявам, но какъв шампион е някой, който е станал 1-2 пъти първи между 3-ма? Национален - едва ли. За пример ще ти дам награждаването от вчера, когато се появиха "национални шампиони", които са участвали едва в 2 състезания.
Тази титла преди години имаше своята стойност и покритие. През 2013 всеки, който решеше да кара можеше да стане шампион - достатъчно бе да се огледа за подходящия полупразен клас.
Л. Мечков написа: Че почти беше решено да се забрани и биоетанола, понеже никой не си дърпа чергата към него...
asen zahariev написа:Съгласен сам с така написаната наредба . Тя трябваше да бъде факт преди няколко години. Единствената ми забележка ,че такива промени не могат да се правят три месеца преди началото на сезона...Ние сме също страшно ощетени.За да караме в клас до 1600 на затворен маршрут трябва да налеем плоча за да достигнем килограмите,но пък оставя възможността да караме в планинския шампионат.За тези ,които не могат да си обяснят групите за планинско нека отворят резултатите от планинско bergrennen-rechberg.Също така съм съгласен ,че в пистовия шампионат трябва да има някакви рестрикции за да се уеднаквят колите и това е право на федерацията да определя какви да бъдат те...Всички знаем за какво говоря..В клас 1600 Арменко и клас 2000 Ангел на десетки секунди пред всички останали.Каде е интригата.Вие бихте ли си пуснали телевизора да гледате такова състезание.И последно искам да кажа нещо на всички колеги с нисък бюджет.Автомобилен спорт с каси пари не се прави.Много мога да изговоря по тази тема .И Иван е прав ,че за да създадеш един продукт от нулата ,защото ние сме там ,трябват време и пари...Да ви попитам ако сте директор на една телевизия бихте ли купили правата да излъчвате затворен маршрут такъв какъвто е в момента...
Любе споко ти си клас Е1 до 3500 а онези четири са Е1 над 3500...
Назад към Български Планински Шампионат
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта