Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слухове

Дискусия за Българския Планински Шампионат

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот Иван Шопов » Пон Дек 23, 2013 17:20

Г-н Поломски,

Аз имам само три въпроса към Вас:
1. Казвате, че искате да карате ВТОРА дисциплина. Много моля, пресметнете и ми кажете колко процента са тези 60 лв на фона на средствата, което ще изразходвате за ТАЗИ ВТОРА дисциплина. Предполагам нямате предвид епизодично появяване на най-близкото трасе, а цял сезон. Според мен е под 1%, но с радост ще прочета Вашия отговор.
2. Какъв спонсор или рекламодател очаквате да има на фона на мероприятията, които нямат публика, отразяване и атрактивност? Вие точно какво ще му предложите в замяна и в частност каква възвръщаемост на средствата ще има той? Впрочем ако търсите "спонсор", което е равносилно на "донор" вероятно въпроса е излишен и моля да го прескочите.
3. Вероятно сте гледал състезания, които се провеждат извън България (поне по телевизията, ако не на живо). Някога не Ви ли се е искало и в България да е същото? С хубава охрана, сериозна безопасност, много публика, страхотна конкуренция и медия до медия? Ако Ви се е случвало, то какъв е пътя да се стигне до там според Вас?

И да ме прощавате, но личното ми мнение, е че млад пилот не се поощрява с финансови облаги. Най-големият му стимул и амбиция би следвало да е да изравни и задмине "старите пилоти". И 200лв да Ви давам на състезание, ако ще се мъкнете следпоследен, надали ще се чуствате вътрешно удовлетворен.

Любе,

Не си криви душата приятелю. Карал си с по-лоши гуми? Защо? Защото 17,18 цола няма читави втора употреба за малко пари, нали? Е, ок, но това е част от цената да караш атрактивен и мощен автомобил като твоя. Не ми казвай, че си очаквал гумите да са ти по 50лв и да харчи 3 на сто.

Биоетанола беше разрешен, защото постъпи писмо от 6 (шест) пилота, които заявиха, че ще карат на рали ако биоетанола бъде разрешен отново. Не е за пропускане шанса да се появят още 6 хубави автомобила с добри пилоти, нали? Е, добавихме го на писта и планинско за да има още един шанс някой от тях да допълни останалите и публиката да гледа някой и друг автомобил повече. Колко от "малките автомобили" биха карали на биоетанол? Ако има интерес, защо да не се разреши? Аз ще съм за!

Относно късното публикуване на Наредбата си абсолютно прав. Крайно време е да се създаде традицията Наредбата да се публикува най-късно август месец и на финала и да има резюме какво предстои по-следващата година.

За анкетата ако искаш ще ти звънна и обясня отделно, че ще стане мега дълго. А накратко - четох резутатите от анкетата и не ме интересува дали ще обидя някого, но... Но, по първите няколко отговора без да познавам хората мога да разбера какви автомобили карат и в коя група. Жалко е наистина, но около 90% от анкетираните бяха попълнили коректно само това, което ще удовлетвори техните автомобили. Ако искаш, ще помоля за всички анкетни листове и утре заедно може да седнем да ги прегледаме.
Не е маловажно и това, че дълги години се спекулираше с група "Х" на принципа "Кой ще кара догодина? А какви коли?Аааа тоя няма да кара, онези-да , значи така пишем правилата!". Ти си жив свидетел на това и не можеш да го отречеш. Кочина като група "Х" в света няма! Аз самият създадох 3 автомобила по "временните" към тези дати правила. Последният такъв стои в двора ми и е абсолютно буква по буква според последните изисквания за "Х".
Нека ти кажа нещо... Превръщането му в "Е" ще ми струва точно 0.00 лв! Не бих си орязал автомобила за да е максимално лек, защото това ще ме накара да губя от стоене на пътя и завиване. На мнение съм, че мога да бъда бърз дори и да не карам най-лекият автомобил. Нещо повече - доказвал съм го.

За твоя случай знаеш моето мнение - автомобила ти би бил най-аткрактивен, интересен и продаваем (някога си там) ако го запазиш (или допълниш) до R4. В наредбата е упоменато, че през 2015г. R4 ще бъдат валидни за националните шампионати въпреки рестрикцията на ФИА за международните.

И за да сложа край на тази спекула, нека спрем с тези купи. От купи ще се спестят по 300-400лв на организатор и общо около 1000-1500лв на БФАС. Не е там разковничето! То е в усилието и желанието да се сложи ред веднъж завинаги и на всички да е ясно какво предстои. Поне такъв е ангажимента на управляващите, а дали ще го спазят или ще дойдат други - не е нито в моята компетентност, нито е по силите ми.

Между другото - днес така и не звънна и не дойде, а Бончо и Румен не искам да коментирам. :)

Искрене,
Нека да ти дам един жокер.
Автомобил от Супер 1600 не може да кара в първата серия на писта, защото няма как да се вмести в 15 цола колело. Ако все пак реши да преработи спирачки и окачване, то кутията му ще стане прекалено къса и отново няма да може да кара. Помислено е по този въпрос и Супер 1600 автоматично отиват към следващата или по-следващата серия. Същото важи и за "Кит-кар", както и "Е". Погледни изискванията за килограми и ще се убедиш, че сте при равни условия.
Относно планинско - да,прав си. Ако нямате клас, то имаш правото да играеш винаги за генералното. Винаги е било така, единствено се променяха броя автомобили от 3 на 5, на 3 и пак на 5.
Извинявай, че ще го кажа и го правя без да те подценявам, но какъв шампион е някой, който е станал 1-2 пъти първи между 3-ма? Национален - едва ли. За пример ще ти дам награждаването от вчера, когато се появиха "национални шампиони", които са участвали едва в 2 състезания.
Тази титла преди години имаше своята стойност и покритие. През 2013 всеки, който решеше да кара можеше да стане шампион - достатъчно бе да се огледа за подходящия полупразен клас.
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот trouble » Пон Дек 23, 2013 17:33

Само да Ви кажа, от мое име, но смятам, че такова е мнението и на всички редовни и истински фенове на спорта, че освен състезатели и наредба, съществуваме и ние. И ако скоро не се разберете по между си за класове, изисквания, организации и подобни неща, не Вие ще спрете да карате, а Ние ще спрем да Ви гледаме. С уважение.
Изображение
Аватар
trouble
 
Мнения: 4380
Регистриран на: Съб Сеп 02, 2006 20:32
Местоположение: Сливен
Име: Красимир Славчев

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот Л. Мечков » Пон Дек 23, 2013 17:46

Понеже съм достатъчно обективен и сериозен, до сега говорех по телефона с Гвоздейков, на който с право не му е приятно това тук. Увери, че драми няма и да изчакаме специалните правилници за отделните дисциплини, в които просто "Х" е заменен с "Е" , демек групите и класовете остават като сега, но с друга буква. Има достатъчно достойнство да се извиня, ако не съм бил прав, сега съм пас до официалното пускане на специалните правилници...


Ванка, не дойдох и не се обадих, защото съм смотан, не съм забравил, просто в един момент съм угасил...

Весели празници от мен!
Аватар
Л. Мечков
 
Мнения: 614
Регистриран на: Пет Май 02, 2008 19:42
Местоположение: Cosworthland
Име: Любомир Мечков

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот milen911 » Пон Дек 23, 2013 17:59

Ами Любо той Иван ми отговори същото няколко поста по нагоре. :lol:
milen911
 
Мнения: 41
Регистриран на: Пет Фев 10, 2012 21:39
Име: milen uzunov

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот milen911 » Пон Дек 23, 2013 18:01

ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ НА ВСИЧКИ И ДАНО НОВАТА 2014 НИ ДОНЕСЕ САМО ПОЛОЖИТЕЛНИ ЕМОЦИИ НЕ САМО В СПОРТА .
milen911
 
Мнения: 41
Регистриран на: Пет Фев 10, 2012 21:39
Име: milen uzunov

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот Л. Мечков » Пон Дек 23, 2013 18:24

milen911 написа:Ами Любо той Иван ми отговори същото няколко поста по нагоре. :lol:

Паживьом и увидем, дано!
Аватар
Л. Мечков
 
Мнения: 614
Регистриран на: Пет Май 02, 2008 19:42
Местоположение: Cosworthland
Име: Любомир Мечков

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот ispo » Пон Дек 23, 2013 19:35

Иван Шопов написа:Искрене,
Нека да ти дам един жокер.
Автомобил от Супер 1600 не може да кара в първата серия на писта, защото няма как да се вмести в 15 цола колело. Ако все пак реши да преработи спирачки и окачване, то кутията му ще стане прекалено къса и отново няма да може да кара. Помислено е по този въпрос и Супер 1600 автоматично отиват към следващата или по-следващата серия. Същото важи и за "Кит-кар", както и "Е". Погледни изискванията за килограми и ще се убедиш, че сте при равни условия.
Относно планинско - да,прав си. Ако нямате клас, то имаш правото да играеш винаги за генералното. Винаги е било така, единствено се променяха броя автомобили от 3 на 5, на 3 и пак на 5.
Извинявай, че ще го кажа и го правя без да те подценявам, но какъв шампион е някой, който е станал 1-2 пъти първи между 3-ма? Национален - едва ли. За пример ще ти дам награждаването от вчера, когато се появиха "национални шампиони", които са участвали едва в 2 състезания.
Тази титла преди години имаше своята стойност и покритие. През 2013 всеки, който решеше да кара можеше да стане шампион - достатъчно бе да се огледа за подходящия полупразен клас.


Ок за С1600 и Кит-Кар нека е така, а Е защо да не може на 15"..? Каква вина имат някой пилоти, че са събрали пари да карат на някои състезания и за взели точки. По тази логика и Маршавелов не е шампион, защото са 3ма в клас... Този регламент за писта според мен е доста неудачен за автомобили Х/1. В пистовият шампионат по мотоциклетизъм карат 600цц и 1000цц, пак си има генерално има и по класове, във всеки спорт мисля е така. Това решение само за генерално съм съгласен с него, ако всички карат с еднакви автомобили. Надявам се много някои работи да се изчистят и да има успешен сезон. :)
Плевен Рейсинг Тим: http://plevenrt.blogspot.com/
Плевен Рейсинг Тим (Фейсбук): https://www.facebook.com/PlevenRacing?fref=ts
Аватар
ispo
 
Мнения: 281
Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 19:19
Местоположение: Pleven
Име: Искрен Пондев

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот ARES_D » Пон Дек 23, 2013 22:14

[quote="Иван Шопов"]Г-н Поломски,

Аз имам само три въпроса към Вас:
1. Казвате, че искате да карате ВТОРА дисциплина. Много моля, пресметнете и ми кажете колко процента са тези 60 лв на фона на средствата, което ще изразходвате за ТАЗИ ВТОРА дисциплина. Предполагам нямате предвид епизодично появяване на най-близкото трасе, а цял сезон. Според мен е под 1%, но с радост ще прочета Вашия отговор.
2. Какъв спонсор или рекламодател очаквате да има на фона на мероприятията, които нямат публика, отразяване и атрактивност? Вие точно какво ще му предложите в замяна и в частност каква възвръщаемост на средствата ще има той? Впрочем ако търсите "спонсор", което е равносилно на "донор" вероятно въпроса е излишен и моля да го прескочите.
3. Вероятно сте гледал състезания, които се провеждат извън България (поне по телевизията, ако не на живо). Някога не Ви ли се е искало и в България да е същото? С хубава охрана, сериозна безопасност, много публика, страхотна конкуренция и медия до медия? Ако Ви се е случвало, то какъв е пътя да се стигне до там според Вас?

И да ме прощавате, но личното ми мнение, е че млад пилот не се поощрява с финансови облаги. Най-големият му стимул и амбиция би следвало да е да изравни и задмине "старите пилоти". И 200лв да Ви давам на състезание, ако ще се мъкнете следпоследен, надали ще се чуствате вътрешно удовлетворен.


Уважаеми Г-н Шопов

Отговор на 1-въпрос:
Каква е целта на новата дисциплина Рали Спринт? Целта е повечето екипи, които нямат достатъчно средства да участват на Рали,да вземат участие в къде по-ефтин и по-достъпен вариант. Вие мислите ли, че ще има екипажи, които ще участват само на Рали спринт? Или тези екипажи, ще дойдат от Планинския,Рали,или Пистов шампионат...И Вие казвате,че цитирам: "е епизодично появяване на най-близкото трасе". Г-н Шопов, с епизодично появяване се пълнеха планинските на: Варна,Сливен,Благоевград....Състезателите нямат пари за целия сезон,но по-добре така, отколкото 10 редовни пилота, Нали?!!!! Лично аз, Няма как да карам две дисциплини едновременно и поради това се надявам да участвам на само един Рали спринт,и както писах преди това,веднага ще се намери някои, които да каже "Ти сега за 100лв. ли си?"Намери се Г-н Шопов, и когато и таксата се увеличи това мое участие пропада и само не си мислете, че рева тука за тези пари.Въпроса е принципен,не може да се създава нова дисциплина и да се очаква посещаемост, като Таксите само се увеличават.Стефан Драганов ви попита(цитирам): "Защо не може да има еднократен лиценз?"Вашият отговор: "Защото парите от лиценза няма да достигнат до федерацията." Някой виновен ли е, че не си подбирате правилните хора за определени задачи.Нека да Ви предложа решение, въпросният състезател отива изкарва изпита, плаща еднократен лиценз и като дойде въпросното състезание Кара......Има Начин Г-н Шопов, Желание няма.Надявам се, че с радост сте прочели първият ми отговор.

Отговор на 2-въпрос:
Г-н Шопов за ваше съжаление и тук грешите!Публика на тази икономическа криза, малкото екипажи и т.н. все още има,даже повече от очакваното.Благодаря на всички тези хора извадили пари от джоба си,които пътуват стотици километри и аплодират пилотите.Питате за атрактивност,не сте били на Планинско Орешец ,където организаторът направи две зони за атракция и всеки караше за публиката,и всичко това пред погледите на повече от 2000 души.С други думи атрактивността зависи и от пилотите и от организаторите.Тук вече сте прав, няма отразяване и сигурно няма и кой, като институция да се погрижи за това. Никога не съм вярвал, че човек като Вас ще каже, че цитирам:"Вие точно какво ще му предложите в замяна и в частност каква възвръщаемост на средствата ще има той? Впрочем ако търсите "спонсор", което е равносилно на "донор" вероятно въпроса е излишен и моля да го прескочите."
Искате да кажете, че всеки състезател е напълно обречен да има спонсор поради тези факти и именно Вие и хората около Вас искате европейски масов автомобилен спорт????!!!! Така наречените от Вас "донори" ,все още подрепят отбори макар и малко.Възмущението ми е в това, че Вие в прав текст казвате на много хора, че никога няма да имат спонсори и всеки ще трябва да се оправя сам.Дори и да е така,това ли е начина за стимул на младите?

Отговор на 3 въпрос:
Г-н Шопов повярваите ми всеки ден си мечтая този ден да дойде и наистина да има Истински автомобилен спорт, а не Хоби.Спомнете си, какво ме попитахте във втория Ви въпрос,...за Спонсорите и донорите.Вие как си представяте да имаме такива състезания без финансовата подкрепа на Спонсорите,мисля че без да искате си отговорихте на този въпрос сам или си мислите, че всичко това се постига с такса участие 400лв. и лиценз 300лв. и всичко това на гърба на Кой? Всичко трябва да се съобрази с положението на Всички състезатели и чак тогава да се работи за промени към добро. Мислете как да се направи Популярен този спорт, повече хора да знаят за него, дали с реклами,клипове,..с по-голям стартов списък,за който тези промени не влиаят на добре.Радвам се много за това ,че федерацията разреши използването на седалки, колани и др. с изтекла хомол. и удължи хомол. на коли.Със такива промени се връщат екипажите на трасетата!Радвам се също, че вече има само 6 кръга, адекватно решение, което подкрепям!

Относно последното, което сте написали за мен и тези 200лв. Сега е моментът да се похваля пред тази аудитория че за 2014 год. имам нов спонсор: Г-н Шопов! Вероятно ще рекламирам камерки,и като не са ви много 200лв. на състезание аз имам 6 кръга планински и хайде да не бъда нагъл, само още едно състезание рали спринт и така 7х200лв-1400лв, тъкмо за едни нови гуми и последо, нека да не ме подценявате дали ще бъда СЛЕДПОСЛЕДЕН и да Ми говорите за амбицията на младите пилоти ,защото аз отидох на ход със саксото със сериини гуми тоуо до Белоградчик за да участавам на планинско Орешец и с същите гуми станах 1-ви в група н2 и в генералното бях 15-ти. След това дойде един "Донор"/нали така го нарекохте/ за да ме подкрепи за Панагюрище и пак на ход и пак с тези гуми....Мисля си,че не сте прав да пренебрегвате финансовата подрепата за младите пилоти,тъй като този спорт е изклчюително скъп и това би било Жест към новото поколение!

И аз имам въпроси към Вас Г-н Шопов, Казвате, че Серия Спорт е достъпния начин за новите състезатели, Нали? Бихте ли ми казали, аз като имам саксо грп.н2 ,колко средства ще ми трябват за да модифицирам колата за да стане конкурентноспособна?

Поздрави,
Петър Поломски
СВЕТЪТ СЕ ВЪРТИ НАСТРАНИ....
Аватар
ARES_D
 
Мнения: 35
Регистриран на: Сря Ное 26, 2008 21:56
Местоположение: СОФИЯ
Име: Петър Поломски

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот Иван Шопов » Пон Дек 23, 2013 22:50

Г-н Поломски,
По повод първия Ви отговор - практиката за еднократен лиценз бе въведена именно от Ефко, а за целта не искам да говоря. Факт е, че за последните 2 години няма човек, който да Ви отговори колко такива лиценза са издадени и на кого. Парите? Парите също ги няма.
По повод на "Някой виновен ли е, че не си подбирате правилните хора за определени задачи." ще Ви напомня, че тези хора се избират от ОС на БФАС, а те от своя страна назначават други. Поровете се из форума и вероятно ще намерите мои любопитни постове от "онова време".
Много моля, не ми говорете, че 60лв Ви спират за "Рали-спринт". Тази дисциплина изисква сериозна допълнителна екипировка за пилотите, участващи в пистов и планински шампионат. Дори и за тези от ралитата, подготовката и амортизацията са в пъти повече. Факт е, че дори вечерта преди състезанието, повечето хора хвърлят тези пари за сметката в кръчмата. Ако 60лв Ви спират от дори едно състезание, не искам да си мисля какъв бюджет изобщо сте подготвили за сезона, било то и за една дисциплина. Извинете, звучите несериозно.
Ще напомня, че БФАС не ни е майка, но пък често ни е мащеха. Искате да карате национален шампионат и евентуално да сте Шампион на България? Е, за да бъдете част от това общество има някаква цена и според мен тя е символична. Не за друго, а защото БФАС е обществена структура и респективно основно трябва да се издържа от членовете си и рекламодателите си. Вторите липсват, поради причини, които упоменах по-горе.
А, да... За предложението Ви за изпит в началото на годината и еднократен по-късно. Колко от всички пилоти ще го направят? Тези, които разчитат на еднодневния лиценз, обикновено в нощта преди състезанието все още ремонтират автомобила си.

За втория въпрос:
Правите ли разлика между "спонсор" и "рекламодател"? Първият е дарител или донор, а вторият рекламира дейността си, като извлича някакви ползи от това. Ще Ви споделя и нещо друго - аз лично нямам очи да отида при рекламодател, защото всеки един нормален човек би искал да получи адекватна реклама и медийно отразяване на вложените в мен средства. Дали ще съм 1,2,20 пъти шампион за него е все едно.
В този ред на мисли всеки е свободен да проси благодеяния (разбирайте от спонсор), но ще Ви потърси рекламодател, ако и когато и Вие имате какво да му предложите.
Доколкото разбирам, Вие сте предоволен от текущото количество публика на състезанията. Може да попитате когото и да било колко беше тя преди 3,4,7,9 години и пак помислете. Ще Ви кажа и истината, дори и да е неприятна - публика няма, не защото е криза (страхотно оправдание), а защото атракцията, емоциите и усмивките, които получават намаляха драстично. Прочетете мнението на Краси по-горе, а той е крайно възпитан и себеотдаден фен. Невъзпитаните отдавна спряха дори да четат.
И пак ще Ви подсетя - БФАС не е длъжна да Ви осигури и хляба, и сиренето, само защото сте поставил каска на главата си. Някои от тези неща трябва да си ги набавите сам.

За третия въпрос:
Колко точно екипажа се "върнаха" заради удължените хомологации? 2,20,50? Вие наистина нямате верен поглед над нещата.
Така като Ви чета не ми давате и точен път, по който ще се сбъдне и Вашата, и моята мечта. Виждам само отлагане - нека покараме каквото имаме, ако може и по-евтино, пък живота е пред нас - все някога ще се случи. Съжалявам, губи ми се както стратегията, така и състезателния Ви дух към основната цел.
Относно "камерките" както се изразихте и дребната ирония, съчетана със сарказъм. Бъдете така добър и пропуснете подобни прояви за в бъдеще. Не ми обяснявайте и с какви "героични усилия" сте отишли от точка А до точка Б, защото лесно ще Ви давам примери за много нощи между тренировки и състезание, когато изминавах по 400км вместо да спя за да поправя автомобила и стартирам.

Много сте далеч от спорта, повярвайте ми и го казвам без никакви лоши чуства. Тепърва ще виждате и обратната страна на медала и след година,две,три като прочетете горния си пост, вероятно ще се усмихнете сам на себе си.

По повод на 200лв видях една интересна ситуация. 7х200=1400лв са нищо за Вас и са крайно недостатъчни, но 60 лв... "О, Боже мой...Кожодери!Как не ги е срам!".
Предлагам Ви да направите и Вие нещо за спорта, а не за себе си и амбициите, които преследвате. Тогава вероятно ще разберете, че стойността на парите не е във финансовото им изражение, а в това с какво сърце, защо и как ги дава някой.
Лишихте се от моята подкрепа, защото "камерките" са нещо несериозно. Вероятно някой заинтересован от Вас като прочете това ще се зачуди дали пък "телевизорчетата","бензинчетата","вафличките" или каквото там продава си заслужава да бъдат рекламирани върху Вашия автомобил.

Казвам Ви го искрено, защото за добро или лошо казвам това, което мисля. За мен лично Вие сте далеч от истински спортист, а карате за собствено удовлетворение и удоволствие. Очаквате някой да Ви адмирира и налива лични пари във Вас, само защото имате каска и "Саксо". Не сте длъжен да се съобразявате с мнението ми, както и аз с Вашето, но какво пък - подкарали сме го на откровение.

И отговора на Вашия въпрос - Саксо Н2 е един от автомобилите, които изискват минимум усилия и средства за да влязат в серия "Спорт". Доколкото ще сте конкурентноспособен? Точно дотолкова, доколкото развиете автомобила си спрямо преките си конкуренти. Затова се нарича "състезание", а не "девича паралелка".

И понеже усещам, че Ви се иска с един автомобил да може да карате всички дисциплини, че даже и по улиците ще Ви кажа, че това го имаШЕ само в България. Вече и тук няма да го има, а и не е редно да е така. Няма държава по света, в която един автомобил да ходи на рали,писта,планинско и рали-крос без да се модифицира нищо по него. Камо ли пък да бъде конкурентноспособен.

Колкото до таксите,лицензите и членския внос - ако зависеше само от мен щяха и да са по-високи. Не за друго, а защото спорта ни има нужда от инвеститори, а това ако не сте наясно трябва да сме всички ние - пилоти, организатори, рекламодатели - ВСИЧКИ, при това ЗАЕДНО!

Мисля да спра дотук, а честно казано към отговорите на зададените от мен въпроси загубих интерес. Не искам да Ви обидя, но Вие искате само да получавате от някой, който не Ви е длъжен, а в същото време да не отделяте нищо за него.
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот golf_1 » Пон Дек 23, 2013 23:07

Л. Мечков написа: Че почти беше решено да се забрани и биоетанола, понеже никой не си дърпа чергата към него...

Mутсубишитата станаха по бързи и по хубави от супер 2000, поне така чух след някой ралита 2012г, големи оправдания и големи прегледи след някой ралита,все пак цената на единото гориво и на "малко по скъпото" :lol: е доста рязка,особенно хора който си ги вадят от личния джоб,затова да ги пускат по ралита с евтинджака... :D
Аватар
golf_1
 
Мнения: 978
Регистриран на: Сря Окт 18, 2006 13:45
Местоположение: варна
Име: Тихомир Петров Димитров

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот p_tanev » Пон Дек 23, 2013 23:37

Въпросчета към Иван Шопов без лоши чувства:

1) След като цяла година не ти хареса БФАС, сега харесва ли ти?
2) След като Страшо не е изброил всички експерти участвали, ще ги назовеш ли всички, явно си бил там?
3) След като всичко се прави за популяризиране, договорено ли е нещо с някоя национална медия или пробваме дали ще стане?
4) Имаше ли анкета дали новите правила ще доведат нови пилоти или така е решено?

И това като фен питам, без да искам да засягам никой.
http://results.bg/ - Резултати
http://results.bg/Rally/ - Рали на живо
http://results.bg/Planinsko/ - Планинско на живо
http://results.bg/Pista/ - Писта на живо
p_tanev
 
Мнения: 110
Регистриран на: Нед Май 24, 2009 21:54
Име: Пламен Танев

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот Иван Шопов » Пон Дек 23, 2013 23:53

Никога не съм криел нищо, та сега ли?:)

1. Не, не ми харесва, но съм на мнение, че ако тръгне по пътя на Наредбата и се наложи ред веднъж завинаги, ще започне да ми харесва и ще се върна да карам.
2. Разбира се - не мисля, че е тайна. Стефан Чолаков, Стоян Радев-Джипси, Румен Дунев, Венци Орманов,Константин Маршавелов, Димитър Георгиев, Николай Златков, Иван Шопов, Стефан Хаджилуков, Христо Стоилов (само през първия ден). Това сме хората, които изработихме Наредбата, а след това тя бе прегледана, прочетена и гласувана от Ус на БФАС с някои промени, разбира се. УС не е длъжен да приеме всяко предложение.
3. Доколкото ми е известно няма договорки с медия, но не съм "в кухнята", камо ли за всичко. Личното ми мнение е, че е и рано за подобна стъпка. Преди това трябва да сме готови чисто визуално и административно за да има интерес от медията. Както знаете, тя цели продажба, а ние нямаме издържан продукт към днешна дата.
4. Не, не е имало анкета. Няма да се впускам и да обяснявам "Защо", освен ако не се появи въпрос №5.:)

Отговарям като човек, който винаги казва истината и се надявам да сте доволен.:)
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот ARES_D » Вто Дек 24, 2013 00:19

Вятърни мелници, това представлява дискусията с Вас Г-н Шопов!
На нито един въпрос не ми отговорихте ясно точно и категорично,определено ставате за политик!
Очевидно е,че сте чели мойте въпроси между редовете и сте пропуснали съществената част!Определено си служите много добре със заучени епитети и сравнения,който са доста жлъчни и неуместни, но в крайна сметка те не са носител на конкретната информация,заради която водим тази дискусия.
Благодаря ви за отделеното време!
Пожелавам ви Весели презници!

Поздрави,
Петър Поломски
СВЕТЪТ СЕ ВЪРТИ НАСТРАНИ....
Аватар
ARES_D
 
Мнения: 35
Регистриран на: Сря Ное 26, 2008 21:56
Местоположение: СОФИЯ
Име: Петър Поломски

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот asen zahariev » Вто Дек 24, 2013 03:01

Съгласен сам с така написаната наредба . Тя трябваше да бъде факт преди няколко години. Единствената ми забележка ,че такива промени не могат да се правят три месеца преди началото на сезона...Ние сме също страшно ощетени.За да караме в клас до 1600 на затворен маршрут трябва да налеем плоча за да достигнем килограмите,но пък оставя възможността да караме в планинския шампионат.За тези ,които не могат да си обяснят групите за планинско нека отворят резултатите от планинско bergrennen-rechberg.Също така съм съгласен ,че в пистовия шампионат трябва да има някакви рестрикции за да се уеднаквят колите и това е право на федерацията да определя какви да бъдат те...Всички знаем за какво говоря..В клас 1600 Арменко и клас 2000 Ангел на десетки секунди пред всички останали.Каде е интригата.Вие бихте ли си пуснали телевизора да гледате такова състезание.И последно искам да кажа нещо на всички колеги с нисък бюджет.Автомобилен спорт с каси пари не се прави.Много мога да изговоря по тази тема .И Иван е прав ,че за да създадеш един продукт от нулата ,защото ние сме там ,трябват време и пари...Да ви попитам ако сте директор на една телевизия бихте ли купили правата да излъчвате затворен маршрут такъв какъвто е в момента...
Любе споко ти си клас Е1 до 3500 а онези четири са Е1 над 3500...
asen zahariev
 
Мнения: 16
Регистриран на: Нед Яну 18, 2009 15:42
Име: asen zahariev

Re: Национален планински шампионат 2014-календар, новини,слу

Мнениеот Л. Мечков » Вто Дек 24, 2013 08:26

asen zahariev написа:Съгласен сам с така написаната наредба . Тя трябваше да бъде факт преди няколко години. Единствената ми забележка ,че такива промени не могат да се правят три месеца преди началото на сезона...Ние сме също страшно ощетени.За да караме в клас до 1600 на затворен маршрут трябва да налеем плоча за да достигнем килограмите,но пък оставя възможността да караме в планинския шампионат.За тези ,които не могат да си обяснят групите за планинско нека отворят резултатите от планинско bergrennen-rechberg.Също така съм съгласен ,че в пистовия шампионат трябва да има някакви рестрикции за да се уеднаквят колите и това е право на федерацията да определя какви да бъдат те...Всички знаем за какво говоря..В клас 1600 Арменко и клас 2000 Ангел на десетки секунди пред всички останали.Каде е интригата.Вие бихте ли си пуснали телевизора да гледате такова състезание.И последно искам да кажа нещо на всички колеги с нисък бюджет.Автомобилен спорт с каси пари не се прави.Много мога да изговоря по тази тема .И Иван е прав ,че за да създадеш един продукт от нулата ,защото ние сме там ,трябват време и пари...Да ви попитам ако сте директор на една телевизия бихте ли купили правата да излъчвате затворен маршрут такъв какъвто е в момента...
Любе споко ти си клас Е1 до 3500 а онези четири са Е1 над 3500...

Асене, така написаната наредба излиза съвсем друго, иначе аз по ФИА класовете ги знам идеално, но като цяло сме на едно мнение и съм го написал още в началото - това излиза прекалено късно, освен това задължително трябва като излезне такава рязка промяна да има давност поне 5 години, след това, ако пак има големи промени - една година предизвестие. Най-просто обобщено при такива промени не даваш пари за развитие на автомобил, а пари за промени, развитието остава на заден план, защото окъсяват парите... И това се случва почти всяка година!

Относно телевизиите... Варианти винаги има, Racing Extreme го доказва. http://www.youtube.com/user/racingfanbg/videos , това е профилът на Асенчо, предаванията за който и да е шампионат са повече от отлични. Както и коментарите са адекватни, просто си трябва желание и от двете страни.
Аватар
Л. Мечков
 
Мнения: 614
Регистриран на: Пет Май 02, 2008 19:42
Местоположение: Cosworthland
Име: Любомир Мечков

ПредишнаСледваща

Назад към Български Планински Шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта

cron