Поздравления за Ангел Григорчев, който през цялото време в неделя караше с блокирала газ (педала на газта беше до доло). За да контролираше колата на мокрото трасе в завоите, през цялото време изключваше двигателя и след завоя палеше колата.
Ангел показа страхотно умение във владеенето на автомобила.
Уважаеми ръководители на БФАС, до кога ще си затваряте очите на случващото се в тазгодишният "шампионат на затворен маршрут". До кога ще се разчита на случайността и ще пробваме късмета на пилоти, зрители и организатори. Трябва ли да загинат невинни зрители и състезатели, за да се спрат тези, с нищо не допринасящи за развитието на автомобилният спорт, градски кушии. Крайно време е комисията за безопасност на трасетата, да излезе с ясен регламент за сигурността на организираните състезания на ЗМ. В Европейските и Световни стандарти, цялото трасе е обезопасено с двойни и тройни мантинели, а нашите писти са заобиколени от бордюри, стълбове и много публика!!! Още на ЗМ в Бургас, на БФАС, в лицето на нейният председател, г-н Козлеков, който присъства както в Бургас, така и в Русе, трябваше да им светне червената лампа, че така повече не трябва да се провеждат тези "състезания". Автомобилите и в трите серии са много мощни и всеки инцидент излага на опасност, живота на пилота и публиката. БФАС дава ли си сметка за последствията, които биха последвали ако днес нямаше билборд, който да спре автомобила на Маршавелов и той се беше забил отсреща в публиката? След катастрофата днес в Русе много от наблюдаващите, пилоти, механици, коментираха, че трябва да се спре с така наречените "затворени маршрути" в градовете. Да се помисли за следващата година организирането на достатъчно добре подготвени трасета, имам предвид писта Дракон, писта Плевен и писта Серес. Достатъчни са да се проведат по 2 кръга и шампионата е готов. Градовете, които искат да организират "затворени маршрути", трябва да обезопасят цялото трасе с мантинели и зони за сигурност, в противен случай, ще бъдем свидетели на много такива инциденти, който за сега с божията помощ се разминават без жертви. Не пожелавам на никой организатор на подобни състезания, членове на УС и ръководството на БФАС, да се стигне до много по-трагични ситуации. Нека не взимаме мерки, както е традиция в България, след като станат големите бели!!!Надявам се, че ръководството на БФАС и УС, най-после ще погледнат сериозно на нещата, защото от това зависи развитието на автомобилният спорт в България.
Ивайло Пондев
Председател: АКСК "Плевен Рейсинг Тим"