Самото състезание беше много стегнато и добре организирано, имаше много народ, също и участници. В Малкия клас беше пълна лудница, много беше интересно, Ерменко още от началото се откъсна, Резинката за съжаление не направи нито една обиколка, така и не разбрах какво му стана... Отзад имаше страшна битка между ладата на Мирони и Сашо с черното саксо, Ковачев стартира амнайсти, защото имаше проблеми на тренировките с полуоска май... Но направи много силно каране и даже за около половин обиколка беше пред Сашо, но нещо объркал и изпуснал един от завоите... Значи на мен най-силно впечатление ми направи ладата на Мирони - само с една дума - УНИКАЛНА!
РС класът за мен беше абсолютно предвидим, щом участваше Ангел Григорчев, имаше известна интрига отзад, но без старозагорската лада и трабореното нещата не са същите... Имаше една синя бургаска лада, много добре направена, пилотът я караше перфектно, нещо бях послънчасал и до там с този клас.
ГОЛЕМИТЕ 5.... Или така нареченият МАКСИ клас... Започвам отдзад напред, първо Петков си покара за публиката своето ево6, Божилов имаше проблеми със загряването на своята селика, Кандаров пък имаше проблеми според мен със свещите и прекъсваше, беше забавно, защото, когато Божилов връщаше явно, за да си охлади колата, Мони го минаваше, после обратно Божилов минаваше отпред и така през цялото време. Радко не стартира с голфа на Пантата, защото са чули неприятни шумове от двигателя и са преценили да не го дочупват. Веско също от вчера има ядове с БМВ-то и днес не му се получи пак.
Сега за "тримата от запаса"
Откровенно ми е болно как се трошат пари и коли, още повече, че едната беше моя допреди година и направо ми стана лошо днес, докато гледах сблъсъка на титаните и изнервящата борба. Първо Маршавелов направи грешка, което му костваше лидерската позиция още в началото- просто след старта неможа да спре за обратния и всички го минаха докато оправи нещата... Започна гладиаторската част между Пламен и Илия, през това време Коцето беше видимо по-бърз от тях и ги настигна за две обиколки, дори успя неволно да се удари в Илия преди обратния, пиша НЕВОЛНО, защото Коцето прави тези неща НЕВОЛНО
Нали, защото ни е ясно какво става по принцип... Като видя какво става пред него, че хвърчат искри, части, карбончета, решетчици, като че ли реши малко да се отдръпне и видимо изостана съвсем малко, но достатъчно да бъде на безопасно разтояние от битката "за билборда". Просто не искам да коментирам нито Пламен, нито Илия, при мен Илия удари на обратния Камбуров един, или два пъти, просто Камбуров пазеше завоя отвъртре и естествено беше по-бавен от Царски, така се получаваха ударите - Камбуров вътре защитна треактория, Царски - късно спиране, в треакторията и.. удар, сега къде са се удряли мога само да гадая. Но дойдоха по едно време... Двете коли като квазимодота, особено на Илия отпред, явно на обратния ляв преди старта са имали контакти. Или някъде другаде. Така се стигна до катастрофата - Пламен отвътре прави обратния, Илия отвън, завиват абсолютно успоредни, Царят остава извън трасето, Пламен почти на ръба на асвалта, никой от двамата не върна газта и се случи случката. Не беше никак приятно, особено, когато и линейката дойде... Важното е, че няма пострадали.... Това видях като зрител отстрани, имам си собствени теория и мнение, но си ги запазвам за себе си, при всички случаи не беше приятно това. За разлика от този клас, в другите серии всичко беше точно и спортсменско, поне за мен
Рапорт даден!