Това са номерата за Затворен маршрут,които са публикувани в сайта на Федерацията от 20.03.2013г., преди Затворен маршрут Велико Търново!
А ето това се появи броени часове след провеждане на Затворен Маршрут Велико Търново! Дали някой забелязва някакви разлики??? Обърнете внимание и на шрифта. Защо никога никой не си признава вината и да поеме отговорността за действията си, а гледа само да ни замаже очите?!
Е сега... Аз ли съм виновен или Федерацията? Имам наложена глоба за закъднение за технически преглед (с 15 минути), които са неоснователни, поради разправията с грешките със състезатените ми номера! Къде е записано кога съм минал технически преглед (определен за моята група) и защо не съм уведомен, че съм закъснял на самия него (което твърдя, че не е истина и имам свидетели!) и ще ми бъде наложена глоба. Вместо това ми взеха парите за такса участие, еднократен лиценз и застраховка и ме уведомиха на брифинга преди старта на тренировките(а брифинга естествено закъсняваше с 30мин), че съм глобен 100лв. : "Плащаш 100лв. и караш, не плащаш - не караш!". Опитах се да обясня, че ако е имало закъснение от моя страна, то се е дължало на недуразомението със състезателните номера, но ми обясниха, че това не е Арбитражен съд. Дремеше ми за тези 100лв. На фона на парите, които съм дал да отида и да подготвя автомобила за това състезание, отношението и начина по които ми беше сервирана тази глоба ми звучат като рекетьорство! Доста хора ми редложиха да ми платят глобата, но считам, че не е редно да попълвам бюджета на федерацията по този начин! Знам, че са глобени поне 8 човека, половината от които решиха да не плащат глобата, защото смятат също че не е редно и не е основателна! Приключвам с всякакви изяви под егидата на БФАС докато нещата не се променят! Аз съм "за" правилата и за спазването им, но не и за избирателното им прилагане и желанието на БФАС да печели по нечестен начин и вместо да видят и поправят грешките си, те гледат да покрият всичко! Винаги съм бил изряден по отношение на техническите изисквания на автомобилите си за съответните групи и класове и понеже няма за какво за какво друго да се заядат, те се хващат за някакви сламки. Има хиляди примери за неспазване на регламента от страна на Федерацията, в зависимост от клубната принадлежност на състезателите и неравнопоставеността между тях. След напускането на състезанието от страна на нашия отбор, остана един автомобил с нашата клубна принадлежност, които на всяко излизане на пистата беше меко казано подигран. Става дума че след първата тренировка решиха, че предният капак на автомобила трепери прекалено много. След внимателен оглед от наша страна не открихме какъвто и да е било проблем със закопчаването на капака и автомобила беше представен на техническите лица, за да удостоверят това.В последствие на което (няма да споменавам имена, има институция, пред която ще бъдат споменати), комисарят се опита всячески да изтръгне капака, който ако беше от смола или карбон повярвайте ми, щеше да бъде разрушен. На следващата тренировка се оказва, че гумите му стърчат над калниците, което е доста спорно от наша гледна точка! Е как тази кола минава технически преглед във същата конфигурация? На състезанието при загряващата обиколка е бил върнат да стартира от последна позиция, защото се бил отдалечил на 50м. от предходната кола след обратен завой. Да питам аз как ги определиха тези метри и как ги измериха? При положение, че кралския клас колите ускоряват неимоверно бързо, как дори и да е виновен, след обратен завой може да ускори толкова бързо, колкото предходен автомобил. Това ли са законите на БФАС? Това ли е еднаквата мерилка за всички клубове и отбори? И как на някои хора бил направен компромис, а на мен не, защото лично мен не ме познавал. Какъв компромис, какви 5 лева. Карайте си със здраве, аз гушата на Федерацията няма да пълня. Има доста други алтернативи цвързани с автомобилен адреналин!