|
||
Kring написа:Какви са тези изказвания , че автомобилния спорт загивал.
Направете си справка ,колко публика и участници е имало на другите автомобилни мероприятия през уйкенда.
Kring написа:Какви са тези изказвания , че автомобилния спорт загивал.
Направете си справка ,колко публика и участници е имало на другите автомобилни мероприятия през уйкенда.
GT 51 написа:Жорка , активния сезон е от края на Март, до началото на Ноември....
Говорим за календара на БФАС.....какво има извън тези месеци е друга тема.Състезанията винаги ще се припокриват,невъзможно е да няма дублиране....
Л. Мечков написа:Не са класовете и федерацията виновни за всичко. Все пак сме в криза, самият аз няма да карам на писта, защото едни нови гуми са 3400 лева, а по някога си трябват и два комплекта. Самата писта е скъпа - горивото, ресурс. Нормално е да се свива пистата и да надделяват планинските. А и там няма селска кушия, зрелища и сблъсъци(то вече и в пистата няма зрелища и сблъсъци, защото в по-малките класове се пазят, а в "кралския" клас им е първа грижа да не се разпаднат до финала, пък и са на по 300 метра един от тдруг, няма как да се ударят, освен на някой да му излети нещо и да удари другия- врата, фланец, джанта...). После ние сме малко тарикатчета, събираме едни пари и си купуваме с тях бегачката, задължително тя трябва да струва поне 50% повече от парите, които имаме. Ама как ще се поддържа после, с кво ще я караме - това го оставяме за по-натам и примерно решаваме, че ни е виновна федерацията, организаторът и там който ни е под ръка. Еми няма как, вижте в Сърбия как е - пълно с югота и карат яко и са подготвени и всичко им е точно. Ние тука имаме по три евота на калпак и по три в състезание общо Ние сме малко като с патроните и пушката отзад .... Напазаруваме скъпите коли, правиме компромисите, излизаме на пистата и хората гледат само квазимодота, дето половината не изкарват и две дължини на първата тренировка. Тези хора се отдръпват, тях не ги интересува кой кой е, те искат битка, такава, каквато се получава със саксовците и пежата. А не три евота през 15 минути разлика... Първо вникнете в моя пост и после търсете вината на друго място! Само и единствено едномарков шампионат ще оправи нещата, не друго, с тия свободни съчинения и групи няма да се получи, тоест то не се получи де
Ferjancz написа: Като цяло варианти има, както казва шефа ми - " криза има за фирми с лош мениджмънт" и е много прав, ако си стоим и чакаме да ни падне свише, няма да стане работата....
Назад към Български Шампионат на Затворен Маршрут
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 68 госта