nikkeibg написа:A и не е изключени Ситроен да се оттегли от Рали спорта след като всичко взема да върви надолу за тях. Вие какво мислите?
1. Льoб явно не желае да кара повече, освен за кеф, я в Франция, я в Монте Карло.
2. Никой от действащите пилоти на Ситроен няма договор за следващата година (поправете ме ако бъркам).
3. Ситуацията в Пежо-Ситроен концерна е меко казано трагична във финансово отношение.
4. Ситроен са заводски отбор, те на принципа - важното е да участваш няма да се състезават. Не печелят ли титли, няма реклама за концерна.
5. Спечелили са повече от достатъчно в тоя спорт.
6. Най-обещаващия пилот в момента кара за противника.
7. Почнаха активно да развиват по-ниския клас рали кола. Така обикновенно правят производителите, когато не искат да правят WRC кола (Шкода, Пежо, Рено).
8. Време е за смяна с Пежо.
Та нещата отиват на догодина пак само един заводски тим. Лошо... като лют фен на Льоб го казвам, ама всяка приказка си има край.
Относно това, че Льоб е избягал... Нека го кажем по - меко, тръгва си непобеден
Все пак всеки е наясно, че не може вечно да е първи. А в тоя спорт точно Льoб е известен не със атракции и лудо каране, а със своята пресметливост и тактика да гони крайния/оптималния резултат. Мисля, че избра перфектния момент да си тръгне. Наистина погледнато отстрани е малко нечестно, защото всички искаха да го видят в битка с Ожие, но явно Льоб не желае да влиза в битка, ако не е убеден, че може да я спечели
Това е Лоьб, такъв си е бил винаги, затова е и 9-кратен шампион във WRC. Можем само да се надяваме, че Ожие ще го замести подобаващо.