P.Solberg написа:Въпросът е в гумите, Фордовете май са с 4-нови с шипове, ама за цялото рали имат 10 с шипове, а остават по-снежните дни.
Поне по време на опознаването, на Турини имаше сняг само малко покрай пътя (и то само горе на върха). На следващия етап Лантоск-Лусерам не знам какво е било положението, но предполагам, че ще е идентично, защото двата етапа са много близо един до друг.
Както предположих преди време, най-вероятно утрешният трети ден ще реши ралито (там и по време на опознаването имаше сняг, а и сега в региона е доста студено). Имаме само три етапа, карани по веднъж, НО...
Има сервиз след първия от тях и след това карат другите два (общо около 60 състезателни километра), като след това тръгват към Монако без да са минали през сервиз след въпросните два последни етапа. И което е по-интересно... когато стигнат до Монако отново няма да имат сервиз
Т.е. сервизът преди двата етапа се явява последен за деня
А другият е чак по обяд на последния ден
Няма спазване на правила за последен за деня 45-минутен сервиз преди закрит парк, няма нищо... как му казваха: "Това е Монте Карло"
Само за статистиката да спомена, че преходът от сервиза до втория етап е към 75 км, след това 22 км етап, после отново около 75 км до третия и последен за деня етап (Систерон), който е 36 км, и след който има близо 190 км преход до Монако.
Та, исках да кажа, че кой каквото прави - прави, но утре трябва да оцелее тези общо 400 км от Валанс до Монако