|
||
jwrc написа:В развитието на пилотите има етапи през които преминават почти всички талантливи такива . Стайков премина етапа в който започва ралито със страхотни времена и след това се мята . Успоредно с това има и етапи в подготовката на автомобила . Както се казва на жаргон Стайков се "научи" да завършва състезанията . Мисля че скоро ще започне и да си "прави" колата така че да няма технически проблеми и тогава ще им стане доста трудно на "големите" . /Те май и сега разбират това /
the best one написа:..........горивото обръща нещата в полза на р4?
Благодаря предварително!
Mr.X написа:Номер които в Италия вървеше също, но ....до време !
Lubo написа:В Полша Холовчик тази събота и неделя е давал междинни времена почти равни на Кузай с ВРЦ-тата, само дето е имал проблеми почти на всякъде .
trouble написа:....... 2 часа на обикновено кино струват 5 лева......
swrt написа:the best one написа:..........горивото обръща нещата в полза на р4?
Благодаря предварително!Mr.X написа:Номер които в Италия вървеше също, но ....до време !
Мисля,че по-изчерпателен отговор няма кой да даде тук.Lubo написа:В Полша Холовчик тази събота и неделя е давал междинни времена почти равни на Кузай с ВРЦ-тата, само дето е имал проблеми почти на всякъде .
Холовчик беше предупреден от конкуренти,че ще му пуснат контестация.Последва премапване и край на играта за него .Етанола в случая е официално забранено гориво от ФИА в нейните календари за ралитата.По-интересното е "нитро" опита с водната инжекция във Финландия .trouble написа:....... 2 часа на обикновено кино струват 5 лева......
В Бг. имаш около 10-15 минути обикновено кино и 1 минута HD .Калин Дедиков в друга тема е написал - "негово величество зрителя".Докато не го осъзнаят всички това,най-върлите фенове на БГ реалноста ще скачат срещу феновете които си искат своето
Niki Cvetkov написа:
XAXAXA и като извадиш думи от контекста излиза, че Стайков и Исаев са карали WRC това рали. Доста забавно
Mr.X написа:Niki Cvetkov написа:
Единственият начин да се спре веднъж завинаги с "определения" за "можене" и "качества" ( защото едно рали не е само пилот каращ една кола, а много друго неща и хора) е ако има едномарков шампионат с железни правила. Дай им 10 Ево-та (примерно говоря) на 10-те най-добри екипажа ( всички ги знаем кои са) и .....гледай сеир . Гарантирам, че при такива "дадености", ще има мнооооооооого изненади. Ама МНОГО !
Mr.X написа:Единственият начин да се спре веднъж завинаги с "определения" за "можене" и "качества" ( защото едно рали не е само пилот каращ една кола, а много друго неща и хора) е ако има едномарков шампионат с железни правила.
Niki Cvetkov написа:Mr.X написа:Единственият начин да се спре веднъж завинаги с "определения" за "можене" и "качества" ( защото едно рали не е само пилот каращ една кола, а много друго неща и хора) е ако има едномарков шампионат с железни правила.
Като каза едномарков шампионат се сещам за Шкодите , които една с една не бяха еднакви Само на външен вид най-много
evca написа:Гьошев го обърна на базик с даването на газ точно заради приказки от кьораво и сакато.Факт е,че времената се подобряват и тази година по отсечките.Факт е обаче и ,че Стайков е с по 10 сек на отсечка по-добър от времената на Евотата на Митко,Пепи и Ясен.Има си обяснение и това се нарича матанол комбинация с подобрения наречен Р кит.Разликата м/у Супер и Р4 не е толкова голяма и горивото обръща нещата в полза на Р4-ката.Трябва да отбележим,че това гориво е законно у нас.В Италия има изцепки с метанол и Супер и нещата са брутални.Въпроса е дали може да си го позволят финансово нашите пилоти и най-вече дали си заслужава.Все пак ревизията на двигателя не е евтина.Има и друг момент - дали си заслужава Супер,Р4Т или Р5 у нас ,при положение,че комбинацията метанол и Р4 е достатъчно силна.
Не се лъжете,че еди кой си пилот,ако се качи на Супер ще кара на същите 100% от възможностите си както,ако е с Ево и Р3.У нас го доказаха и Митко и Пепи и Крум и Игнат.На вън го доказаха най-големите в Н4 Пех и Лонги.
Стайков е бърз защото е добра комбинацията мощност,настройка и риск.Все пак ралитата са много км. и често се случват неприятности.
Сега малко и за ралито - пародия в цвят кражба на пари.Феновете си изкараха весело,защото си направиха атмосфера,а не защото ралито беше нещо уникално.Атмосфера може да стане и на планинско Пещера(мечето) или пък на някой къмпинг (примерно Каваци) на събор на Рали клуб България еди коя си година.Миналата седмица имаше един Тодор Славов и един Игнат Исаев.И обичайните камикадзета.Като изключим първите двама,това рали с нищо не е по-добро от останалите ралита този сезон.
Назад към Европейски шампионат, IRC и регионални купи
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 45 госта