IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

Дискусия за Европейския рали шампионат (ERC), Intercontinental Rally Challenge (IRC) и регионалните купи на Европа

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

Мнениеот jwrc » Пон Окт 01, 2012 16:23

В развитието на пилотите има етапи през които преминават почти всички талантливи такива . Стайков премина етапа в който започва ралито със страхотни времена и след това се мята . Успоредно с това има и етапи в подготовката на автомобила . Както се казва на жаргон Стайков се "научи" да завършва състезанията . Мисля че скоро ще започне и да си "прави" колата така че да няма технически проблеми и тогава ще им стане доста трудно на "големите" . /Те май и сега разбират това /
jwrc
 
Мнения: 10
Регистриран на: Вто Ное 03, 2009 21:01
Местоположение: Пловдив
Име: Тодор Русинов

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

Мнениеот the best one » Пон Окт 01, 2012 16:30

jwrc написа:В развитието на пилотите има етапи през които преминават почти всички талантливи такива . Стайков премина етапа в който започва ралито със страхотни времена и след това се мята . Успоредно с това има и етапи в подготовката на автомобила . Както се казва на жаргон Стайков се "научи" да завършва състезанията . Мисля че скоро ще започне и да си "прави" колата така че да няма технически проблеми и тогава ще им стане доста трудно на "големите" . /Те май и сега разбират това /


Извинявам се за въпроса,какво означава,че ще се научи да си прави колата.Мисля доста добре се справя..не съм го чула да се оплаче от настройки на автомобила,или как не е уцелил гумите!
the best one
 
Мнения: 208
Регистриран на: Пон Юни 19, 2006 11:25
Местоположение: СОФИЯ
Име: Мануела Костадинова

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

Мнениеот boyila » Пон Окт 01, 2012 16:32

Абе в интерес на истината незнам какво се правят на ударени етанола такова етанола унакова все ми се струва че на някои Стайков пречи преди с пунтото да не да не ги утупваше така цхе го изкараха с кво ли не работи разглобявяна и тем подобни.Ако помните до миналата година имаше едно момче в чехия Пех с какава кола беше и какво се случваше със суперите.В този спорт не само колата е важна виждате чоко с саксото какво прави коли един и два класа отгоре на колата затова не само колата а и пилота са много важни. :)
boyila
 
Мнения: 32
Регистриран на: Пон Фев 23, 2009 11:09
Име: Rusi Pandjarov

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

Мнениеот Mr.X » Пон Окт 01, 2012 16:36

Ааа да, за клиповете в саита на ирс забравих. Според мен поне българските екипажи дължат на феновете си много повече такива клипове, които всички българи искат и имат НУЖДА да гледат на своите любимци. А не да ги виждат от чужди саитове които са задължили местните ни пилоти да включат кабелчето към разговорното. И въпреки това, аз лично на Илиев онборд (дори и без звук) които да показва карането му никъде, никога не съм видял. За разлика от това има доста негови клипчета които показват......архитектурата на предното стъкло :))).
От чутото от саита на ирс, няма да забравя на Янаки фразите, като например "на чшмата, на чшмата" :-))))) и най-вече на Петър Йорданов ( на Крум Дончев навигатора) - самият начин на диктуване ми напомня на няколко френски екипажа - с две думи големи песни и явно много са в играта. Но така се забавляват според мен.
Като цяло такива клипове ТРЯБВАТ и са НУЖНИ на самите фенове. Дано скоро и екипите го разберат. :wink:

А това дали Стайков или някои друг се бил научил да си настройва колата....еми да ще се "научи".....когато има гуми, ресурс и пари ПОНЕ за един тест преди състезание, тогава може да се ИСКА от него това. Но когато досега май в 99% от случайте караше със стари 17-ки :!: , и 5 лева в джоба на тръгване за състезание, никой няма право да го вини в каквото и да било. Той Колин Макрий не се научи, ние за Стайков говорим :lol: :mrgreen: :wink: .
Аватар
Mr.X
 
Мнения: 157
Регистриран на: Съб Май 07, 2011 18:46
Местоположение: Desenzano del Garda, Brescia
Име: Георги Георгиев

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

Мнениеот jwrc » Пон Окт 01, 2012 16:42

Затова го написах в кавички . До тази година Стайков не еимал конкурентна кола . Айде да видим кой с какви финанси разполага , колко пари струва колата и какви резултати дава .
jwrc
 
Мнения: 10
Регистриран на: Вто Ное 03, 2009 21:01
Местоположение: Пловдив
Име: Тодор Русинов

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

Мнениеот swrt » Пон Окт 01, 2012 16:43

the best one написа:..........горивото обръща нещата в полза на р4?
Благодаря предварително!



Mr.X написа:Номер които в Италия вървеше също, но ....до време :wink: !


Мисля,че по-изчерпателен отговор няма кой да даде тук.

Lubo написа:В Полша Холовчик тази събота и неделя е давал междинни времена почти равни на Кузай с ВРЦ-тата, само дето е имал проблеми почти на всякъде :wink: .


Холовчик беше предупреден от конкуренти,че ще му пуснат контестация.Последва премапване и край на играта за него .Етанола в случая е официално забранено гориво от ФИА в нейните календари за ралитата.По-интересното е "нитро" опита с водната инжекция във Финландия :wink: .

trouble написа:....... 2 часа на обикновено кино струват 5 лева......


В Бг. имаш около 10-15 минути обикновено кино и 1 минута HD :wink: .Калин Дедиков в друга тема е написал - "негово величество зрителя".Докато не го осъзнаят всички това,най-върлите фенове на БГ реалноста ще скачат срещу феновете които си искат своето :wink:
ПЕПИ ГЬОШЕВ / МИТКО СПАСОВ - ИСТИНСКИТЕ ШАМПИОНИ ЗА 2010 ГОДИНА !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Аватар
swrt
 
Мнения: 232
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 15:08
Име: Л.Драганов

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

Мнениеот jwrc » Пон Окт 01, 2012 16:47

Айде да не правим такива сравнения . За Колин Макрий не коментирам но Стайков май се научава вече :D
jwrc
 
Мнения: 10
Регистриран на: Вто Ное 03, 2009 21:01
Местоположение: Пловдив
Име: Тодор Русинов

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

Мнениеот Niki Cvetkov » Пон Окт 01, 2012 16:49

swrt написа:
the best one написа:..........горивото обръща нещата в полза на р4?
Благодаря предварително!



Mr.X написа:Номер които в Италия вървеше също, но ....до време :wink: !


Мисля,че по-изчерпателен отговор няма кой да даде тук.

Lubo написа:В Полша Холовчик тази събота и неделя е давал междинни времена почти равни на Кузай с ВРЦ-тата, само дето е имал проблеми почти на всякъде :wink: .


Холовчик беше предупреден от конкуренти,че ще му пуснат контестация.Последва премапване и край на играта за него .Етанола в случая е официално забранено гориво от ФИА в нейните календари за ралитата.По-интересното е "нитро" опита с водната инжекция във Финландия :wink: .

trouble написа:....... 2 часа на обикновено кино струват 5 лева......


В Бг. имаш около 10-15 минути обикновено кино и 1 минута HD :wink: .Калин Дедиков в друга тема е написал - "негово величество зрителя".Докато не го осъзнаят всички това,най-върлите фенове на БГ реалноста ще скачат срещу феновете които си искат своето :wink:


XAXAXA и като извадиш думи от контекста излиза, че Стайков и Исаев са карали WRC това рали. :) Доста забавно

Сега кажи на всички че с тия мощни коли даже е трябвало по 3 сек. на километър да им слагат... изложили са се :D

xaxaxa Развесели ме :)

Митко има Ево и Пепи имаше до скоро, незнам дали още е в гаража... Да ги извадят на Хеброс и ще е WRC HEbros Rally :)
MC1 100 KL2 100 KR2 200 SQL 100 KR4 50Y!->R2+ (D/C!) 100 +SQR 400 F->CR->KL4 100 MC2

THЕ NORMAL DON'T SURVIVE
Аватар
Niki Cvetkov
 
Мнения: 475
Регистриран на: Нед Авг 27, 2006 14:41
Местоположение: София/Плевен/
Име: Николай Цветков

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

Мнениеот Rally Fan » Пон Окт 01, 2012 16:49

Айде малко СТИГА със Стайков,Илиев, настройки,килограми и Етаноли,Биетанолни горива и т.н. Темата е за рали Сливен, а не персонална.. Ако искате да коментирате по конкретен въпрос си направете тема... а не в темата на ралито. Всеки път едно и също. 8)
Изображение

If you doubt - Flat Out !!!
Colin McRae
Аватар
Rally Fan
 
Мнения: 1297
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:26
Местоположение: Дясната Седалка
Име: Chavdar Sabev

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

Мнениеот Mr.X » Пон Окт 01, 2012 17:08

Niki Cvetkov написа:
XAXAXA и като извадиш думи от контекста излиза, че Стайков и Исаев са карали WRC това рали. :) Доста забавно




Точно така, "като извадиш думите от контекста".......може да излезе, че аз съм Джиджи Галли......ама не съм :lol: :wink: . Затова НЕ ВАДИ думите от контекста, защото смисъла на написаното е съвсем друг. Мисля, че 95% от хората пишещи тук знаят много добре какво представляват имената на Стайков и Исаев, при това в положителна насока, а не в отрицателна. :wink:
Аз лично написах факти по темата за горивата, а самата РЕАЛИЗАЦИЯ каква е, ние тук НЕЗНАЕМ. Скоро може и да се разбере, но засега не. Няколко години Илиев беше като рекламно лице на Химимпорт :mrgreen: , но нито дума нали? Така, че докато не се ДОКАЖЕ каквото и да е относно горивата всичко е "предположения" ( защото написах, че Е85 освен плюсове, може да има и МНОГО минуси.....скъпоструващи при това) :wink: .
Единственият начин да се спре веднъж завинаги с "определения" за "можене" и "качества" ( защото едно рали не е само пилот каращ една кола, а много друго неща и хора) е ако има едномарков шампионат с железни правила. Дай им 10 Ево-та (примерно говоря) на 10-те най-добри екипажа ( всички ги знаем кои са) и .....гледай сеир :mrgreen: :lol: . Гарантирам, че при такива "дадености", ще има мнооооооооого изненади. Ама МНОГО :wink: !
Аватар
Mr.X
 
Мнения: 157
Регистриран на: Съб Май 07, 2011 18:46
Местоположение: Desenzano del Garda, Brescia
Име: Георги Георгиев

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

Мнениеот the best one » Пон Окт 01, 2012 17:29

Mr.X написа:
Niki Cvetkov написа:

Единственият начин да се спре веднъж завинаги с "определения" за "можене" и "качества" ( защото едно рали не е само пилот каращ една кола, а много друго неща и хора) е ако има едномарков шампионат с железни правила. Дай им 10 Ево-та (примерно говоря) на 10-те най-добри екипажа ( всички ги знаем кои са) и .....гледай сеир :mrgreen: :lol: . Гарантирам, че при такива "дадености", ще има мнооооооооого изненади. Ама МНОГО :wink: !


hihi..Ми че то имаше такива изненади..с еднакви коли,стандартни не видяхте ли колко изненади имаше на Шампионското шоу и една жена ги отупа.
Това разбира се в кръга на шегата,защото ралито е много различна дисциплина и когато си в горате е съвсем различно..та дори ако сравняваме рали и планинско.
Майтап да става.
БФАС са разрешили това гориво от Стари Столици,целта е да може Игнат,Пламен,Мартин да карат а по евтина алтернатива ,а не с гориво от 5 евро и нещо.
Явно сега на "топ три" не им утърва конкуренцията и започват да плюят
Ясен не ги притесняваше осеобено..ама той нали си беше изпял песента...(предвид годините му)..и беше ок.но дойодха млади и талантливи момчета..(даже) вече не толкова млади,но станаха тяхна конкуренция и проблеми големи.
Става ми смешно всичко..след Стари Столици ,Пламен беше тотално проверен,прегледа продължи 3 часа сигурно,ако не и повече.,такъв не е имало до сега..не намериха нищо..и се започна горивото,чудя се вече какво ще измислят .
Щом БФАС е разрешило това гориво,това е положението!Не може винаги всичко на всеки да се харесва!
the best one
 
Мнения: 208
Регистриран на: Пон Юни 19, 2006 11:25
Местоположение: СОФИЯ
Име: Мануела Костадинова

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

Мнениеот Niki Cvetkov » Пон Окт 01, 2012 17:32

Mr.X написа:Единственият начин да се спре веднъж завинаги с "определения" за "можене" и "качества" ( защото едно рали не е само пилот каращ една кола, а много друго неща и хора) е ако има едномарков шампионат с железни правила.


Като каза едномарков шампионат се сещам за Шкодите , които една с една не бяха еднакви :lol: :lol: :lol: Само на външен вид най-много :)
MC1 100 KL2 100 KR2 200 SQL 100 KR4 50Y!->R2+ (D/C!) 100 +SQR 400 F->CR->KL4 100 MC2

THЕ NORMAL DON'T SURVIVE
Аватар
Niki Cvetkov
 
Мнения: 475
Регистриран на: Нед Авг 27, 2006 14:41
Местоположение: София/Плевен/
Име: Николай Цветков

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

Мнениеот Mr.X » Пон Окт 01, 2012 18:01

Niki Cvetkov написа:
Mr.X написа:Единственият начин да се спре веднъж завинаги с "определения" за "можене" и "качества" ( защото едно рали не е само пилот каращ една кола, а много друго неща и хора) е ако има едномарков шампионат с железни правила.


Като каза едномарков шампионат се сещам за Шкодите , които една с една не бяха еднакви :lol: :lol: :lol: Само на външен вид най-много :)


И точно поради тази причина добавих "железни правила". В цяла Европа е така, но и манталитета е малко по-различен ( е не винаги, но поне в болшинството от случайте). Понеже хората са наясно, че като "пипат", лъжат единствено и само СЕБЕ СИ. Малко като във футбола - на местно ниво само уредени неща и навън.....здрав бой....после оправдания. Същото е и с практиката с нерегламентираните тренировки. Знаете какво имам предвид.
И при нас един се опита да си направи новия Суифт почти супер, ама.....взе, че се бракува на три пъти :mrgreen: , и след това въпреки предупрежденията продължи и взеха, че му взеха лиценза за 2 години :lol: . Правила :wink: .
А за цената на горивото, незнам кой ги разпространява тези цени, а и незнам колко би била спедицията до БГ, но не е нито 7, нито 5Е, а около 3,2Е :wink: . Поне в Италия. И поне като говорим за 100% реално регламенирано гориво, а не за ......докторска дисертация на химик :mrgreen: :wink: .
Аватар
Mr.X
 
Мнения: 157
Регистриран на: Съб Май 07, 2011 18:46
Местоположение: Desenzano del Garda, Brescia
Име: Георги Георгиев

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

Мнениеот Mr.X » Пон Окт 01, 2012 18:18

И апропо, относно горивата и аз преди незнаех, а и не съм се интересувал, но РЕАЛЕН анализ на гориво не е толкова лесна задача. Най-често пробите се тестват по няколко основни параметъра, но това нещо "химиците" го знаят идеално и така не ги хващат. Респективно правят "хватки" по друг начин и за да ги хванат трябва много по-специфичен анализ, които не е нито евтин, нито толкова бърз. Това използват като вратичка.
Абе темата е дълга, а и аз въобще не съм специалист, коментирам това което съм чул и видял ( включително и като положителни резултати, включително и като унищожени мотори). Последните "слухове", но с реално покритие откъм времена, бяха за "пакетна услуга" - гориво + мап ( нещо дори още по-важно) на цена 25Е/литър. Резултата беше ( при положение, че информацията, а и офертата към нас беше ПРЕДИ състезанието....ние отказахме естествено, но други трима не) - фрапантна разлика от порядъка на 2+сек/км. :mrgreen: :wink: . Имаше контестаций , при това три. И трите за гориво (тук не говоря за Е85), и трите отхвърлени ( "базовите тестове" в лаборатория показали, че няма проблем......да де, ама този които проверява, май е свързан с този които продава :mrgreen: ) . Незнам какво им наговориха мениджърите на шампионата, ама двама от тримата после не се появиха въобще, а третият "влезе в час" и резултатите му пак бяха като преди = посредствени.
Така, че начини има.....предлагане има, варианти има, но въпросът е на каква цена и кои всъщност лъжеш. Според мен сам себе си.
Аватар
Mr.X
 
Мнения: 157
Регистриран на: Съб Май 07, 2011 18:46
Местоположение: Desenzano del Garda, Brescia
Име: Георги Георгиев

Re: IRC (XI кръг) Рали Сливен 28-30 септември 2012

Мнениеот golf_1 » Пон Окт 01, 2012 19:09

evca написа:Гьошев го обърна на базик с даването на газ точно заради приказки от кьораво и сакато.Факт е,че времената се подобряват и тази година по отсечките.Факт е обаче и ,че Стайков е с по 10 сек на отсечка по-добър от времената на Евотата на Митко,Пепи и Ясен.Има си обяснение и това се нарича матанол комбинация с подобрения наречен Р кит.Разликата м/у Супер и Р4 не е толкова голяма и горивото обръща нещата в полза на Р4-ката.Трябва да отбележим,че това гориво е законно у нас.В Италия има изцепки с метанол и Супер и нещата са брутални.Въпроса е дали може да си го позволят финансово нашите пилоти и най-вече дали си заслужава.Все пак ревизията на двигателя не е евтина.Има и друг момент - дали си заслужава Супер,Р4Т или Р5 у нас ,при положение,че комбинацията метанол и Р4 е достатъчно силна.
Не се лъжете,че еди кой си пилот,ако се качи на Супер ще кара на същите 100% от възможностите си както,ако е с Ево и Р3.У нас го доказаха и Митко и Пепи и Крум и Игнат.На вън го доказаха най-големите в Н4 Пех и Лонги.
Стайков е бърз защото е добра комбинацията мощност,настройка и риск.Все пак ралитата са много км. и често се случват неприятности.
Сега малко и за ралито - пародия в цвят кражба на пари.Феновете си изкараха весело,защото си направиха атмосфера,а не защото ралито беше нещо уникално.Атмосфера може да стане и на планинско Пещера(мечето) или пък на някой къмпинг (примерно Каваци) на събор на Рали клуб България еди коя си година.Миналата седмица имаше един Тодор Славов и един Игнат Исаев.И обичайните камикадзета.Като изключим първите двама,това рали с нищо не е по-добро от останалите ралита този сезон.

Хахахх гледам и не вярвам на очите си, вашето ево преди 2 години ли беше омазано отвсякъде на Сливен, или Стайков бил рисков,да рисков беше като с беше с още по слабото Ево-8 но просто даваше много пак да тормози богатите..Това че човека е нямал гуми и е бил с морално по умрял автомобил не виждам защо го превърна в рисков,човека просто не иска да се вози...Времената да не станат още по големи,че тая година шикани ала-бала...И гледам че искаш да намесиш освен Пламен и Тодор Славов,че ако се качили на супер 2000нямало да бъде толкова лесно,е как пък,просто това е смешно и всички хора го виждат,само вие се оправдавате..Защото след Стари Столици в умрелия шампионат се намеси най-накрая подготвен Пламен,че той и Мартин ви поразбута(но да се надяваме че и неговата кола ще си вдигне нивото още малко)...Да ти кажа като гледах Тодор в завойте с туй кюпаво клио влиза като ваще асове(въпреки фракцията),самоче след завоя вашите коли заминават бързо...Незнам как един кораб стана толкова по-бърз от тия супери,които за мен си остават топ колите..Но сега горивото,преди дросела на Фиата,хора кажете че човека си кара с по слабата техника и толкоз,но оправдания пред спонсорите не са лесни,хората сигурно се питат защо дадохме по един чувал с пари за тея супери,апък дойде някъл хаху с старите ни коли и ни отвява,че и с хубави разлики...На Митко и на Пепи евотата си бяха на топ ниво и за мен си вървяха колкото на Пламен колата,това е мойто виждане..но горивото явно обърна света наопаки,вместо да кажеш евала на човека,че малко разведри шампионата.. :lol: А за последния етап от рали България 2011 пък въобще не ми се говори,сигурно сега и Росети ще излезе рисков,как ни го измъкна човека ралито,там търси разликата,а не в р4,горива и бла бла...
Аватар
golf_1
 
Мнения: 978
Регистриран на: Сря Окт 18, 2006 13:45
Местоположение: варна
Име: Тихомир Петров Димитров

ПредишнаСледваща

Назад към Европейски шампионат, IRC и регионални купи

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта

cron