Golf1,
За латиносериала съм наясно, но все си мислех, че страстите не са толкова лесноизбухливи. А и все пак, каквото и да се говори ( в интервюта или другаде) - резултатите са единственият важен фактор.
Относно Радикала и т.н. и т.н.
Това, че ти харесва нечие пилотиране не означава, че трябва другите да бъдат пренебрегвани. Не забравяй, че все някой е първи в дадено начинание.
Ако допуснем, че си прав, то отдавна трябваше много хора да са вън от спорта, само защото подхождат различно.
Помниш ли Асен и Голфа? Човека мина през сума ти глупости, че чак и в "Технотест" искаха да го пратят. След абсолютно вярното твърдение, че ако този автомобил мине "Технотест", то той ще има правото да го произвежда, страстите поутихнаха.
Ами първият Супер 1600? Ако не ме лъже паметта Румен затваряше останалите в А6 с 2 до 3 обиколки на същата писта "Русе" и практически караше сам в този клас. Трябваше ли да бъде оплют, защото е инвестирал в такъв автомобил? Ето че времето доказа, че в тези автомобили има смисъл и се радваме на доста повече Супери от преди. Ако бяха отречени и забранени, то преди няколко дни Боби с какъв автомобил щеше да те/ни радва?
Пежото на Мичкин? Първият Супер 2000 на Крум? Аудито на Ники? WRC-то на Илия?
Винаги е имало някой, който е с едни гърди напред и наистина в конкуренцията се ражда по-добрият спорт.
Аз лично винаги съм бил на принципа, че щом нещо е позволено от Правилника, то спокойно може да се ползва. Това, че не е моя собственост, а нечия друга не го прави лошо.
Много бой съм ял и от Ники с Астрата, и от Мичкин с Пежото (че и с Ладата) и... Така трябва да бъде! Ако нямах подобна конкуренция, нямаше да се и опитвам да развивам автомобила си. И не аз съм мерилото - такъв е принципа! Иначе автомобилният спорт ще се превърне в монотонно преживяване като кърлинга например.
Относно кой давал газ на правата и доколко радостен е този факт...
Да, на никого не му харесва, когато пилот не взима максимума от автомобила си. Но нека не забравяме, че има редица фактори, които може да са причината това да не се случва. Ако се превърне в практика - ок, човека "се вози". Лошо няма да се спомене, аз самият съм го правил за някои хора, но е излишно да се натяква от първото му състезание. След десет такива - никой няма да каже на черното - бяло.
Разни хора, разни идеали все пак. Един се радва да е в списъка с участници, друг - да вземе купичка, а трети не се задоволява и с първото място, а вече гледа към следващото състезание. Това няма да се промени, но пък нека не заплюваме всеки опитал се с нещо да подобри и без това съсипания ни спорт. Подобен опит заслужава уважение, най-малкото, защото твърде малко хора вече се опитват да правят по нещо добро.