Аз съм на мнение, че много бързо забравяме. След като Маркус се махна в края на 2007-ма, единствено Мико две години след това бе близо до Льоб - можем да видим резултатите (говоря цялостно през годината). Мико "куца" от миналата година (и най-вече самата минала година), но тази е постоянен - погледнете и ще видите, че няма под четвърто място. Сега в последните две ралита, че го подпират, го подпират, но Яри-Мати няма за какво да се бори дори и да не беше "пуснал" Мико в последните две ралита. Сметнете точките на Яри-Мати при това положение и ще видите, че нямаше да са му повече от 10-тина отгоре - той все пак губи само мястото си спрямо Мико, т.е. по едно място на рали. Какво биха помогнали на Латвала 10 точки отгоре (ако щете и 15, въпреки че не са толкова много) като видим колко има той в момента и какво щеше да е класирането, ако Мико ги нямаше?
Знам, че не е хубаво за спорта да подпират Мико или който и да е така (и не се правя на негов адвокат - просто гледам обективно на нещата), а и той самият не се чувства удовлетворен от това (кой ли пилот би?) и го е казвал неведнъж, така че хайде да не го изкарваме едва ли не Кен Блок
При Ситроен............и по скоро при пилотите на Ситроен
нещата стоят доста по-различно, защото след победата си във Франция Ожие също се върна в битката, а това в Австралия нямаше кой да го предвиди
Какво щеше да стане, ако Ожие не беше пуснал Льоб там
Как щеше да е класирането сега? Май първите трима щяха да бъдат с равни точки, а (без да смятам го казвам...ако някой му се занимава, ще е интересно да видим)