от cutflash » Вто Юли 05, 2011 14:40
Не знам колко кара "китаеца" , но човека го кара това трасе всяка година и може да го кара със затворени очи. Сигурно не е върховен пилот, но на това трасе може би е един от най-добрите. Резултатите го показват - човека си го знае и си го кара мисля над 20-години. А и едва ли ако си до него в колата ще ти се стори толкова бавно, сигурен съм че на половината завой ще се стягаш , а и гледай някой клип какво става ако напуснеш трасето - едва ли може на всеки завой да си с вратите напред и да си играеш на руска ролетка ?! Няма как да има влизане в завоите като на рали , все пак това е доста по-мощна кола , която не е направена за рали и с тази аиродинамика като гледам се цели да я натиска в земята , а не да прави дрифт по завоите. Все пак това състезание е доста по-близо до пистово състезание от колкото до рали. Трасето е широко и качването е огромно - човека има кола звяр и естествено не прави кушии по завоите , целта му е в края да е с най-добре време. Кара чисто и скучно. А когато Ватанен го е карал това трасе повечето е било макадам за разлика от сега и съответно с тези мощности няма как да няма атрактивно каране. Наистина каране на "китаеца" не е зрелищно, но резултата е на лице. Човека си прави преди всичко кефа, защо и другите не напрявят такива коли и да ги карат по-добре от него ? Явно не е толкова лесно........Ясно е че няма как да се сравнява по каране с легенди като Ватанен , той според мен и не иска. Печели си го това изкачване и името му остава в историята. Льоб и той така в ралитата - кара по няколко скучно (чисто и без кушии), но в края на етапа времето му е по-добро от на останалите ?! Грьонхолм и той беше миналата година там , но ....явно само уменията на пилота не стигат. Той беше с кола 800 коня , но ....?!