|
||
Chavo написа:Говорейки за бъдещето обаче за мен се наблюдава една тревожна тенденция. Понеже не бях в София и не можах да коментирам Рали Германия ми донесоха лист с класирането. И какво ми направи впечатление. Разликата между първия в ралито с ВРЦ автомобил, в случая Льоб , спрямо разликата с първия в Германия с автомобил Супер 2000 - Сандел. Та разликата е близо 18 минути. На Рали Мексико разликата между първото ВРЦ, пак Льоб и първия Супер- Понс е над 18 минути! Има и случаи като във Финландия, където разликата между Латвала и Ханинен е малко над 9 минути.
Но разликата в скоростта и въобще във всичко е очевидна.
Вярно е и това, че не трябва да избързвам с констатациите. Новите ВРЦ автомобили ще са на базата на С 2000, но с 1.6 турбо мотор, а и новите технологии напредват бързо навсякъде. Но си мисля, че ще трябват поне 2 години, за да заприличат новите автомобили на нещо. Ще видим.
petarwe написа:Аз мисля, че дори и да не преставлява реална заплаха, 1 победа би му била ''Добре дошла'' с оглед на представянето си, пък и така ще си запази ранга на топ пилот на Форд.
Chavo написа:Дата на провеждане: 10-12 Септември 2010 г.
Официален сайт на състезанието ( английска версия):
http://www.rallyjapan.jp/e/
ЛИЦЕ В ЛИЦЕ :
Срещу
Мико Хирвонен
Класиране в Рали Япония
2004- седми
2005- не участва
2006- трети
2007- първи
2008- първи
Себастиен Льоб
Класиране в Рали Япония
2004- втори
2005- втори
2006- първи
2007- не завършва
2008- трети
..
Назад към Световен рали шампионат
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта