Рали Япония 2010

Дискусия за Световния рали шампионат

Re: Рали Япония 2010

Мнениеот beta_racing » Чет Сеп 09, 2010 11:03

Като цяло пилотите не са доволни от трасетата - не им харесват, били разбити. Хенинг Солберг повече харесва етапите, разположени на север, когато ралито бе в Обихиро. Матю Уилсън споделя, че ако вали, СЕ20/СЕ23 Наекава ще бъде ужас. Етапът започвал добре, но вътре в етапа качеството на настилката драстично се влошавало...щял да бъде най-лошият макадамов етап за тази година (дори и сух)...

Яри-Мати Латвала казва, че организаторите са се постарали и са оправили по-лошите етапи като са наслагали чакъл. Лошото било, че този чакъл ще се изрови още при първото преминаване и всичко ще се разкопае отново.

На асфалтовия шейкдаун :shock:, който се провежда в Sapporo Dome - стадиона в Сапоро (центъра на ралито), Кими Райконен се е ударил в бетонна преграда и е откачил предното дясно колело. Според него колата не е лошо ударена и няма да има проблеми да стартира ралито.
Асфалотово трасе, което странно защо се използва като шейкдаун на иначе изцяло макадамовото Рали Япония, ще се кара още 8 пъти като специален етап на ралито :D
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: Рали Япония 2010

Мнениеот Цецо » Чет Сеп 09, 2010 11:33

Chavo написа:Говорейки за бъдещето обаче за мен се наблюдава една тревожна тенденция. Понеже не бях в София и не можах да коментирам Рали Германия ми донесоха лист с класирането. И какво ми направи впечатление. Разликата между първия в ралито с ВРЦ автомобил, в случая Льоб , спрямо разликата с първия в Германия с автомобил Супер 2000 - Сандел. Та разликата е близо 18 минути. На Рали Мексико разликата между първото ВРЦ, пак Льоб и първия Супер- Понс е над 18 минути! Има и случаи като във Финландия, където разликата между Латвала и Ханинен е малко над 9 минути.
Но разликата в скоростта и въобще във всичко е очевидна.
Вярно е и това, че не трябва да избързвам с констатациите. Новите ВРЦ автомобили ще са на базата на С 2000, но с 1.6 турбо мотор, а и новите технологии напредват бързо навсякъде. Но си мисля, че ще трябват поне 2 години, за да заприличат новите автомобили на нещо. Ще видим.


Много се надявам да не си прав. Първо, защото сега WRC колите се карат от безпорните топ пилоти в света. Докато S2000, нека кажем, че се управляват от добри пилоти. Но все си мисля, че Льоб и Понс/Сандел в WRC коли пак ще дадат прилична разлика в рамките поне на 10 минути. Второто е, че каквото и да си говорим заводските ресурси като време, пари и технологии вложени за разработката на едно WRC е многократно по-големи от тези за S2000 пък било то и на същия пройзводител. Тези два факта си остават с пълна сила и догодина. За това предполагам, че новите WRC-та да покажат завидно превъзходство пред S2000 догодина. Е няма да е толкоз смазваща разликата, но със сигурност ще я има. Макар че като се замисля - Минито може и да му е трудно да пребори С2000 поне отначало.

Относно Япония - очертава се интересно състезание. Най-вече защото не е от лесните за Льоб. Не е тайна, че не го обича особенно. Освен това предвид класирането в шампионата, няма особенно голям стимул да рискува за първото място. Но едва ли ще пропусне възможност ако му се отвори. Предполагам, че ще се опита да седи "кротко" в зоната на подиума и ще чака грешки на конкурентите да извлече максимум полза.
Иначе според мен с най-голям шанс са трима пилоти: Ожие - има какво да доказва пред себе си и шефовете. Мико - печелил е два пъти, а и той трябва да се доказва пред шефовете, че напоследък никакъв го няма. Латвала - ако Мико продължава със слабото представяне, му се отваря вратичка за топ пилот на тима. Разликата между фикуса и цитруса на това трасе не е толкова смазваща като на асфалт. Честно казано най ще се радвам на победа на Пешо, ама едва ли ще му стигнат силите и парите за да бие. Сордо май вече се примири, че е в джуниърите та не очаквам чудеса от него. Райконен ако завърши ще е успех.
Цецо
 
Мнения: 169
Регистриран на: Пон Апр 19, 2010 10:49
Име: Цветан Мудров

Re: Рали Япония 2010

Мнениеот Heaton » Чет Сеп 09, 2010 13:38

Мико дори и да го спечели отнова е доста назад по точки и не е реална заплаха
Аватар
Heaton
 
Мнения: 144
Регистриран на: Пон Юли 12, 2010 15:59
Име: Стилян Иванов

Re: Рали Япония 2010

Мнениеот petarwe » Чет Сеп 09, 2010 15:34

Аз мисля, че дори и да не преставлява реална заплаха, 1 победа би му била ''Добре дошла'' с оглед на представянето си, пък и така ще си запази ранга на топ пилот на Форд.
Аватар
petarwe
 
Мнения: 53
Регистриран на: Пон Мар 23, 2009 09:42
Име: Петър Андреев

Re: Рали Япония 2010

Мнениеот trouble » Чет Сеп 09, 2010 15:43

Тъй като Сапоро е някъде със 7 часа напред, то първите два етапа, които са и единствени за днес преминаха. Те са точно тея асфалтови етапи за които каза Дамян с дължина 1,57 км. И двата ги взе Себастиан Ожие и натрупа преднина от 2 секудни пред Хирвонен. Утре започва същността на ралито. Всъщност първия етап е около 03.20 часа българско време :)
Изображение
Аватар
trouble
 
Мнения: 4380
Регистриран на: Съб Сеп 02, 2006 20:32
Местоположение: Сливен
Име: Красимир Славчев

Re: Рали Япония 2010

Мнениеот Heaton » Чет Сеп 09, 2010 17:06

petarwe написа:Аз мисля, че дори и да не преставлява реална заплаха, 1 победа би му била ''Добре дошла'' с оглед на представянето си, пък и така ще си запази ранга на топ пилот на Форд.


Така е,тои горкия изкара ужасен сезон,дано догодина да се представи по-добре,не ми е от любимците,но все пак...
Аватар
Heaton
 
Мнения: 144
Регистриран на: Пон Юли 12, 2010 15:59
Име: Стилян Иванов

Re: Рали Япония 2010

Мнениеот damon » Чет Сеп 09, 2010 23:52

Чаво, благодаря за информацията, която споделяш с нас! :) Хареса ми изказването на Льоб. Ясно и точно. Интересно рали ще е...
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Re: Рали Япония 2010

Мнениеот P911S » Чет Сеп 09, 2010 23:53

Chavo написа:Дата на провеждане: 10-12 Септември 2010 г.

Официален сайт на състезанието ( английска версия):
http://www.rallyjapan.jp/e/

ЛИЦЕ В ЛИЦЕ :

ИзображениеСрещу
Изображение


Мико Хирвонен
Класиране в Рали Япония
2004- седми
2005- не участва
2006- трети
2007- първи
2008- първи

Себастиен Льоб
Класиране в Рали Япония
2004- втори
2005- втори
2006- първи
2007- не завършва
2008- трети
..

ЕДНА КОРЕКЦИЯ: През 2005 година Мико Хирвонен стартира в Рали Япония с "Шкода Фабия WRC" с номер 12.
Хирвонен се движеше на девето място, когато отпадна преди 7-ия скоростен етап.
P911S
 
Мнения: 93
Регистриран на: Нед Фев 08, 2009 23:11
Име: Николай КАРАЗЛАТЕВ

Re: Рали Япония 2010

Мнениеот trouble » Пет Сеп 10, 2010 09:51

Голямо каране на Солберг. След 5-ия етап води на Ожие с 10-ина секунди.
Изображение
Аватар
trouble
 
Мнения: 4380
Регистриран на: Съб Сеп 02, 2006 20:32
Местоположение: Сливен
Име: Красимир Славчев

Re: Рали Япония 2010

Мнениеот beta_racing » Пет Сеп 10, 2010 10:55

Пилотите не са доволни от етапите и особено от СЕ6...всички казаха, че е било много разбито, имало е огромни коловози, които на практика водят колите...

Току-що прочетоха писмо от българин....Страхил :D Жалко, че не мога да напиша произношението на Бекс на английски :mrgreen:
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: Рали Япония 2010

Мнениеот damnit » Пет Сеп 10, 2010 13:37

Силен Солберг! Първи във временното класиране на 9,4 секунди от Хирвонен...

След ден 1...
1 P. SOLBERG - 0.0
2. M. HIRVONEN - +9.4
3. S. OGIER M - +21.3
4. J. LATVALA - +22.4
5. D. SORDO M - +36.5
6. S. LOEB M - +54.5
7. H. SOLBERG - +1:22.2
8. M. WILSON - +3:16.9
9. F. VILLAGRA - +3:46.5
10. K. RAIKKONEN - +4:03.1
"Щом се състезавам, значи трябва да побеждавам" - Фабрицио Табатон

WRC2013 - No Loeb, no H. Solberg, no P. Solberg, no Gigi Gali, no Grönholm, no Sainz, no M. Martin, no Panizzi
What kind of shit is this?!
Аватар
damnit
 
Мнения: 423
Регистриран на: Вто Май 06, 2008 02:44
Местоположение: Noise City/Варна
Име: Любомир Любомиров

Re: Рали Япония 2010

Мнениеот Heaton » Пет Сеп 10, 2010 14:00

Браво на питър,но какво стана с французина 54 секунди??
Аватар
Heaton
 
Мнения: 144
Регистриран на: Пон Юли 12, 2010 15:59
Име: Стилян Иванов

Re: Рали Япония 2010

Мнениеот BradurS » Пет Сеп 10, 2010 14:28

Французина се оплаква, че не може да намери подходящото темпо. Плюс това чисти етапите...
Браво на Петер. Очакваше се да е доста бърз тук. Фордовете са длъжни да атакуват на макс. Латвала очаквам да победи Ожие но ще е трудно.
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

Re: Рали Япония 2010

Мнениеот dod0 » Пет Сеп 10, 2010 19:24

Катастрофата на Ал Касими - http://wrc.com/video/onboards/japan-201 ... /?vid=1732
Тоши Арай... бати подскоците.. http://www.youtube.com/watch?v=vjx9SKMwRLU&feature=sub
Успех на Мико утре. GO MIKKO GO !!!!!!
GLOBUL RALLY TEAM !!!
Аватар
dod0
 
Мнения: 502
Регистриран на: Нед Сеп 21, 2008 14:35
Местоположение: Sliven
Име: Dobromir Ivanov

Re: Рали Япония 2010

Мнениеот todor hristov » Пет Сеп 10, 2010 20:51

Господа,някой може ли да ми отговори на въпроса,защо аджеба тия Фордове ги бива на макадам,апък иначе хич ги няма?
todor hristov
 
Мнения: 680
Регистриран на: Чет Ное 17, 2005 11:44
Име: todor hristov

Следваща

Назад към Световен рали шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 34 госта