ERC - Рали Миле Миля (Италия), 22-24 Април 2010

Дискусия за Европейския рали шампионат (ERC), Intercontinental Rally Challenge (IRC) и регионалните купи на Европа

Re: ERC - Рали Миле Миля (Италия), 22-24 Април 2010

Мнениеот PROSPEED motorsport » Пет Апр 23, 2010 08:28

Вчера показаха програмата за днешното излъчване на ралито по телевизията. Ако някой не е гледал:

От 11:00 до 12:00;
От 14:00 до 15:00;
От 18:00 до 19:00;
От 22:30 до 24:00.

Това е италианско време. Ако не се лъжа, тук трябва да ги предават в следните часове:

От 12:00 до 13:00;
От 15:00 до 16:00;
От 19:00 до 20:00;
От 23:30 до 01:00?
Prestige Rally Team
Аватар
PROSPEED motorsport
 
Мнения: 442
Регистриран на: Нед Яну 21, 2007 19:30
Местоположение: Варна
Име: Борис Иванов

Re: ERC - Рали Миле Миля (Италия), 22-24 Април 2010

Мнениеот DAKATA_RACING » Пет Апр 23, 2010 09:38

PROSPEED motorsport написа:Вчера показаха програмата за днешното излъчване на ралито по телевизията. Ако някой не е гледал:

От 11:00 до 12:00;
От 14:00 до 15:00;
От 18:00 до 19:00;
От 22:30 до 24:00.

Това е италианско време. Ако не се лъжа, тук трябва да ги предават в следните часове:

От 12:00 до 13:00;
От 15:00 до 16:00;
От 19:00 до 20:00;
От 23:30 до 01:00?


Така би трябвало да са , защото часовата разлика с Италия е -1 час :)
-=RACING FOR KOSTENETZ=-
Аватар
DAKATA_RACING
 
Мнения: 290
Регистриран на: Чет Мар 20, 2008 10:24
Местоположение: КОСТЕНЕЦ
Име: Йордан Копаранов

Re: ERC - Рали Миле Миля (Италия), 22-24 Април 2010

Мнениеот DAKATA_RACING » Пет Апр 23, 2010 13:55

CE 2 Colle San Zeno 1 /32.51км/ :
1.Паоло Андреучи - 22'32.8
2.Джандоменико Басо +12.4
3.Лука Росети +28.2
-=RACING FOR KOSTENETZ=-
Аватар
DAKATA_RACING
 
Мнения: 290
Регистриран на: Чет Мар 20, 2008 10:24
Местоположение: КОСТЕНЕЦ
Име: Йордан Копаранов

Re: ERC - Рали Миле Миля (Италия), 22-24 Април 2010

Мнениеот PROSPEED motorsport » Пет Апр 23, 2010 20:01

Кунико е катастрофирал :( . Екипажът е добре!
Prestige Rally Team
Аватар
PROSPEED motorsport
 
Мнения: 442
Регистриран на: Нед Яну 21, 2007 19:30
Местоположение: Варна
Име: Борис Иванов

Re: ERC - Рали Миле Миля (Италия), 22-24 Април 2010

Мнениеот Lanco Rally » Съб Апр 24, 2010 21:30

Невероятна борба между големи карачи,с малки разлики и почти равни възможности...Басо,Росети,Траваля си разделиха по 4 етапни победи,Андреучи с 1 етап,но много постоянен...мал шанс за Басо,2 пукнати гуми,иначе доста бяха подкарали с Андреучи,Траваля с една пукната гума,Росети,Чентре,Кантамеса,Фонтана с наказания от 10 сек ...ето и класирането:
:!:
P. No Driver CoDriver Car Gr/Cl Time Gap

1. 14 P. ANDREUCCI A. ANDREUSSI PEUGEOT 207 S2000 N/N4 2:58'39.0

2. 3 L. ROSSETTI M. CHIARCOSSI ABARTH GRANDE PUNTO S2000 N/N4 2:59'23.6 44.6

3. 15 R. TRAVAGLIA L. GRANAI PEUGEOT 207 S2000 N/N4 3:00'22.5 1'43.5

4. 5 E. CHENTRE E. POGLIANO PEUGEOT 207 S2000 N/N4 3:02'08.7 3'29.7

5. 1 G. BASSO M. DOTTA ABARTH GRANDE PUNTO S2000 N/N4 3:02'25.5 3'46.5

6. 6 A. PERICO F. CARRARA PEUGEOT 207 S2000 N/N4 3:03'34.4 4'55.4

7. 20 R. MICHELINI C. BIONDI PEUGEOT 207 S2000 N/N4 3:04'12.3 5'33.3

8. 4 L. BETTI P. SCALVINI PEUGEOT 207 S2000 N/N4 3:04'47.6 6'08.6

9. 2 C. FONTANA R. CASAZZA PEUGEOT 207 S2000 N/N4 3:05'14.8 6'35.8

10. 12 J. KOPECKY P. STARY SKODA FABIA S2000 N/N4 3:05'15.5 6'36.5

11. 49 S. ALBERTINI M. FENOLI RENAULT NEW CLIO (R3C) A/A7 3:07'40.7 9'01.7

12. 21 L. CANTAMESSA P. CAPOLONGO ABARTH GRANDE PUNTO S2000 N/N4 3:07'57.4 9'18.4

13. 26 L. TOSINI D. DE LUIS PEUGEOT 207 S2000 N/N4 3:08'37.4 9'58.4

14. 50 S. CAMPEDELLI D. FAPPANI RENAULT NEW CLIO (R3C) A/A7 3:08'59.8 10'20.8

15. 23 A. PEREGO M. PIZZUTI MITSUBISHI LANCER EVO X N/N4 3:09'18.9 10'39.9
Lancia №1 in Rally Sport Ever!!!
Аватар
Lanco Rally
 
Мнения: 74
Регистриран на: Вто Апр 24, 2007 16:56
Местоположение: Бг
Име: Венко Станчев

Re: ERC - Рали Миле Миля (Италия), 22-24 Април 2010

Мнениеот beta_racing » Съб Апр 24, 2010 23:49

А какво е станало с Копецки, за да е толкова назад?
Не вярвам да не е имал проблеми и той... :roll:
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: ERC - Рали Миле Миля (Италия), 22-24 Април 2010

Мнениеот Lanco Rally » Нед Апр 25, 2010 10:46

beta_racing написа:А какво е станало с Копецки, за да е толкова назад?
Не вярвам да не е имал проблеми и той... :roll:


Копецки взима един етап,проблеми няма,ако изключим 1 спукана гума...но просто не може да им смогне на темпото,в интервюто след ралито както той самия казва..." в Италианския шампионат конкуренцията е страхотна...другите са много бързи и демонстрират невероятна скорост и за момента не мога да държа такова темпо,но се надавам до края на сезона да покажа и аз такова...",както е известно тази година той кара към Skoda Rally Team Italia и ще участва в Италианския Рали Шампионат :wink:
снимки :arrow:
http://www.rally1000miglia.it/index.php ... n#category
Прикачени файлове
podium.jpg
podium.jpg (67.3 KiB) Прегледано 7794 пъти
Lancia №1 in Rally Sport Ever!!!
Аватар
Lanco Rally
 
Мнения: 74
Регистриран на: Вто Апр 24, 2007 16:56
Местоположение: Бг
Име: Венко Станчев

Re: ERC - Рали Миле Миля (Италия), 22-24 Април 2010

Мнениеот beta_racing » Нед Апр 25, 2010 17:11

Леле, леле, какво е това темпо ИТАЛИАНСКО :D - 6 минути и половина на Копецки :mrgreen:
Вярно е, че си знаят и пътищата, ама... :twisted:
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: ERC - Рали Миле Миля (Италия), 22-24 Април 2010

Мнениеот Lubo_car » Пон Апр 26, 2010 04:34

21.04.2010 гр. Утрехт, Холандия, час 8:30, време – традиционно за страната – превалява. На крайпътната бензиностанция на Шел сме се събрали 3-ма „младежи” и един „татко”. Това сме аз, един механик и пилот, както и бащата на пилота. Много, много малък отбор, които възнамерява да „прескочи” до Италия с цел да присъства на легендарното Рали Миле Миля. А защо точно на него – отговорът е прост, бащата на пилота е много добър приятел с някакъв негов „набор” италианец и много иска да се видят. С две думи връща визита и използва момента да види наживо какво правят на юг :-).
И така – ще летим до Апенините малко след обяд местно време за да можем да пристигнем надвечер и да разгледаме отблизо армадата супери и прочие коли. Е да, ама не. Ще летим ама другият път. Аз така и неможах да произнеса името на тоя вулкан дето взе, че реши точно по това време да изригва, но е факт, че ни провали всичките планове. Разбира се вариант „Б” веднага се задеиства и нашият самолет се казваше Е320CDI набор 2005 и честно казано си свърши работата по целият маршрут изключително добре. С типичната за холандия стиснатост, „шефа” реши да не минаваме през Швейцария за да не плащаме по 35Е винетки, ами да „цепим” през Австрия като точно и там беше наясно, че към момента традиционно би имало доста задръствания около Инсбрук по А22. Но както и да е. Бързото темпо в Германия неутрализира нещата и на финала бяхме около обяд в Бреша.
Оттук започна истинското шоу за нас. Наистина организацията на състезания и в самата Холандия е на много добро ниво, но все пак пътищата в двете страни се различават точно толкова, колкото например темперамента на един италиански шофьор и неговият холандски колега. С две думи, холандците направо онемяха като видяха за какви, колко и за как подредени завой става дума. Дълго време стояха, гледаха и се чудиха, „абе оттука как се минава въобще, на 2-ра или 3-та”, докато Басо например не профуча на поне 4-та :-). Все пак на холандците ( и белгииците също) им дай прави от по поне 500м навързани с някакви скопени 5-ци и само газ. Докато „на юг”, а и не само, нещата са коренно различни. Но за това след малко.

В Бреша, по скоро в Ровато, ни посрещна старата дружка на моя холандец. Така и не разбрах фамилията му, но малкото му име беше – Лука, но всички му викаха Дон Венто (нещо като прякор). Видимо поне 60 годишният „чичка” беше всичко друго, но не и типичен италианец. Страшно възпитан и с перфектни маниери, отлично говорещ англииски ( нещо тотално нетипично за италианците), след не повече от 10 мин успя наистина да ме распектира. А най-интересното беше, че знаеше страшно много неща за този спорт. 4 часа си говорехме за какви ли не теми и този човек беше наясно с абсолютно всичко. Е поне от неговата гледна точка. Като се започне от чистото „надцакване” във ФИА свързано с про Френските пристрастия и лоби и се стигне дори и до България. Да, точно така, този човек знаеше за Митко Илиев (Мауро му бил правил колата :-) ) и за „някакъв плешив много бърз пилот който преди време бил катастрофирал veeery bad”. Сещате се кои. Знаеше дори и, че Басо ( които незнам защо, но в този район на Италия нещо не го обичат особенно....пък е пилот на Абарт) харесвал да кара на България, понеже там лесно си затваряли очите за „някои” неща, а и нямал голямата конкуренция от Италия :-) . Все такива интересни подробности които ме забавляваха дълго време.
Не се сдържах и когато на закритият парк разгледахме повечето коли, нямаше как да не го попитам – „Дон Венто, абе как така тука си имате по 20-30 С2000 и още полкова R3-ки и си ги карате постоянно. Откъде толкова пари и то не само за колите ами и за подръжка”? Отговорът беше много интересен – „ Много ли са или малко”? :-). Шах и мат. Ми викам му, меееееко казано са много, страшно много, ние в БГ си имаме една, а от тази година втора С2000, а R3-ката е една. И той ми отговори нещо от рода – „ ми виж какво, тука има много млади момчета които имат реалното желание да си чупят главите докато са млади. Имат и пари. Е не, те а родителите им, но това няма значение. Това се отнася за С2000, а за реклама на една R3-ка 50000Е за сезон може да даде почти всеки среден спонсор, така, че оттеб се изисква само да си купиш колата. За което пак има спонсори. Е не всички успяват, но пък и затова Италия е голяма. И все пак едни 50Е не са кои знае какъв проблем. Учудвам се как във вашата страна знам, че всяка втора кола е Мерцедес, а имате само 3 такива коли”....... Колко мълчах ли......ми доста. Наистина така ме затапи, че ми стана едно такова, дооооста тъпо. След малко се обърна и ми се усмихна – „ спокойно, шегувам се, знам много добре как е не само в страната ти, ами и в други страни от Източна Европа. Запомни – рали спорта е религия. Или го имаш в себе си или не. Това неможеш да го обясниш нито на спонсори, нито на журналисти, нито на семеиство. Затова като искаш пари за рали бъди комерсиален. Само така ще ги получиш. Като искаш да караш – карай, но винаги бъди подготвен откъм средства. Иначе лъжеш сам себе си”. Ето тези думи може би няма да ги забравя никога. Малко и намясто. Не съм си мислил, че ще ги чуя от италианец, и още повече тотално непознат. Факт е обаче, че този човечец така добре обобщи нещата, че просто няма накъде повече.
В този момент моите хора стоят и се смеят на думите му. Честно казано незнам защо, може би защото аз гледах едно такова „умнооо” , но пък като се замисля как няма да се смеят. Имат си достатъчно пари и си карат. Могат да си го позволят. На тях проблема „гуми” им се изчерпва с това Пирели или Гудрич да са, а не в това колко по-употребявани да са.
Стоях и си мислих за още нещо – еми как няма да се учудва човека, че в България има само един супер, а при тях са над 25. Тои реално незнае средната заплата в страната ни. В Италия е нормално 2000Е + ( Северна Италия), в БГ колко е сега( не живея в БГ в момента) .....със сигурност под 500Е, да не е и 300 в по-малките градове. Еми нормално, нашите смешни Саксота, правени в повечето случай с хиляди лишения и компромиси, се равняват реално на R3-ка. А нашите N4-ки биха били направо чисто нови WRC-та. Това ако си приравним стандартите, наистина не ми се мисли накъде би скочил този спорт у нас. Айде обаче стига мечти. Никога няма да стане. За съжаление.
Около 35 Супера общо ( с малките), още толкова Клиота, 5-6 Ц2-ки ( R Max разбира се) , няколко Фиести, няколко Фиата 500 турбо.......това къде другаде може да се види? Може би на Барум ще може. Ама засега такава гледка не е особенно препоръчителна за средностатистически рали фен. Повярвайте, не е „полезно” да се гледа.
Направи ми много голямо впечатление следното. Дори и „най-малките” тимове, бяха много професионално оборудвани и въобще не страдаха от липса на каквото и да било. Група N3 мисля, че въобще нямаше ( не съм добре запознат нито с времена нито със списъци, понеже ние основно гледахме, и честно казано нищо неразбирахме „кои-кой е”, затова и незнаехме подробности с времената и номерата например, а и не ни интересуваше особенно), най-„лошата” кола беше 106 ( което вървеше почти като супер), но беше само един брой, всички друго беше максимум около 3-4 годишни коли. От старото и така популярно у нас Клио нямаше и помен, поне аз не видях. Абе тея хора, незнам за какво ги имат тея коли. „Last edition” на всичко.
Това което ме изненада беше друго – нямаше нито една Хонда. И аз като болен фен на японското автомобилостроене се чудих защо след като базата на JAS в Арлуно(което на италиански жаргон значело „задник” :-) ) е на по-малко от 100км от състезанието, нямаше нито една кола. Дон Вито ( аз така си го прекръстих после) ми обясни, че не им влизало в програмата. Според мен пълни глупости, след като сега точно налагат новият им кит ( за скромните 110000Е), но както и да е. Май моите хора са се уплашили от армадата Клиота, което определено не им прави чест и не кореспондира особенно добре с новата им ценова политика, но както и да е.
Сега директно за ралито. На Дезенцано вечерта гледахме малко, понеже всички знаехме, че беше просто едно „показно” за зрителите и битката започваше на следващият ден. А именно тогава избора на гуми беше решаващ. Всъщност Дон Вито ни го каза още като пристигнахме – „пригответе си чадърите”. Спомням си как Басо коментира ситуацията, нещо от рода на „ незнам защо всички се оплакват от времето. Предварително много добре се знаеше, че ще вали ....” :-). Както в същинският първи ден, така и във втория ми направи впечатление следното – В момента в Италия има 4-ма пилоти които са класа над другите. В това спор НЯМА. Това са – Басо, Андреучи, Траваля, Розети. Разликата между тях и другите е голяма. Не, че другите не карат. Напротив. Но все пак когато някои „друг” се опита да „изригне” някъде, то големите го правят почти навсякъде и с присъщото си постоянство. Времената мисля, че са го доказали (не, че ги знам:-) ). Имат обаче и доста различен стил. Всички знаем, че да се гледа на 5-6-10 завоя общо не е атестат за цялостна оценка, но все пак, човек може да си направи някакви изводи.
За мен Басо е наистина уникален пилот. Тои идва най-бързо, спира най-късно, завива най-добре, и заминава...... Няма „мяткане” на колата, нервничене, спирачки, дрифтове.....няма такива неща. Перфектен навсякъде и страшно ефективен. Дори мога да кажа, че направо и за неспециалист си личи, че тази кола тоя я кара НАД възможностите й. Убеден съм в това което казвам. Този човек „минава границата”, но и много добре знае как да го направи. Знае КЪДЕ Е тази граница. Удоволствие е да се наблюдава такъв пилот.
Андреучи – много близко до Басо като стил. Поне според мен. Разликата е, че поне не е толкова видно колата направо „да пуши” на жаргон от карането му. Много е бърз наистина, класа над другите от „Б” група, но и една идея по-спокоен и сигурен в карането си. Има и голям опит. И го показа. Взе си своето в началото, когато трябваше и цялото рали си играеше с другите. Много от тях „изпищяха” в тази борба. Тои остана. И победи. Е имаше и късмет. Колата издържа, не сбърка гуми нито веднъж, мисля, че дори и не пукна гума.....това се оказа решаващо. Понеже като гледахме как Басо беше „изкарал ножовете” не съм съвсем убеден, че ако не бяха гумите му във вторият ден на Тремосине класирането щеше да е такова.
Траваля – този човек, пардон „индивид” наистина не си пие хапчетата. И това не е само мое мнение. Дон Вито беше категоричен – „този отдавна взима доста”, ама също съм убеден, че ставаше дума за „онези другите” хапчета, дето не ги продават по аптеките. То е и видно от държанието му. Подскача, нервничи, после се усмихва, неможе да си намери място. Същият е и стилът му на каране. НИЩО ОБЩО с гореизброените пилоти. Тоя е като Новиков – колата му никога не върви направо. Ненормален тип. Но много бърз. Мега рисков, но с малко катастрофи....все още. Моят холандец се изцепи по едно време, че сигурно ако му измерят пулса по време на отсечка, ще счупи всички рекорди. Ама може и да е прав :-).
Розети – нещо стана с него първият ден, мисля че бил объркал гумите или се оправдава, но там тои загуби състезанието. Вторият ден беше перфектен. Страшно бърз, много перфектен, дори мисля, че имаше по-добри траектории и от Басо. Не случайно е шампион. Ако никои от изброените дотук нямаха никакви проблеми, не ми се мисли каква касапница щеше да е целият втори ден. И особенно ако не валеше....... Е да ама валя и то два дни, а и все пак това е рали, а не .....художествена гимнастика :-).
През вторият ден „блеснаха” някои други имена. Бенедето, Бети, Елвис Чентре ( този е одрал кожата на Леонардо Ди Каприо), дори и Фонтана. На всички тях обаче им липсваше постоянството на „големите”. Поне според мен и поне според това което имах възможността и щастието да видя на живо.
Не е тайна и, че много пилоти отпаднаха. Особенно като заваля по силно първият ден. Интересно беше и в R3. При Рената мога да кажа същото както и при С2000. НЕ са повече от 5 човека, пилотите които карат „зверски”. Аз запомних Гамба и Ферари, а през вторият ден и N:49 Албертини. Като му видях времето на последния направо се уплаших. Що Супери е набил не е истина. Матео Гамба обаче беше нещо като любимец на публиката. Страшно красиво кара това момче, напълни ни душите винаги когато минаваше покрай нас. Бъдеш шампион според мен. Другия интересен пилот от по-малките, беше едно момче с Ц2 – Прандели (спонсора му). Така и не му запомних името. Но нямаше и кога, просто се любувахме на карането му – напълно изродско, абсолютно на ръба. Винаги и постоянно. Също бъдещ шампион.
Друго интересно – доколкото разбрах Фиестите R2 не били много добре в класирането, само, че две от тях така минаваха покрай нас, че спокойно мога да твърдя, че това е кола..... бъдеще. Явно Малкълм Уилсън знае как да прави коли. Открих Америка , нали :-) . Въпреки, че резултатите не са много добри. И това важи в особенна сила за суперите. Незнам дали аз неразбирам ( сигурно), но Фиестите С2000 бяха ВИДИМО по слаби коли. И то много по- слаби. Наистина вината може и да е в пилотите, но все пак това направи впечатление на всички.
Копецки? Незнам, само един път мина покрай нас „на кантар”, иначе, нищо ама НИЩО запомнящо се. Разбрах, че ни бил доволен нещо от колата. Незнам защо, колата му не се счупи....., а и все пак е топ модел в момента. Истината е, че беше класа или дори класи под другите. Доколкото разбрах е „взел ръка” веднъж. Това обаче едва ли е достатъчно. Още повече ако иска да кара цял шампионат и то в Италия.
И тук е момента да споделя какво ми каза Дон Вито. Попитах го как така, в Италия чужденец наистина неможе да победи. Видно е просто. Разликата е голяма. Той ми отговори – „от години няма такъв човек който да може да го направи. Няма и да има. Никои няма да го позволи”. Дали ми „намекна” само нещо или вложи друг смисъл които аз така и неразбрах....незнам. Факта си е факт. Никои неможе да превземе Италия. Не е могъл и няма да може. А след това което видях и аз.....наистина е почти невъзможно. За италианците е въпрос на чест, дори и повече от чест, не само да карат на Миле Миля, ами и да се представят добре. Това което е може би за нас България, а в миналото Златни. Жалко обаче, че за разлика от нас, италианците не „пускат гювеч”. На никого! Дано обаче НЯКОГА да им имаме и възможностите. Понеже с техните възможности в България съм убеден, че би имало поне 5-ма БАСОвци :-).


P.S. – За организацията няма да говоря. Няма смисъл. Ако я сравнявам с България.....немога и да я сравня. Неможеш да сравняваш Дачия с Мерцедес. Нестава. Но все пак с две думи – навсякъде часовете се спазваха до секундата, ВСИЧКИ, повтарям ВСИЧКИ бяха супер учтиви, проблеми нямаше абсолютно никъде. Кога ли и българският фен ще може да каже същото за КОЕТО и да било БГ рали.......Btw, а те колко останаха към момента.....
Аватар
Lubo_car
 
Мнения: 92
Регистриран на: Пет Апр 22, 2005 13:55
Местоположение: Zeist NEDERLAND, Varna BULGARIA
Име: Любомир Любомиров

Re: ERC - Рали Миле Миля (Италия), 22-24 Април 2010

Мнениеот topper » Пон Апр 26, 2010 10:25

С това мнение колега направо ме пренесе в Италия евалата за,което :wink: .Изживяването сигурно е било невероятно,толкова много участници,супер конкуренция,перфектна организация и тн.
Аватар
topper
 
Мнения: 56
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 22:29
Име: Марио Драгомиров

Re: ERC - Рали Миле Миля (Италия), 22-24 Април 2010

Мнениеот Chavo » Пон Апр 26, 2010 12:37

Не ми остава нищо друго, освен да поздравя Любо за положения труд. Браво, така се прави! Споделеното беше много интересно, на пръв поглед дълго, но всъщност максимално сбито, нямаше нищо излишно в написаното. Въобще прочетох го наистина с голям интерес.
Хубаво е да има повече такива мнения.
А за самото състезание каквото и да коментирам аз ще е нелепо.
Chavo
 
Мнения: 270
Регистриран на: Пон Юли 09, 2007 16:20
Име: няма такова

Re: ERC - Рали Миле Миля (Италия), 22-24 Април 2010

Мнениеот bat_jori » Пон Апр 26, 2010 19:16

Lubo_car написа:За мен Басо е наистина уникален пилот. Тои идва най-бързо, спира най-късно, завива най-добре, и заминава...... Няма „мяткане” на колата, нервничене, спирачки, дрифтове.....няма такива неща. Перфектен навсякъде и страшно ефективен. Дори мога да кажа, че направо и за неспециалист си личи, че тази кола тоя я кара НАД възможностите й. Убеден съм в това което казвам. Този човек „минава границата”, но и много добре знае как да го направи. Знае КЪДЕ Е тази граница. Удоволствие е да се наблюдава такъв пилот.

Спор няма за Басо уникален е -рали България 2009 -Шейкдауна ,някъде 40-50 м преди финала в двора на една къщица сме и пътя е в ниското -ляв с десен -всички минават без газ даже леко спъваха ,а господина през цялото време ръката му е на скоростите и в завоя сменя нагоре -7 пъти мина така :D
Аватар
bat_jori
 
Мнения: 1892
Регистриран на: Чет Юли 07, 2005 21:10
Местоположение: Костенец
Име: Георги Ваклин

Предишна

Назад към Европейски шампионат, IRC и регионални купи

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта