Браво на Мико, браво и на М-Спорт за колата (остава да не е фалшива на последния технически преглед, а и по принцип
).
Като цяло, първите няколко пилоти бяха класа над другите в това рали (кой докъдето стигна) - Хирвонен, Ожие, Ханинен, Мийк. Много съжалявам за Копецки, на който така и не му провървя, както и за Гардемайстер. Вуйо от време навреме даваше отлични времена, но беше непостоянен. Саразен също, но може би малко по-слабо от Вуйо като цяло в това рали.
Мисля, че след като Мийк отпадна, а Ожие започна лека-полека (на моменти и по-здраво
) да си избива преднината, Мико направи една офанзивна тактика хем да кара с тях, хем да не предприема излишни рискове или пък да губи много. Ханинен също беше наблизо, но на фона на избиването на Ожие, сякаш оставаше на заден ред.
Изключително много се зарадвах снощи, когато видях, че Ожие отново взе доста време (10сек.) на първия етап, и като че ли най-голямата интрига щеше да остане за последния етап, но след това, когато Мико му върна 8, видях, че работата като такъв професионален пилот финландецът си я е заслужил напълно
Жалко, наистина много жалко, че Ожие отпадна преди второто минаване на етапите. Живецът на ралито някакси се прекърши след това отпадане и всичко до края след това беше малко по-кротко.