|
||
Само не съм съгласен с Любо за карането за публиката-в смисъл карането за време е по-важно отколкото за публиката-това е смисъла на рали спорта!
plm написа:Ето, че се заформи дискусия. Което е добре.
В много отношения подкрепям Любо. Трезво и реалистично написано.
Преди да коментирам ВРЦ колите искам да напомня viewtopic.php?f=22&t=7315
или да питам отново - кои български състезатели ще карат на България 2010?
Защо искат да карат?
Това участие ще им струва 5-10-15-50-100 хил евро.
Наемането на застаряло ВРЦ няма смисъл. Нашите пилоти имат много добри коли, които превъзхождат старите и полу ВРЦ-та. И не виждам никакъв смисъл да се наема такава кола. Освен това, цената за наема е доста по-различна от реалните разходи и може да нарастне двойно.
Наема на актуално ВРЦ действително е 250-300 000. Ако, въобще е възможно за нас. И това отпада.
А относно каранетоСамо не съм съгласен с Любо за карането за публиката-в смисъл карането за време е по-важно отколкото за публиката-това е смисъла на рали спорта!
Е, не само това е ралито. То е комплексно състезание и в това му е чара.
Много, много пилоти уважават публиката и ги радват. Защото, например на Мухово, която е 30 км. зрители ще има на 5 места, примерно. На тези места може да зарадват феновете. В гората карат за време, но видят ли публика и махащи фенове...
MIROSLAV MARINOV написа:Постепенно започнаха да се появяват по реалистични коментари по темата.Даже не знам дали е зададена правилно.По добре е да боде така: Ще подкрепите ли пилот който иска да кара кола ВРЦ на рали България.Защото още не е ясно дали някой иска това.Много е важна трезвата преценка а мисля че не само Кортелов ,а и 98% от състезателите я имат.И не биха се хвърлили на ВРЦ за едно единствено състезание.Както каза Деймъна по добре да си караш клиото на 100% отколкото да се бориш с непознатата кола само заради някаква неоправдана идея.Какъв би бил смисъла да караш старо и неактуално ВРЦ без необходимите средстваи без тестове,защото тази кола ще дойде в деня на състезанието както винаги, и пилота ще направи 20 км тестове.И какво ще постигнеш с нея в битката със заводските отбори.Това ще бъде провал и тогава всички ще оплюят този състезател като некадърен.
Та моя отговор на въпроса по темата е никой.Но за сметка на това биж желал да видя 5-6 наши пилоти със С2000.Средствата са доста по-малко,колите са с добро развитие а и тези пилоти ще ги карат по добре и каквото и да постигнат ще е положително и ще зарадват публиката.Мислите ли че световния шампион Кими Райконен нямаше пари да си наеме ВРЦ за рали Финландия?Просто прецени че не е по възможностите му за добро представяне.А карайки Пунтото всички казваха колко добре върви с тая кола.
Тук се споменаваше идеята феновете да събират пари за Наем на ВРЦ.Адски нереалистична идея.Все едно да събираме пари да купим на Бил Гейтс компютър.Оттам се хвърлихте на другата крайност-щом не може ВРЦ ,тогава да си купим пиратки.Това ще е изключителна помощ за рали спорта.
Аз пък имам друга идея и мисля ,че е реалистична и разумна.Нали искаме млади състезатели да прогресират напред.Нека се вгледаме в N2 например.Наблюдавам карането на някои пилоти в които има потенциал.Бих искал например да видя Кирчо Тодоров в една конкурентна кола в А6.Защо не се помогне на него и той да бъде нещо като пилот на феновете.Има и други.Лошото е че тези пилоти остават незабелязани от вас феновете защото 90% от вас гледат първите коли и хукват на друга отсечка.А аз винаги гледам всички коли до последнта и затова забелязвам тези неща.Когато помогнеш н анякой който няма пари да постигне нещо помощта е реална и оценена.Ако дадеш на някой който има половин милион още двеста лева,помощта е безмислена.
Това е моето мнение,не е задължително да се съгласите с мен.Но все пак искам да чуя и други мнения.
Но ако алтернанивата е ВРЦ или пиратки ,100% ще е второто.
Назад към Световен рали шампионат
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта