Barum Rally Zlin

Дискусия за Европейския рали шампионат (ERC), Intercontinental Rally Challenge (IRC) и регионалните купи на Европа

Re: Barum Rally Zlin

Мнениеот BradurS » Пон Авг 24, 2009 22:14

plm написа:Още осмислям какво преживях и затова ще се забави "разказа ми". Направленията, които ме интересуваха са три-каране, организация, техника. И защото търся мястото на това рали го сравнявам с други. Например, Басо погрешно подава СОС сигнал. Моментално отсечката е спряна. Защото SOS е призив за помощ. И не са чакали 65 SOS-а за да изпратят линейка и пожарна.
Или за времеизмерването.
На СЕ 1 се стартира в различно време. Как успчха в тъмницата да мерят времената.
На тъмното Мухово у нас Стайков изпревари Ясен и...абе ,стана мазало с времената на 30 коли. Ами, ако бяха 130?

Моля те, по-бързо осмисляй защото съм жаден за такива разкази...все едно съм там. Интересно ми е да науча на колко светлинни години сме от тях. Не че незнам...
На тая Рали Суша само вашите впечатления ми останаха...блазе ви
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

Re: Barum Rally Zlin

Мнениеот golf_1 » Пон Авг 24, 2009 23:00

[quote="todor hristov"]Та кои са тия нашите,дето оставят Басо да си вее байрака.Ако сравняваш Крум с Копецки,Креста,Пех,майко мила!
Като си домакин няма майко мила,или всичко или нищо,със същата кола г-н Христов.....
Аватар
golf_1
 
Мнения: 978
Регистриран на: Сря Окт 18, 2006 13:45
Местоположение: варна
Име: Тихомир Петров Димитров

Re: Barum Rally Zlin

Мнениеот plm » Пон Авг 24, 2009 23:10

Е, Тошко показа как може да кара на непознати трасета. Тонда/Тлустяк/ живее на 100 метра от трасето на Задвержице. Пък и другите отсечки са му близки.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: Barum Rally Zlin

Мнениеот plm » Пон Авг 24, 2009 23:15

Какво за Басо?
Последна промяна plm на Вто Авг 25, 2009 09:43, променена общо 1 път
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: Barum Rally Zlin

Мнениеот P.Solberg » Пон Авг 24, 2009 23:25

Аз затова се радвам най-много - и на Дьо Вар, и на Миле Миля, и на Хърватска и тук, с две минавания постига конкурентни резултати. Това ми дава надежда за времената с по-силен автомобил :)
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: Barum Rally Zlin

Мнениеот krasio » Вто Авг 25, 2009 01:40

P.Solberg написа:Аз затова се радвам най-много - и на Дьо Вар, и на Миле Миля, и на Хърватска и тук, с две минавания постига конкурентни резултати. Това ми дава надежда за времената с по-силен автомобил :)

Много си прав Владо,ако Тошко седне в един Супер 2000 ще им се стъжни на всички в челната десятка! :D
Аватар
krasio
 
Мнения: 93
Регистриран на: Нед Юли 01, 2007 03:11
Местоположение: ВАРНА
Име: Красен Косев

Re: Barum Rally Zlin

Мнениеот Chavo » Вто Авг 25, 2009 12:59

rumen1 написа:
cutflash написа:Коментатора по Евроспорт беше е бати смешника ! гледаше друго рали май, понеже говореше за рали Полша и за поляци , въпреки че бяха само чехи и пишеш навсякъде Чехия :) Леллеееее чудя как ги избират тези коментатори.....много зле............Може би беше спец по Голф човека и го бяха сложили да коментира рали :) :) :)

Лека нощ на всичко , дано днес има повече късмет за Тодор Славов !


Това бях аз. Наистина груба грешка и далеч не добър коментар се получи вчера, за което искам да се извиня на всички. Този уикенд имам и отразяване на Формула 1 в Клуб Ф1, и поради ред други причини главата ми бе пламнала (което разбира се не може да е оправдание и аз знам това!!!)... Но наистина се получи неволно и аз дори и не се осъзнах... Знам, че Шкода, Кузай, Прокоп и Креста са чехи, но тая тъпа Полша откъде се появи не знам. За съжаление днешният ми коментар едва ли ще бъде по-добър, явно не могат да се получат нещата, тъй като това е вече второ IRC рали, което правя. Ще говоря да видя дали могат да ме сменят с някой друг. Още веднъц се извинявам на всички!!!


Лесно е да се гледа отстрани и да се критикува. Само който не се е захванал с дадено нещо той не е грешал. Когато не правиш нищо не грешиш. По-лесно е да гледаш какво правят другите и да си вадиш изводи, които ще ти повдигнат самочувствието. Не е редно дадени мнения тук да са критерий за работата на един човек, той си има шефове и т.н.
Chavo
 
Мнения: 270
Регистриран на: Пон Юли 09, 2007 16:20
Име: няма такова

Re: Barum Rally Zlin

Мнениеот beta_racing » Сря Авг 26, 2009 17:46

И ние се върнахме преди 2 дни.......приготвям материалче за нашето изкарване там, което ще пусна скоро :)
Мога да кажа само, че ралито беше невероятно - като се започне от организацията, мине се през състава на участниците и не на последно място по важност се стигне до атмосферата и приема на ралито от страна на местните власти и хората :D

Относно състезанието:
Класата на пилотите с началните номера си личи отдалече :shock: Просто оставам без коментар за тях :D
Тошко и Добри показаха на чехите как се карат R3-ки :) Навсякъде ги подкрепяхме с Катето и Пешо - развявахме знамена, викахме, насърчавахме чехите около нас също да викат за тях :mrgreen:, абе се няколко думи: беше невероятно изживяване :D
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: Barum Rally Zlin

Мнениеот beta_racing » Чет Авг 27, 2009 10:01

И така, ето и нашето/моето преживяване на Барум Чех Рали Злин 2009... :D

Беше предвидено да тръгнем към 12 часа на обед в сряда (малко раничко), но имаше леки затруднения за някои от членовете (по-скоро чакаха пари, които им дойдоха към 4 часа :mrgreen:) и затова тръгнахме цели 6 часа по-късно. Пътуването беше спокойно, без бързане (затова и тръгнахме толкова рано). На около 50км от границата на Сърбия и Унгария легнахме да починем за 3-4 часа, защото вече беше 2 часа след полунощ. На сутринта се събудихме и продължихме пътя си. Нямахме проблеми не сърбо-унгарската граница, въпреки че другата група (Жорето и Лъчо) са се забавили цели 4 часа и и половина там (ние само 20-тина минути). Оттам си влезнахме в "Европата" :mrgreen: и минавахме всички останали граници (Унгария-Австрия, Австрия-Словакия и Словакия-Чехия) с около 50км/ч през бившите пунктове за проверка :D
След като влезнахме в Чехия стигнахме до Брно, след което се отклонихме за Злин. Магистралата оттам нататък беше само 30-тина километра, след което започнаха "обикновени" двупосочни пътища, които обаче бяха перфектни за разлика от магистралата, която бе леко "раздрусана" :D
За наше (или по-скоро мое) учудване нямаше никакви табели за Злин :shock: Видяхме само една на магистралата, по която излезнахме от магистралата и после нищо чак до Отроковице (където беше сервизният парк) :shock: Ние ли бяхме слепи - не знам, но не видяхме никъде табела за града :roll: ...както и да е, де, важното е, че го намерихме :wink:

Още преди да се настаним (защото не знаехме точно къде ни е хотелът) се метнахме за 30-40 минути в сервизния парк. Атмосферата вече се усещаше отдалече - отборите се подготвяха за техническия преглед, който за съжаление изпуснахме, точно защото вече трябваше да си търсим хотела и да се нанасяме :(

Изображение Изображение Изображение

Когато намерихме хотела си с радост видяхме един сервизен камион на паркинга с две коли, качени на стойки - при нас бе отседнал отборът, подготвящ автомобилите Протон Сатриа Нео Супер 2000 :mrgreen: Още преди да се настаним отидохме да видим за какво иде реч :D По-късно разговаряхме с едно малко момче от отбора, което ни каза, че главен конструктор е баща му (три пъти шампион на Великобритания, но му забравих името :oops: :oops:). Той проектира специалните части за колата, а след като са успешно тествани се произвеждали в малко по-голяма бройка. Отборът не може да се сравнява със заводските на Абарт, Пежо и Шкода, като за това сочат и резултатите на колата откакто е произведена. Същото се отнася и за Опела, с който кара Микелсен........
Цял ден са тествали колите на някакъв 10-километров път, който сами си били затворили, но за съжаление не можахме да отидем да ги погледаме, защото когато се настанявахме приключваха с тестовете. Имаха проблеми с окачването на Протона на Гай Уилкс, които оправиха на следващия ден на шейкдауна, но пък по-късно в петък - на ССЕ1 Злин - Бриан Буфие дори не стартира заради проблеми с мотора, както вече се знае. След като етапът приключи и се прибрахме в хотела видях целия отбор събран (без Буфие и навигатора му) в малкото ресторантче, което се явяваше и лоби бар :) Попитах Гай Уилкс какво е станало със съотборника му, при което той (изненадващо за мен) ми отговори, че не знае :mrgreen: Може би е имал предвид, че не знае какво точно, а не, че не знае за проблема с мотора като цяло, ама може и аз да не съм го разбрал правилно :lol: Пожелах му успех за следващия ден, а той ми каза, че вече било твърде късно и аз пак бях така --> :shock: :shock: :mrgreen: Попитах го защо, а той ми отвърна, че първите две обиколко на ССЕ1 Злин били добре, но на третата се появил идентичен проблем с мотора и на неговата кола и на другия ден просто са щели да отидат и да си я приберат от закрития парк :(
През това време дойдоха едни италианци (с които евентуално се запознахме и гледахме заедно в неделния ден), за които по-рано от момчето бяхме разбрали, че са купили колата на Буфие. Главният конструктор бе малко засрамен за ги посрещне, защото те бяха дошли да гледат именно тяхната кола, но всичко се случва в нашия спорт :D :D
За съжаление забравих как се казват (бяха пилотът и навигаторът), но скоро ще разберем. Мисля, че първото име на пилота бе Джанкарло или Джандоменико (не Басо :mrgreen:), но ще излъжа... :)

Между другото, момчето, което ни каза всичката тази информация, е на 14 и се състезава в латвийския рали шампионат, където това е позволено :!: Кара Рено Клио N/3 :D :D

Изображение Изображение

В петък рано сутринта тръгнахме към шейкдауна. Ориентирвахме се по една карта от пътната книга (а не по самата пътна книга :D), но в най-решаващия момент сме се отклонили в грешна посока и сме хванали пътя за последния етап на ралито :mrgreen: По едно време се усетихме и се върнахме в обратна посока, като точно на един разклон с черен път питахме едни фенове (помислихме, че и те са се объркали), които казаха, че черният път излизал на много хубаво място. Качихме ги, защото бяха пеша и те ни заведоха на наистина хубаво място, но вече там имаше мнооооооого публика :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: От моите снимки наистина не може да стане ясно за какво става въпрос, затова отдолу слагам една от eWRC.cz, на която се вижда :shock: Все пак говорим за шейкдаун.......същото беше положението цели 40 минути преди да започне шейкдаунът (към 7:20 :D)

Изображение

Погледахме каквото можахме оттам :mrgreen: и след това започнахме да се местим. След този обратен завой следваше съвсем лек десен, след който имаше ляв, вързан с десен. След това имаше дълга права и 90-градусов (по моя преценка, защото не ходихме до там) завой. Именно там някъде, а може дори и по-рано (на левия вързан с десния) Новиков излезе от пътя (видеото, което Владо показа).
Намерихме пътечка през едни нивя, по която слезнахме в селото, в което се намираше стартът, и в което бе общо взето половината трасе :mrgreen: Между колите ни позволиха да минем по-надолу и накрая, лека-полека, стигнахме до старта.

Изображение

Между другото, шейкдаунът им беше организиран по следния начин: в регламента беше записано, че колите от 1-ви до 30-ти номер могат да карат от 8:00 до 13:00 часа, а тези с по-задни номера от номер 30 - от 10:00 до 13:00. Това не е новост, просто исках да не го изпускам. Ново за мен бе следното (тъй като не знам дали и във WRC не е така): на около час-час и половина каране имаше лека "почивка" за екипажи и фенове - минаваха по няколко коли/джипове за проверка на трасето и сигурността. По този начин на старта се събираха доста екипажи, които след подновяването на шейкдауна стартираха през 30 секунди.

Изображение Изображение

Шейкдаунът си беше чист празник както на феновете, дошли от далечни краища, така и за местното население. Полицаи имаше само където беше нужно да се затвори път, а маршалите бяха слушани от публиката!!!!!!! Е, имаше и случаи (не говоря за шейкдауна), когато маршалите не можеха да се справят с навалицата :mrgreen: (именно защото хората бяха много) и се отказваха, но това бе рядкост и то на места, на които според мен мерките за сигурност бяха малко преувеличени. Абе хората там са си други и с тях е много по-лесно да се работи.........тук ако сме само с маршали 90% от публиката няма да им има уважение и ще е пълна анархия (не че не искам да сме само с маршали....най-малкото, защото го препоръчват наблюдателите и в докладите си постоянно описват липсата им по българските ралита като минус :|)
Както и да е, малко се отклоних от шейкдауна :D Най-накрая видяхме нашите екипажи: първо Тошко Славов и Добромир Филипов, а малко след това и Катето Стратиева и Петър Сивов. Нашата група видяхме и Пламен, който беше с Пепи Гьошев, Данчо Атанасов, Емил Маринов и др., които бяха компетентна публика на Барум :D :D
Екипажите ни много се зарадваха, когато ни видяха........искрените им усмивки бяха 100-процентова гаранция за това...даже още настръхвам като се сетя :D

Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение

След като шейкдаунът свърши решихме да "проверим" :mrgreen: пътната книга на чехите, като тъкмо щехме да видим как са и етапите на ралито :D Беше много добре изработена, с подробни схеми, както и със снимки, нооооооо и те имаха малки пропуски........не може всичко да е перфектно. Тъй като Пиндула ни се падаше малко далече (в смисъл да отидем до там, да се върнем до Старе Место, където ни беше хотелът, и след това пак да се върнем до Злин, който бе на 25км от Старе Место) решихме да идем до СЕ3/СЕ7 Халенковице и СЕ4/СЕ8 Кудловице, които общо взето бяха само на 10-тина километра от хотела ни в посока от Злин към Старе Место :D Честно да кажа харесах и двата етапа, въпреки че отначало бях скептично настроен към чешките етапи заради многото видео материали, които съм изгледал за чешките ралита. Имам предвид, че много от етапите им са по нивите, не са технични като нашите, имат много разклонения и т.н. Първия етап беше супер, с едно много стръмно и същевременно технично изкачване, влизане в село и т.н. Асфалтът в по-голямата дължина на етапа бе доста разбит. В една малка част обаче (около 1км) бе асфалтиран наново и изглеждаше така:

Изображение

Пълната му противоположност бе 1,5-километрова част от следващия етап СЕ4/СЕ8 Кудловице, която в пътната книга беше описана като черен горски път :mrgreen: Така и си беше :lol: ДА, ТОВА Е В ЕТАПА :mrgreen:

Изображение

Смея да твърдя, че едно 70% от пътищата на Рали Барум (или по-скоро на тези двата етапа + Пиндула, който преминахме в събота) са доста по-лоши като състояние от сегашното на новия етап на Рали България!

Вечерта отидохме на супер специалния етап, заради които още от 2 часа следобед имаше задръствания във и около Злин. Затова предприехме един алтернативен маршрут :mrgreen:, който щеше да ни закара от южната страна на Злин, и който се оказа много добър, защото там нямаше никакво движение. Озовахме се точно зад хотел Москва, пред който беше разположена рампата. На много близко разстояние се намираше и сервизът на историческите автомобили. По програма, те трябваше да карат 1 час ПРЕДИ първите коли на супер специалния етап, както и през целия съботен ден, но този път стартовете по специалните етапи им бяха предвидени да са 2 часа СЛЕД първия автомобил. Не знам защо, но единственият етап, който не беше включен в програмата им, бе СЕ2/СЕ5 Пиндула. Нямаше как...отбихме се в сервиза да видим за какво става въпрос :mrgreen:

Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение

ССЕ1 Злин бе върхът на сладоледа :mrgreen: Уникална атмосфера, уникални коли..........просто нямам думи! Всеки екипаж правеше по три обиколки на етапа и така изминаваше близо 9 километра и половина. Много от пилотите правиха шоу, особено Йозеф Береш с Ауди Куатро А2, който не спря да го пързаля, и синът му (или поне така си мисля) с Лада VFTS :mrgreen: :mrgreen:
Ние гледахме от приземния етаж на един паркинг и там стояхме плътно от 7 до 11 и половина :mrgreen: Въпреки, че краката доста ме боляха от ходенето нагоре-надолу по шейкдауна, къде ли още не и т.н. изобщо не мога да се оплача :mrgreen:

С това мисля да приключа първата част от разказа за Барум........................отначало мислех всичко да е на едно, но гледам, че стана доста, а колко има да се говори ощееееее :lol: :lol:
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: Barum Rally Zlin

Мнениеот BradurS » Чет Авг 27, 2009 16:05

:P Това чаках да видя :)
Чакаме с нетърпение втора част !
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

Re: Barum Rally Zlin

Мнениеот beta_racing » Чет Авг 27, 2009 16:41

И така след няколкочасова "почивка" продължавам разказа си с впечатления от тазгодишното издание на Рали Барум :D

В събота сутрин отидохме да гледаме първия етап за деня - СЕ2 Пиндула 1. Първоначално бяхме решили да гледаме някъде около старта, а за второто минаване да идем някъде по-навътре, но накрая решихме, че ще ходим на така извесния скок, на който миналата година Оршак едвам оправи колата :mrgreen: Той се намираше на около 6,5км след старта - на един разклон.
Е, отидохме към час и половина преди старта, но броят на публиката този път не ни изненада (въпреки, че имаше доста време до старта) :mrgreen: Имаше около километър и половина наредени коли край пътя само от едната страна на разклона :mrgreen: След като етапът свърши и тръгнахме към старта (защото там бяхме решили да гледаме второто минаване) колоната беше с още един километър по-дълга :D :D

Изображение Изображение Изображение

На второто минаване, както писах горе в една от скобите, отидохме малко след старта. Там не беше кой знае колко интересно, защото имаше една дълга около 600-700м права с почти незабележими завои, а пътят беше доста неравен. След първите 20 коли се върнахме на старта и гледахме оттам, а вече за последните бяхме до ЧК-то. Интересно е, че два от трите форлойфера бяха съвсем обикновени коли (спортни модели) - без ролбари :shock: Това го бях забелязал и в Гърция на регионалния рали спринт, който посетих през месец май, но не съм очаквал да го видя и на "Барум". Само едната нула бе стара Шкода бегачка :mrgreen:
Веднага след края на етапа полицаите, които бяха там, за да затворят пътя, ни казаха, че е свободно за преминаване, което доста ни очуди, защото затварящата кола беше още на старта. Както и да е, наредихме се зад нея :mrgreen: и 2-3 минути след като тя тръгна тръгнахме и ние. Казвам 2-3 минути, не защото не можеше веднага, а защото шофьорът ни реши, че ще търси тоалетна в гората :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Изображение Изображение Изображение Изображение

Нещото, което ми направи огромно впечатление е организацията на маршалите. След всеки етап те започваха да събират боклуците от "своя район" в черни чували. След това махаха лентите, събираха колчетата с листовете, указващи забранените зони за гледане, и т.н., и т.н. докато не остане нищо от ралито...

Изображение Изображение

След края на СЕ5 Пиндула 2 отидохме на последния етап за деня СЕ9 Задверице 2. Имахме много време, затова и подремнахме в колата, след като вече си бяхме намерили място да паркираме в селото, носещо същото име (т.е. етапът носи неговото :lol:) :D Около час и половина преди етапа заваля лек дъждец. Когато стана време етапът да стартира дъждът почти спря, въпреки че все още беше доста облачно. По едно време (след около 4-5 коли) етапът бе спрян, а малко по-късно мина една Шкода Октавия, която бе форлойфер (00) за историческите автомобили (отново обикновена кола). Казаха, че етапът ще се поднови след няколко минути без да споменават за какво е спрян. Така или иначе ние не можахме да го изгледаме, защото заваля страшно силно, етапът бе забавен за може би повече от 20 минути, а и нямахме чадъри - бяхме само с едно уж водоустойчиво яке и един дъждобран :D Прибрахме се чисто мокри и на всичкото отгоре изпуснахме и историческите автомобили, за което много ни беше яд, но нямаше друг начин (поне ги гледахме на супер специалния) :evil:

Изображение

На другия ден решихме да гледаме двете минавания на последния етап на ралито - СЕ12/СЕ15 Комаров. Това беше именно етапът, по който бяхме вървели, когато търсехме шейдауна и се объркахме :D Неговата финална част се намираше в село Похорелице, близо до което спряхме колата (казвам близо, защото пак имаше много публика и колите не се събираха в пределите на селото :mrgreen:). Тогава бяхме с италиаците, които споменах в първата част. С тях доста се лутахме докато си изберем място и се набутаме малко по-напред в редиците от хора, които буквално бяха окупирали селото :lol: :lol: След първото минаване италиаците си тръгнаха, а ние отидохме да хапнем преди заключителния етап :)

Изображение Изображение Изображение Изображение

След това решихме да се махнем от навалицата и да си изберем по-добро място за гледане без толкова много хора. Направихме го с лекота, дет' се вика :mrgreen: - мястото беше идеално! Колите идвата от доста бърз завой и точно пред краката ни спираха, за да влезнат в 90-градусов десен, след който веднага следваше ляв :D

Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение

Вече беше късно да ходим на награждаването, затова решихме да си тръгнем.........настроението вече не беше така като на отиване, но няма начин - всичко си има край :| Жоро и Лъчо бяха останали за награждаването, но въпреки това ни бяха изпреварили, защото ние малко пообиколихме :mrgreen: С тях си "уговорихме" среща на едно OMV в Братислава, след което се разтръгвахме кой накъдето :mrgreen:

Изображение

Ние стигнахме около 2 часа след полунощ в Сърбия и починахме за 4-5 часа. Със съвсем норално темпо, много спирания и един обяд на следващия ден на крайпътен ресторант преди София се прибрахме в Пловдив около 5 часа следобед....................но с незабравимия спомен от едно невероятно рали :D :D :D

Межу другото се сетих как се казва трикратният рали шампион на Великобритания, който конструира Прото-ните......по-точно го видях по Евроспорт :mrgreen: - Крис Мелърс :wink:
За повече снимки, влезте в моя Facebook профил :D
http://www.facebook.com/photos.php?id=5 ... =577963447 - част 1
http://www.facebook.com/photos.php?id=5 ... =577963447 - част 2
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: Barum Rally Zlin

Мнениеот VAZ sport » Чет Авг 27, 2009 23:57

За разлика от патроните където спаха по хотели ние решихме да видим как е атмосферата по етапите през нощта - голямо разочарование чехи, поляци, унгарци са доста скучни нямаше я тази веселба която ние си правим по нашите етапи.Хората си разпъваха палатките тихичко дъра бъра и си лягаха да спът към 12 през нощта се чуваше само хъркане около нас.
Иначе всичко друго е така както го описва Дамян :lol:
Снимки и видео почти нямам, защото предпочетох да гледам ралито на живо, а не през обектива. За любителите на ЛАДА VFTS едно минаване на завоя на който гледахме поне това успях да снимам http://vbox7.com/play:e36d0c24
Много ми харесаха и специалните самоделни трибуни които си носеха чехите, аз забравих да ги снимам ама Дамян се надявам да ги е щракнал защото идеята е много оригинална.
След видяното в Чехия се замислям дали да продъжавам да ходя по българските така наречени ралита.
Знания и опит се трупат с количество натрупани щети. Когато унищожиш всичко ставаш експерт.
http://www.facebook.com/pages/Hillclimb ... 4282809751
http://www.facebook.com/#!/SbirsteinRacingTeam
VAZ sport
 
Мнения: 297
Регистриран на: Пет Сеп 14, 2007 23:45
Местоположение: ПЛОВДИВ
Име: Радко Ботов

Re: Barum Rally Zlin

Мнениеот техо7 » Пет Авг 28, 2009 10:02

незнам но кои кадето и да е спал сте си изкарали чудесно...като слушам разказа на дамян просто онемях...благодаря за подробния разказ :D
Аватар
техо7
 
Мнения: 393
Регистриран на: Съб Мар 22, 2008 09:21
Местоположение: Казанлък
Име: тихомир ганчев

Re: Barum Rally Zlin

Мнениеот plm » Пет Авг 28, 2009 10:33

Ние тръгнахме в четвъртък сутринта и късния следобед се настанихме в хотела. В петък бяхме на шейкдауна. После за малко в сервиза. Вечерната отсечка беше уникална. Там организаторите имат други приоритети /за разлика от нашите/. Един от тях е зрителите да са... доволни. И с много труд го постигат. Командированите от Злин на Боровец се изненадаха от премахването на първия етап.
Друг, много важен приоритет е състезателите да са доволни. Резултатите са налице.
В събота рано на Пиндула 1 и 2. После Халенковице.
В неделя на Семетин.
Избора за гледане е труден, защото има много места. Но, класацията на чехите е Семетин, Пиндула,...От миналата година много зрители недоволстваха от хеликоптерите. Сега го изпитахме и ние. На Семетин с хеликоптер над нас не беше приятно.
Друго.
Много ясно си личеше кои млади състезатели карат в СШ - Витман, Семерад, Прокоп,...
За разликата между Н4 и С2000 няма защо да казвам.
Отбора на Шкода беше най-добре подготвен и заслужено станаха 1 и 3. Твърди се, че четирите Шкоди се различават само по настройките. Вече са с 282 к.с. Определено на тези трасета предимството им беше седенето на пътя, което е много важно. Близките планове на Шкода моторспорт не са ясни.
Според организаторите ралито е наблюдавано от 265 000 зрители/а в Бърно ГП мото -208 000/.
Много може да се говори за видяното и преживяното. Но, сега съм на работа и затова пиша хаотично.
Снимки и видео има много.
http://translate.google.com/translate?h ... id%3D12140
Гьошев започна разговори за тестове на С2000. Подробностите се уточняват. Възможностите са много-белгийската Шкода, италианска Шкода, Фиат от Джи Ем, Пежо ...Планира се и участие на спринт в Чехия с рентван С2000.
Последна промяна plm на Пет Авг 28, 2009 11:51, променена общо 1 път
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: Barum Rally Zlin

Мнениеот beta_racing » Пет Авг 28, 2009 10:44

Това е супер...дано поне едно от тези неща се осъществи :D
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

ПредишнаСледваща

Назад към Европейски шампионат, IRC и регионални купи

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта

cron