Писмо до УС на БФАС

Важни съобщения за потребителите на форума, предложения, коментари, оплаквания...

Писмо до УС на БФАС

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Пет Апр 01, 2011 09:46

Колеги,преди близо два месеца приканих всички да дискутираме правилника за провеждане на автомобилните състезания през 2011 та поради наличието на доста спорни неща в него,но явно никой не го интересува докато не го засегне лично.
Затова реших да напиша едно писмо до УС на БФАС ,в което да посоча несъответствията и да предложа конкретни промени.Дали това ще се осъществи зависи от УС на БФАС ,както и от всички вас.
Отдолу прилагам писмото.
Прикачени файлове
писмо 2.doc
(51 KiB) 727 пъти
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Re: Писмо до УС на БФАС

Мнениеот beta_racing » Пет Апр 01, 2011 12:13

Конструктивно писмо с предложение за всеки от засегнатите проблеми/неточности в правилата. Последната точка ми е най-"присърце" :o, затова ще си позволя да коментирам именно нея.

Прав си, че правилата на ралитата, които важат за европейските шампионати, са по-затегнати, което в българските условия в днешно време води до още по-драстично намаляване броя на състезателите отколкото имаме налице. Организаторите на подобни мероприятия са в много, така да я наречем, "неизгодна" позиция - точно между чука и наковалнята. От една страна е ФИА, от която най-вече зависи дали ралито ще бъде част от въпросния шампионат (разбира се, това зависи и от самите организатори и БФАС), следователно организаторите трябва да спазват най-вече правилата на ФИА (които се припокриват с тези на БФАС), а от друга страна, специално за България, са самите състезатели - визирам именно група Х (защото другите групи нямат подобен проблем). От трета страна (от която пък зависят въпросните състезатели) отново идва самата БФАС, която определя правилата за група Х. ФИА пък, смятайки това за съвсем вътрешен шампионат, с който не иска да се занимава изобщо, казва, че не иска състезателите от тази група да излизат по документите и по официалните класирания. От друга страна, състезателите в група Х по ралитата съвсем ги няма в последно време (а преди БФАС да им позволи да карат и в ралитата сякаш имаше повече желаещи :roll:). Отново се връщам на федерацията - правилата за групата са много неясни - в нея влизат хем коли с изтекла хомологация, хем такива без хомологация, хем "самоделки", хем с "хиксове" на тавана, с "хиксове" на вратите, с "хиксове" по средата....в багажника.... абе, тотална каша :roll: И така всичко се върти в един порочен кръг от разправии - състезателите обвиняват организаторите (че не ги пускат) и федерацията (за лошите правила), а организаторите се "защитават", визирайки изискванията на ФИА и също така негодуват по неуредиците в документите на федерацията.......... и те така до безкрай... (май федерацията излиза най-виновна :lol: :lol:).
Съвсем друг проблем е, че и въпросните ралита, записани за какъв да е европейски шампионат, са по-дълги от едно рали, важащо само за националния шампионат, което донякъде обяснява и по-малкия брой състезатели от група Х (които по презумция разполагат с по-малко финанси) отколкото имаше като желащи преди федерацията да им позволи да карат в рали шампионата.
Между другото, наскоро чух и едно "изискване" за Рали Траянови врата 2011. Каза ми го човек, който се "гласи" :lol: да бъде в една от S-ките. Искали им ролбари и ... HANS-ове :roll: На S-ките :!: :?: Както и да е, да се върнем на въпроса :P :lol: Ще видим що за коли ще минават преди състезателните :mrgreen:

За ралиспринт шампионат съм заговорил от няколко години вече. Да кажем, че разходите и на състезатели, и на организатори за едно такова мероприятие няма да са само колкото за едно планинско, но от друга страна пък няма да са и кой знае колко повече - затварят се две, максимум три (къси) трасета, които се карат два-три пъти (взависимост от броя на трасетата и дължината им) и се получава едно рали от 60-70 състезателни километри. Както се казва: as simple as that. Няма проблем да се организира нещо наистина ново. Мислено е по този въпрос и мястото не е само едно в България :)
Ако се помисли още малко могат да се "възродят" и някои несъществуващи вече ралита, които преди бяха окръжни - т.е. къси :D Защо не и да се направят (отделни) къси ралита по някои (или част) от етапите, използвани в големите - такова нещо също имаше преди. Друга идея е да се направи и по модела от Световния рали шампионат - (освен късите еднодневни ралита) за ралиспринт шампионата да важат и по-дългите и големи състезания, които имаме в момента, но от тях да важи само единият ден (да кажем, само съботата от Рали Сливен). Пример от Световния рали шампионат е WRC Акадамията, които караха само първите два дни от Рали Португалия (затова после ги писаха като отпаднали с причина "WRC Academy" :lol:).
Могат да се дадат и още много идеи (Миро говори и за макадамови ралита), но каквото и да се каже, тези неща организаторите много трудно могат да ги направят сами - няма кой да ги "обедини" и "подтикне", а и няма кой сам да си "измисли" и да си направи ралиспринт шампионат, ако във федерацията няма каквато и да е концепция и стратегия (била тя направена и предоставена на БФАС от самите организатори) за подобно нещо. Така че "май", нещата пак опират главно до БФАС :roll: :D
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: Писмо до УС на БФАС

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Пет Апр 01, 2011 17:23

Колеги,днес на управителния съвет на БФАС беше разгледанО писмото,макар и не толкова подробно поради многото точки в дневния ред.Дискутираха се в основни линии нещата и се надявам да има някакъв резултат.Г-н Янакиев се заинтригува от проблемите ,посочени в писмото и тъй като те са от техническо и спортно естество ,трябва да се разгледат по подробно със спортната и техническата комисия.Това би трябвало да стане в рамките на десетина дни до следващия управителен съвет.Нещата които имат основание трябва да се разрешат.Други може и да отпаднат.
Г-н Янакиев прие и идеята за създаване на ралиспринт шампионат.Разбира се там трябва да се направи сериозен регламент.И то отсега,защото ние години наред си говорим помежду си за такъв ш-т,обаче никой досега не е поставил въпроса в БФАС.
Дамяне,ралиспринта включва само едно трасе,което се преминава 3 или 4 пъти.Затова казвам че разходите са колкото за едно планинско.Даже някои от присъстващите казаха че може и да са по малко.Публиката е на едно място.Колите след отсечката продължават и се придвижват отново на старта.Няма връщане с патрулна кола.Отсечката е между 15 и 25 км например.Опознаването е в една посока,на едно място , става за по- кратко време и се спестяват разходи по затварянето на трасето както е за официалната тренировка на планинско.Опознаването,тех. преглед и самото състезание са по малко от ден и половина.Ако се гласува този шампионат,вече има готови идеи.
Най добре е в края на сезона след последните кръгове да се направи едно открито такова състезание като начало.
Ако се разрешат повечето проблеми ще е добре за спорта.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Re: Писмо до УС на БФАС

Мнениеот kiko » Пет Апр 01, 2011 18:40

Ще следя с интерес развититето на това писмо във федерацията.Много болни теми са засегнати,но съм малко песимист за положителен развой....
Изображение
Аватар
kiko
 
Мнения: 1209
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 14:08
Местоположение: София
Име: Генади Димитров

Re: Писмо до УС на БФАС

Мнениеот OgyWRC » Пет Апр 01, 2011 18:56

Миро, хубаво е че си написал това писмо и още по хубаво е, че го правиш публично достояние!

Спринтовите ралита, са добра идея, особено от гледна точка на компакност на състезанията, лесен достъп на публиката, ниски разходи за организатора и добро медийно отразяване.

От гледна точка на екипажите, мисля че този вид състезания малко се отдалечава от идеята на рали спорта, където се кара в ритъм, по записка и на фона на всякакви изненада. Рали спринтът по-скоро прилича на планинско ...
Разходите за екипажите като цяло може да са по-малки, но измерени като общи разходи на състезателен км, ще се окажат повече. Та за "събирачите" на купи и точки може и да е добре, но за каращите за удоволствие няма да е точно така :wink:

Все пак, за да подкрепя идеята, ще кажа, че отдавна имам замисъл за състезание тип Рали спринт на една или две отсечки .... само че на сняг :D


Ето и едно мое проекто писмо, което така и си остана на компютъра ми, но поне да го споделя с вас. Идеята е как федерацията, организаторите и отборите да си помогнат сами, като популяризират спорта за да улеснят привличането на финансови средства.

... всеки път, когато за пръв път се виждам с потенциален спонсор, първо трябва да обясня какво е то Рали спорт ...

Какво може да направи БФАС за Рали Шампионата:

1. БФАС да сключи договор за отразяване на Рали шампионата с поне една от водещите телевизии в България.
o Кратки репортажи за всеки ден от ралито.
o Обзор на цялото рали, като се отделя внимание не само на водещите отбори. В края винаги да се прави анонс за следващото състезание.
о Водещите екипажи да бъдат задължени да предоставят автомобилите си за монтиране на онборд камери или сами да предоставят кадри от автомобилите си

2. PR - БФАС да се ангажира с разпространението на кратки информативни прес-съобщения, включващи АКТУАЛЕН снимков материал, както и 10-20 секунден клип в края на всеки състезателен ден, които да се разпространяват по електронен път. Да се използват социалните мрежи, като канал за информация.

3. БФАС да задължи организаторите да разпространят афиш за предстоящото състезание, най-малко 10 дни преди старта.

4. БФАС да подкрепя и съдейства за организирането на Супер Специални етапи на всяко състезание от календара, както и на „Шоу на шампионите”, на което да се промотира автомобилния спорт пред фенове и потенциални спонсори.

5. БФАС да съдейства за осигуряване на финансиране на състезанията, като направи презентации на предстоящия рали сезон в градовете организатори на които да бъдат поканени и ухажвани потенциални спонсори, пред които да бъдат представени плановете за медийно отразяване на шампионата и конкретното състезание.

6. БФАС да изисква от организаторите да разполагат с работеща интернет страница, съдържаща актуална информация за състезанието, поне месец преди старта.

7. Интернет базирана информация за текущите резултати (online results).

8. БФАС да направи опити за привличане на генерален спонсор на шампионата.

9. БФАС да изисква от организаторите графика и маршрута на ралито да бъдат съобразени с придвижването на публиката между специалните етапи. Да има алтернативни маршрути и предвидени паркинги за публиката.

10. Всички осигуряващи безопасността по трасетата (най-вече полицаите) да бъдат запознати с формата и графика на състезанието и стриктно да спазват времето за затваряне и отваряне на скоростните отсечки. Същите да бъдат запознати и с основните принципи за безопасна локация на публиката.

11. Представителите на БФАС и всички свързани с автомобилния спорт да дават личен пример за безопасно поведение по време на състезание.

12. В „S”-ката, проверяваща скоростната отсечка да бъде опитен екип, който да има пълните правомощия да изисква безопасно разположение на публиката.

13. Първата „0” преминала по отсечката да има задължение да съобщи за възникнали сериозни промени по трасето в сравнение с деня за опознаване.

14. Графикът на състезанията да бъде съобразен с полу-аматьорския статут на повечето състезатели и да не отнема повече от два работни дни. Компактният времеви график на състезанията би спомогнал и за оптимизиране на разходите на екипите. Тук не става въпрос за намаляване на състезателните километри!!!

15. БФАС да подкрепя и стимулира включването на пасажи с макадамова настилка в скоростните отсечки, нощни етапи, както и спринтови състезания на сняг.

16. БФАС да подкрепи състезателен рали формати за млади пилоти с нискобюджетни автомобили - добри примери за успешни "купи" има много!
To finish first, first you have to finish!
Аватар
OgyWRC
 
Мнения: 874
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 10:40
Местоположение: София, Търново
Име: Огнян Герджиков

Re: Писмо до УС на БФАС

Мнениеот beta_racing » Пет Апр 01, 2011 19:26

Все хубави идеи, все хубави идеи...ама кой да бачка :wink:
Миро, това, което казваш, е интересно, но Оги е прав, че рали от един етап (бил той каран и няколко пъти) наистина повече прилича на планинско отколкото на рали. А и аз да си призная, не съм знаел, че в ралиспринтовете има само по един етап (това го казвам без ирония) :wink: :roll:
Примерно, в чешкия ралиспринт шампионат, най-общо казано, всички ралита са с по 3-4 етапа, които се карат по два пъти, т.е. това са ралита като Твърдица, Вида, Стари Столици - 70-90 състезателни километри.
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: Писмо до УС на БФАС

Мнениеот bat_jori » Пет Апр 01, 2011 19:59

малко встрани от темата -в Италия -спринт ли е планинско ли е там карат дамяне една отсечка -4 пъти ,много малко са състезнията с повече от 3 различни отсечки.и пак има динамика и пак има доста отпаднали защото хората се раздват .не съм капацитет но пъреото ти мнение ,много м с епонрави и мисля че това е пътя -възраждане на стари ралита и части от новите .
Аватар
bat_jori
 
Мнения: 1892
Регистриран на: Чет Юли 07, 2005 21:10
Местоположение: Костенец
Име: Георги Ваклин

Re: Писмо до УС на БФАС

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Пет Апр 01, 2011 20:46

Оги,виждаш ли защо няма спорт в България.
В момента в който се даде някаква идея веднага се започва с негативите.
Първо ще кажа че другите ралита си остават.Който държи на такива с повече отсечки ще кара там.Но ще има състезания и за тези с по малки бюджети. Пак ли да описвам предимствата,по горе са изредени.Просто вникнете малко по добре.
Дамяне рали спринта няма нищо общо с планинското.Първо защото отсечките са много по дълги.Второ защото има и качване и спускане.Трето опознаването е като на рали,което е по ефтино за организатора защото не затваря трасето още един ден за официална тренировка.
Четвърто ,защото може да се направи кръг на макадам.Пето защото феновете няма да хвърчат от трасе на трасе, а ще са са вътре в трасето и ще гледат удобно.Шесто по удобно е за медийно отразяване защото операторите на телевизията са на едно трасе.И още куп неща.
И да,ралиспринта е предимно на едно трасе ,което се минава 3-4 пъти,в това е смисъла му.Иначе си е едно обикновено рали,макар и по късо.
И двамата с Оги миналата година писахте в интернейшънъл форум коментари за гръцкия ралиспринт на Халкидики.А не помните ли регламента?
Отсечката е една ,17,5 км,кара се три пъти и се взимат двата по добри резултата.Разстоянието между финала и старта е три километра.Сервиза е свободен.В 10 часа е старта и в 13.30 състезанието е история.
Оги,нещата които си написал защо седят в компютъра ти?Нали имаш клуб.Защо не ги представи в БФАС за разглеждане?Много е лесно когато някой постави въпроси да се критикуват.Много е трудно обаче да натиснеш пръв спусъка.Аз нямам собствен клуб и благодаря на Христо Стоилов за възможността да изкажа аргуметнине си.
Понякога си задавам въпроса струва ли си да се занимавам с тези неща от които нямам никаква лична полза ,а само поемам негативи от двете страни.Май това става всяка година по някакъв повод.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Re: Писмо до УС на БФАС

Мнениеот beta_racing » Пет Апр 01, 2011 21:11

Добре, Миро, виждам, че явно се ядосваш, когато по какъвто и да е начин и повод пиша в темите ти или отговарям на твое форумно мнение. Явно имаш доста отрицателни предразсъдъци към мен още от темите за Хеброс и приемаш всяка моя дума за "контра" на всяка твоя, вместо ти самият да вникнеш в това, което искам да кажа (дори изрично ти написах в предния си пост, че няма ирония, защото счетох, че ще го помислиш за такава).

Само не мога да разбера къде видя негативизъм (знам, че визираш мое мнение)?
И друго - изнесе ми доста поучителна лекция как било на Халкидики, а нищо не каза за чешкия ралиспринт шампионат, който дадох за пример (и при който етапите са 3-4). Ама сигурно той не е ралиспринт, а нещо друго... Хайде нЕма нужда.

Успех с писмото...дано това последното пак не го приемеш като "негативизъм" :roll:
Изображение
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!
Аватар
beta_racing
 
Мнения: 3975
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:30
Местоположение: Пловдив
Име: Дамян Киров

Re: Писмо до УС на БФАС

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Пет Апр 01, 2011 22:06

Дамяне,нямам абсолютно никакви предрасъдъци и никакво негативно отношение към теб.
Темите за Хеброс са минало.Каквото сме казали ,няма никакво значение сега.
Да ,в Чехия са такива рали спринтовете,но на повечето места са като в Гърция.
Самата идея за ралиспринт у нас е по гореизброените причини.Зада се различава от другите къси ралита.
Ще почнеме като за кокошката и яйцето. :lol:
В чехия историческите коли са без хансове и последни хомологации на екипировката.А карат целия първи ден на рали Барум. :D :D ..............
И отново ти казвам ,че не се ядосвам от нищо.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Re: Писмо до УС на БФАС

Мнениеот MARVI » Съб Апр 02, 2011 00:50

Защо трябва да копираме чуждестранните модели за рали-спринтове и дадено състезание да се върти само около 1 отсечка, която да се повтаря по 4-5 пъти? Според мен е по-добре да се направи наш, български вариант, като организатора да има право на избор от 1 до 3 скоростни етапа, а защо не и повече, които да бъдат включени в конфигурацията на състезанието и да се получи нещо като мини рали.
В този ред на мисли АСК "Доктор Спийд" отдавна има идея и място за провеждане да организира такова състезание, стига да стартира такъв шампионат :)

А относно привличането на главен спонсор от БФАС за шампионатите, които провежда, мисля че е крайно време да се случи нещо такова. Например, ако един екипаж не успее да намери спонсор, то той не може да вземе участие в дадено състезание. Ако един организатор, по същата причина не успее да намери финансова подкрепа, то неговото състезание не се провежда /пр. Рали Сливен 2009/. Респективно, ако една федерация не може да намери спонсор, който да я подпомага, а очаква финансиране само от състезатели и организатори, иначе казано от по-долните равнища, то тази федерация не трябва да упражнява власт, а в същата да влязат нови хора, мислещи както за състезателите, така и за организаторите на състезанията, както и за финансирането на собствените си шампионати!
Винаги вярвам в мечтите си!
Always believe in my dreams!
Аватар
MARVI
 
Мнения: 1007
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 07:26
Местоположение: Worcester
Име: Марио Попов

Re: Писмо до УС на БФАС

Мнениеот BradurS » Съб Апр 02, 2011 04:37

Добре де тая тема е милиони пъти дъфкана. Нови хора...да трябват ни нови хора. Дойдоха нови хора в УС на БФАС. Пилоти...организатори...но няма как да стане. Трябват пари. Парички, за да се наемат правилните специалисти, които да дадат на ЗРИТЕЛЯ, това което иска. т.е. да дадат на пазара каквото се търси.
Не е тайна за никой, че рали спорта събира доста зрители(оставете феновете на една страна) от колкото доста други водещи спортове. И това е на съвсем аматьорски и "случаен" маркетингов принцип.
Ние феновете както и състезателите сме За истинските ралита, както каза Оги, истински отсечки, записки това онова, напрежение, непредвидими етапи...но това не представлява интерес за простия зрител съответно медии и реклама = пари в спорта.
Вище в Холандия какво става. Какви отсечки има там ? Може и да има като нашите...но там правят невероятна продукция със 8 снопи бали сено и шест 90 градусови завоя.
Време е да се мисли иновативно. Истината е в рали спринтовете. В спорта има потенциал, просто трябва някой да повярва и инвестира в по - радикални идеи. Резултата ще е на лице.
Последна промяна BradurS на Съб Апр 02, 2011 12:27, променена общо 1 път
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

Re: Писмо до УС на БФАС

Мнениеот школата » Съб Апр 02, 2011 08:05

MARVI написа:А относно привличането на главен спонсор от БФАС за шампионатите, които провежда, мисля че е крайно време да се случи нещо такова. Например, ако един екипаж не успее да намери спонсор, то той не може да вземе участие в дадено състезание. Ако един организатор, по същата причина не успее да намери финансова подкрепа, то неговото състезание не се провежда /пр. Рали Сливен 2009/. Респективно, ако една федерация не може да намери спонсор, който да я подпомага, а очаква финансиране само от състезатели и организатори, иначе казано от по-долните равнища, то тази федерация не трябва да упражнява власт, а в същата да влязат нови хора, мислещи както за състезателите, така и за организаторите на състезанията, както и за финансирането на собствените си шампионати!


Точно така Марио,много добре си го формулирал.[






[quote="BradurS"]Добре де тая тема е милиони пъти дъфкана. Нови хора...да трябват ни нови хора. Дойдоха нови хора в УС на БФАС. Пилоти...организатори...но няма как да стане. Трябват пари. Парички, за да се наемат правилните специалисти, които да дадат на ЗРИТЕЛЯ, това което иска. т.е. да дадат на пазара каквото се търси. Ние феновете както и състезателите сме За истинските ралита, както каза Оги, истински отсечки, записки това онова, напрежение, непредвидими етапи...но това не представлява интерес за простия зрител съответно медии и реклама = пари в спорта.

Така е Ивайло но УС на БФАС не мисли иновативно.Много такива предложения се отхвърлят.За това сега на следващото отчетно изборно събрание трябва много да се внимава за избора на председател.
Rally School Pavel Jekov
Аватар
школата
 
Мнения: 171
Регистриран на: Сря Май 10, 2006 12:55
Местоположение: СОФИЯ
Име: RALLY SCHOOL PAVEL JEKOV

Re: Писмо до УС на БФАС

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Съб Апр 02, 2011 15:06

Марио,мисля че вече не си само фен а и състезател и трябва да мислиш реално ,въпреки възрастта.Самата идея за създаване на ралиспринт с едно трасе е да се намалят разходите за ВСИЧКИ! И за организаторите и за състезателите.Ралита с по 4-5 отсечки си имаме и сега в шампионата.И те отпадат едно по едно.На Вида миналата година бяха 18 коли.Савко в момента се чуди как да съкрати ралито за да се проведе.Писта Търново още е под въпрос,дано не се отмени.Всичко се свежда до ПАРИ.За пет отсечки ти трябва пет пъти повече полиция,линейки,пожарни,пет съдийски екипа за старта и финала,пет пъти повече маршали,място за сервизен парк и съдии за него.Знаеш ли какви разходи са това.По добре в настоящия момент да хванем питомното а не да гоним дивото.В момента такива са реалностите.Това дето казваш че БФАС трябва да намира спонсор за състезателите е чиста теория и не отговаря на реалностите В МОМЕНТА,който и да е председател на БФАС.
Помни ми думата,че ако стане реалност така замисления шампионат,много от организаторите ще се насочат към него.Предимствата съм изброил по -горе.
Теоретичните постановки за нови хора и ново мислене сме ги слушали до втръсване.Новите хора без пари ще се провалят бързо и веднага ще викнете против тях.ПАРИ НЯМА! Всеки в момента се е свил защото и икономиката ни е измислена и нереална както всичко останало.
Павка ,предлагам Ти,като дългогодишен състезател и специалист в автоспорта пръв да предложиш човек за председател на БФАС,който ще намери така необходимите средства,както и подходящите хора с ново мислене за управителен съвет.Г-н Янакиев заяви че се оттегля.
Само с констатацията че трябват нови хора не казваме нищо ново,само си чешем езиците.
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Re: Писмо до УС на БФАС

Мнениеот школата » Съб Апр 02, 2011 16:35

Има такъв.Огледайте се.Жалко че от Вас не зависи избора , а от председателите на АСК.
Rally School Pavel Jekov
Аватар
школата
 
Мнения: 171
Регистриран на: Сря Май 10, 2006 12:55
Местоположение: СОФИЯ
Име: RALLY SCHOOL PAVEL JEKOV

Следваща

Назад към Съобщения и коментари

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта