Наистина трябва да правят курбан! Тези удари в дървета с тавана напред са най-опасните. След подобен удар почина и Андрей Александров.
Иначе наистина, че със слаганего на подобно дърво "леко" са се пресилили. Резултатът е двама за малко убити състезатели и със сигурност една бракувана кола за 300 000 евро. Ако бяха конуси или гуми (въпреки че вторите понякога също могат да обърнат кола) резултатът нямаше да е такъв... Д*йба мама му - където не искат/дават да се сече, да сложат по 5 конуса и по 1 маршал, който да записва кой пресякъл и кой не, след което да пишат наказания с по 5-10 секунди на "провинените" и толкова (като всичко е описано в регламента). Въпреки че цялата работа с тези "забрани" за сечене (и то в гората) по време на рали е напълно глупава! Това не е писта или планинско все пак...
Иначе в Унгария е имало къде-къде по-сериозни катастрофи. Като цяло там трасетата са невероятно бързи и както всеки тук казва - публиката не я слуша много главата. Вижте какво стана с едно Субару Импреза WRC по време на Алианц Рали 2009 пак след удар в дървета:
За щастие пилотът и навигаторът са се отървали с минимални наранявания, но и те са имали късмет, че ударът е бил отзад. Абе, изобщо, ударите в дървета (странични или в тавана) са най-страшните. Не ми се иска да пускам/гледам пак един клип как Форд Ескор МК се удря с тавана в дърво. Случката е от Финландия и там обаче имаше и смъртен случай
И тук един класически унгарски онборд отпреди няколко години -
http://www.youtube.com/watch?v=AZ1UvXeK ... A058E0EF20 След третата минута става най-страшно. А вижте хората на финала