Не знаех точно къде да пусна тази информация - не е нито за новини от ERC, нито за новини от IRC
...затова реших да направя нова тема и то в този раздел, защото колата - Форд Фиеста RRC (Regional Rally Car) - е предназначена главно за частни пилоти, участващи в домашните си първенства
Форд Фиеста RRC е най-новата разработка на М-Спорт. Колата се базира на варианта Супер 2000 и по-новия - WRC и бързо може да се модифицира от RRC към WRC. Това дори може да стане по-бързо отколкото Супер 2000 към WRC, защото моторът на новата кола е 1600-кубиков с турбо, т.е. същият като на WRC-тата, само че с 30-милиметрова втулка
Другата разлика с WRC версията е визуална и се изразява най-вече в по-малкото задно крило (може би същото като на Супер 2000), както и по някои други части. Общо взето стана голяма каша
Фиестите са три:
Супер 2000 - 2.0-литров мотор без турбо.
RRC - 1.6-литров мотор с турбо и 30мм рестриктор (със същия аерокит като на Супер 2000).
WRC - 1.6-литров мотор с турбо и 33мм рестриктор, с WRC аерокит.
Цените на пръв поглед са малко стряскащи, но като се замисли човек, не е чак така, защото при допълнителен бюджет, колата лесно може да стане и WRC - т.е. ще я купуват пилоти/отбори с доста сериозни средства. Цената варира от 360 000 до 390 000
паунда Общо взето, Фиеста RRC е отговорът на М-Спорт към т.н. Мини Кънтримен "Супер 2000", което не е никакво Супер 2000, а също е с мотор 1.6 и турбо с 30-милиметров рестриктор. В този ред на мисли, и Форда трябва да се нарича Супер 2000
Много глупаво решение от страна на ФИА кола с мотор 1.6 да се назовава "Супер 2000". Сега вече стана истинската каша
Ето и страницата, където може да се види всичко за колата:
http://www.fiestarrc.com/