Страница 14 от 15

Re: Рали Монте Карло 19-23.01.2010 - IRC - 1 кръг

МнениеПубликувано на: Пет Яну 22, 2010 21:40
от siky
Чакам 2-та СЕ и тогава коментирам :oops: че съм малко пристрастен :mrgreen:

Re: Рали Монте Карло 19-23.01.2010 - IRC - 1 кръг

МнениеПубликувано на: Пет Яну 22, 2010 22:27
от qvkata
Хирвонен е недостижим според мен :)

Re: Рали Монте Карло 19-23.01.2010 - IRC - 1 кръг

МнениеПубликувано на: Пет Яну 22, 2010 22:34
от valio
Хирвонен каза след последния финал че не е натискал газта до края, след като направи цяла врътка по трасето и от отбора добиха информация за гумите, мисля че ако не направи някоя глупост, ще е първи. Ожие кара страхотно, но разликата е голяма за два етапа.

Re: Рали Монте Карло 19-23.01.2010 - IRC - 1 кръг

МнениеПубликувано на: Пет Яну 22, 2010 23:00
от vargala81
qvkata написа:Хирвонен е недостижим според мен :)
Здравейте !аз съм нов ,всъщност от 1год. Следя WRCто във вашия сайт и с удоволствие следя всички коментари. Голям фен съм на Мико Хирвонен,стискам му палци. Знае кога да настъпва и кога да не рискува , като видя ,че Sebastien Ogier на 12тия етап се доближи на 38сек. На 13тия етап му дръпна 8сек.и увеличи преднината на 46,1сек.

Re: Рали Монте Карло 19-23.01.2010 - IRC - 1 кръг

МнениеПубликувано на: Пет Яну 22, 2010 23:37
от bat_jori
Това все пак е Монте карло и смело да се правят категорични прогнози ,преднината на Мико не е малка но знае ли се .от преди 7 сутринта е започнал деня а сега е вече 23:30 и още края е далече ,умората ,психическият натиск ,избора на гуми -грешките лесно идват видяхте как се залепи Витман .Ожие ще кара на макс за всичко или нищо ,все пак няма да участва впоследствие в IRC .
Последният избор на гуми е решаващ
Ожие-слик и резервните
Хирвонен-интермедия и резервните
Ханине и Вуйо -зимни и резервните
Уилкс -отпед интермедия ,отзад слик -резервни слик
Саразен-слик и резервни
Копецки -интермедия-резервни слик
Ясно се вижда кой рискува всичко ,след 12 по леда на на СС14 . Кой е правилният избор ще имаме възможността да се убедим.

Re: Рали Монте Карло 19-23.01.2010 - IRC - 1 кръг

МнениеПубликувано на: Пет Яну 22, 2010 23:51
от tonive
нека по-добрия спечели (по-добре подготвения:технически,физически,психически)условията не са никак леки-тъмнина,студ,черен лед,тесни участъци и непредвидим разхвърлян сняг от зрителите е това е,,монте карло"

Re: Рали Монте Карло 19-23.01.2010 - IRC - 1 кръг

МнениеПубликувано на: Съб Яну 23, 2010 00:32
от BOXER
Интересен е първия завой който ги дават отвън колите.Доста се зорят на него.
Ееее Ханнинен нека да не я кара шкодата

Re: Рали Монте Карло 19-23.01.2010 - IRC - 1 кръг

МнениеПубликувано на: Съб Яну 23, 2010 00:55
от BOXER
Oжие е аут

Re: Рали Монте Карло 19-23.01.2010 - IRC - 1 кръг

МнениеПубликувано на: Съб Яну 23, 2010 00:56
от BradurS
Край за ОЖие. Технигал фейлиър. Супер каране направи....

Re: Рали Монте Карло 19-23.01.2010 - IRC - 1 кръг

МнениеПубликувано на: Съб Яну 23, 2010 01:32
от bat_jori
Честито на Мико и Фиеста .

Re: Рали Монте Карло 19-23.01.2010 - IRC - 1 кръг

МнениеПубликувано на: Съб Яну 23, 2010 01:37
от PROSPEED motorsport
Жалко за Ожие. Заслужаваше победата..

Re: Рали Монте Карло 19-23.01.2010 - IRC - 1 кръг

МнениеПубликувано на: Съб Яну 23, 2010 01:39
от tonive
честито на мико и поздравления за евроспорт за великолепното отразяване

Re: Рали Монте Карло 19-23.01.2010 - IRC - 1 кръг

МнениеПубликувано на: Съб Яну 23, 2010 02:03
от chefo
Наистина eurosport заслужават адмирации!!! Честито на Мико и М-спорт-каква по- добра реклама от победа в дебютно състезание.Уилсън каза че има към 20-тина клиенти и не отговори точно за програмата им по-нататък.Жалко за Ожие- за мен заслужаваше той победата,но не е първия и няма да е последния,който отпада по такъв начин...

Re: Рали Монте Карло 19-23.01.2010 - IRC - 1 кръг

МнениеПубликувано на: Съб Яну 23, 2010 03:00
от MOTUL
Честито на Хирвонен и най - бързия автомобил от Супер 2000 !!!

Re: Рали Монте Карло 19-23.01.2010 - IRC - 1 кръг

МнениеПубликувано на: Съб Яну 23, 2010 09:22
от beta_racing
Браво на Мико, браво и на М-Спорт за колата (остава да не е фалшива на последния технически преглед, а и по принцип :lol:).
Като цяло, първите няколко пилоти бяха класа над другите в това рали (кой докъдето стигна) - Хирвонен, Ожие, Ханинен, Мийк. Много съжалявам за Копецки, на който така и не му провървя, както и за Гардемайстер. Вуйо от време навреме даваше отлични времена, но беше непостоянен. Саразен също, но може би малко по-слабо от Вуйо като цяло в това рали.
Мисля, че след като Мийк отпадна, а Ожие започна лека-полека (на моменти и по-здраво :mrgreen:) да си избива преднината, Мико направи една офанзивна тактика хем да кара с тях, хем да не предприема излишни рискове или пък да губи много. Ханинен също беше наблизо, но на фона на избиването на Ожие, сякаш оставаше на заден ред.
Изключително много се зарадвах снощи, когато видях, че Ожие отново взе доста време (10сек.) на първия етап, и като че ли най-голямата интрига щеше да остане за последния етап, но след това, когато Мико му върна 8, видях, че работата като такъв професионален пилот финландецът си я е заслужил напълно :D :D
Жалко, наистина много жалко, че Ожие отпадна преди второто минаване на етапите. Живецът на ралито някакси се прекърши след това отпадане и всичко до края след това беше малко по-кротко.