Наближава Монте Карло. Участниците вече са известни.
Обилните снегове малко притесняват някои отбори и особено пилотите от южните страни.
Тези условия до голяма степен изравняват колите.
Скандинавците имат огромно предимство. И ако са в добър отбор/екип ще доминират/според мен/- Хирвонен, Гардемайстер, Ханинен,...
Но, това е Монте Карло - непредсказуемо рали.
Вече споменах за интересния избор на М-спорт - Хирвонен-Маурин. Две крайности. Особено в такива условия. И дано моторите издържат, защото няколко Фиести са продадени "на зелено".
От Шкода още преди година обявиха, че 2009 ще е "тестова", а 2010 ще започнат.
И постепенно си изградиха добър пилотски състав. Новата еволюция не може да предхожда фейслифта на серийния модел/чака се автосалона в Женева, както вече бях споменал/.
Това "забавяне" едва ли ще е фатално за представянето им в IRC.
Между друтото, днес обявиха, че Шкода Полша е подписала с Кузай за участие в полския шампионат. Тази новина може да забави/обърка доставките, защото Кузай е голям консуматор на купета.
А къде е Шкода България? Оххх, май сбърках.
На последните функционални тестове на Вуйо виждам, че са му подготвили карана кола, оцветена малко по френски, с ...рога.
Очевидно не само Пежата ще получават сплитове и актуална информация/както беше през 2009/.
http://www.johnfoto.wz.cz/smpredmonte/