Публикувано на: Вто Ное 01, 2005 21:03
Забрана за А8 е възможно едно от най-тъпите неща/те са изключително много/, което някога е ставало в нашия "красив" шампионат.Не мога да разбера каквъ им беше умисъла да забранят тези коли, по-скъпо било. Съжалявам много, но една Импреза Н12 в момента струва около 60-65 хиляди паунда/вчера гледах обяви/. Ето цена на втора ръка кола Н11, сегашната версия на Танев за 65 хиляди паундаhttp://rallycarsforsale.net/clas/index.php?ct=fsrc&md=details&id=12976. Ево 9 също ще струва около 200-220 хиляди лева. Какъв е смисъла, при положение, че една кола А8 на около 4 години струва толкова или пък се подготвя. Вижте в австрия колко Лансъра, Каризми група А имаше, при нас и Киткар-ите махнаха, изисквания на европейския шампионат. Да, ама за нашия можеха да си ги карат. Има Голф 4 Киткар, 306 Макси, Меган макси, Ибизза киткар, Астра киткар, нисан суни киткар, ксара киткар и са на цена около 2/3 от цената на една кола Н4. Поддръжката наистина е по-скъпа, но това е скъп спорт и колкото е по-хубаво е толкова по-скъпо.
А някой да има на разположение около милион-милион и половина евро и отгоре/сигурно толкова струва, това/
http://www.ralli.net/sport2000/
А някой да има на разположение около милион-милион и половина евро и отгоре/сигурно толкова струва, това/
http://www.ralli.net/sport2000/