bat_jori написа:Danchoni ако си направиш труда прегледаш времената по етапи и извадиш етапа в който публиката промени изхода на Монте Карло ,ще констатираш че интересен факт за доминацията на Фиестата че май не е така.(малко встрани на лед и сняг 2009 в Норвегия -някакъв Льоб май се казваше наду шушоните на Мико или бъркам?).
За проблемите на Фиеста в Катар -от това което прочетох май не са били толко малки проблемите със този сензор,впоследствие със спирачките а за Мурин всичко се потули .А Варгал защо се наложи Фиеста да минава 2 пъти технически прегледи и до последно да е на два пътя ,Пламен от кога споделяше за проблемите с клапановият механизъм и как оргиналните(по приетите нормативите ) са заменили с титаниеви
и до последно да е на два пътя ,Пламен от кога споделяше за проблемите с клапановият механизъм и как оргиналните(по приетите нормативите ) са заменили с
Това за двата пътя не го разбрах ,не разбрах и Пламен какво е споделял като Фиестата е получила хомологация 3,4дена преди ралито.А иначе те си го казаха и самите пилоти:на рали Монте Карло важното е да останеш в играта до края
нищо не се знае.Сравняваш 5кратен шампион със Ожие който е 8ми в WRCто
все пак и Мико спука гума ,За победата на Ford огромно значение има отлично подготвеният автомобил, но не трябва ни най-малко да омаловажаваме заслугата и на Мико Хирвонен. С типичното си постоянство във всеки един момент от надпреварата вицешампионът във WRC спечели първото си „Монте”, както и първата победа в IRC.
Мико започна отлично дебютния старт за сезон 2010 в IRC и спечели още първата отсечка, като в резултат оглави и временното класиране. На практика от този момент нататък финландецът нито за миг не позволи на своите конкуренти да го изместят от там. За това обаче му помогнаха краткото излитане на Ожие и спуканата гума на Стефан Саразен (Peugeot 207 S2000) през първия ден от надпреварата, както и катастрофата на действащия шампион Крис Мийк (Peugeot 207 S2000) във втория. Въпреки това успехът на Хирвонен е повече от впечатляващ, тъй като той не допусна нито една сериозна грешка в цялата надпревара, въпреки че нямаше никакъв опит с новия автомобил на M-Sport и Ford. Единственият проблем за него бе спуканата гума шест километра преди финала при първото минаване на „Сен Боне” вчера.