Ралито беше интересно. Пък и е "възлово".
Очаквано Басо тръгна силно. Но, грешка и малшанс го изпратиха назад. А може би една от грешките на Абарт е, че цяла година Басо се бори сам срещу много. Няма равностоен съотборник, няма подкрепа и разчитат единствено на него /на Сан Ремо Дювал ще...стартира с Фиат
/. А тези няколко състезания ще определят в каква посока ще продължи Абарт-рали, писта,...Което ще се реши скоро. Затова е добре Басо да "спечели" Абарт в дисциплината рали, където е бил винаги.
Алберто Хевиа очевидно е добър избор на Шкода-Испания. Всъщност той не е спукал гума, а проблема е бил във вентила. Лош късмет. Помагал е много на Копецки, защото при тренировките на някои отсечки е имало мъгла...
Преди последните отсечки плуто е говорил с ван Дален за "нареждане от бокса" и отговора е бил, че той няма да направи такова нещо. Преди последната отсечка Копецки е питал Мийк дали ще се разменят с Вуйо. Кратък отговор-ДА. Усилено се говори, че се е намесил шефа на Ситроен. Ако, е така за мен това означава, че Мийк е бъдещ пилот на Ситроен в СШ.
Тошко показа пак, че върви по правилния път. Жалко за ЕШ. Тлустяк беше принуден да избере тактиката на завършване, а не на борбата. Даже се престара и отнесе много подигравки. Но, след години няма да се помнят детайли, а ще се знае, че е шампион.