Re: Barum Rally Zlin
Публикувано на: Пет Авг 28, 2009 20:20
Нали съм още на тази вълна, та...гледам снимки, видео,...
На Вуйо Пежото се е запалило, защото са се скъсали тампоните/опорите/ на мотора и после и бензиновите маркучи.
http://www.rallyvidea.com/?ref=1&id=8&v ... t_2009.avi
На този видео материал добре се вижда какво е било. И реакцията на зрителите.
Новиков е много доволен от участието си. Задачата му е да се сработи с новия навигатор, да опознае бъдещите коли С2000, и всичко това на асфалт. За излитането му на шейкдауна казва, че е усетил границата на колата. Той имаше и други такива/едното пред нас, на Семетин/. Втория ден е увеличил темпото. Но, преди старта на една от последните отсечки спират да си проверят налягането в гумите и после ...няма палене. Затова отпада. Убедих се, че е огромен талант, а и още млад мисли разумно. Абсолютно земно момче. Има бъдеще на световната сцена.
Сега гледах и видеото на Мравенец. Въпреки проблемите с техниката показва много добри кадри.
http://www.rallyvidea.com/?ref=1&id=8&v ... necz_n.wmv
Луда работа! Ненормална работа!
От кадрите ясно личат мъките на състезателите с Н4. Как завива С2000...не е за вярване. За да са бързи с Н4 рискуват много. Погледнете Пех, Семерад, Витман,...
Който иска да се развива трябва да кара в чужбина и СШ. С актуална кола.
Много се радвам за Гьошев, че разбира всичко това, защото като кара само Мухово ще се затрие. Всъщност, в разговорите за С2000 питат какво ще кара-БГ, ERC, IRC...
Рали Барум преди време кандидатстваха за кръг от СШ. Но, после тръгнаха по друг път. И безспорно стана най-...ралито в средна Европа. Дали пък скоро от ФИА няма да им се молят да стане кръг от СШ?
А Боровец...
Двете ралита се движат/развиват в противоположна посока.
Кой е на правилния път?
И една закачлива снимка на колата на Пех.
На Вуйо Пежото се е запалило, защото са се скъсали тампоните/опорите/ на мотора и после и бензиновите маркучи.
http://www.rallyvidea.com/?ref=1&id=8&v ... t_2009.avi
На този видео материал добре се вижда какво е било. И реакцията на зрителите.
Новиков е много доволен от участието си. Задачата му е да се сработи с новия навигатор, да опознае бъдещите коли С2000, и всичко това на асфалт. За излитането му на шейкдауна казва, че е усетил границата на колата. Той имаше и други такива/едното пред нас, на Семетин/. Втория ден е увеличил темпото. Но, преди старта на една от последните отсечки спират да си проверят налягането в гумите и после ...няма палене. Затова отпада. Убедих се, че е огромен талант, а и още млад мисли разумно. Абсолютно земно момче. Има бъдеще на световната сцена.
Сега гледах и видеото на Мравенец. Въпреки проблемите с техниката показва много добри кадри.
http://www.rallyvidea.com/?ref=1&id=8&v ... necz_n.wmv
Луда работа! Ненормална работа!
От кадрите ясно личат мъките на състезателите с Н4. Как завива С2000...не е за вярване. За да са бързи с Н4 рискуват много. Погледнете Пех, Семерад, Витман,...
Който иска да се развива трябва да кара в чужбина и СШ. С актуална кола.
Много се радвам за Гьошев, че разбира всичко това, защото като кара само Мухово ще се затрие. Всъщност, в разговорите за С2000 питат какво ще кара-БГ, ERC, IRC...
Рали Барум преди време кандидатстваха за кръг от СШ. Но, после тръгнаха по друг път. И безспорно стана най-...ралито в средна Европа. Дали пък скоро от ФИА няма да им се молят да стане кръг от СШ?
А Боровец...
Двете ралита се движат/развиват в противоположна посока.
Кой е на правилния път?
И една закачлива снимка на колата на Пех.