Отидох за няколко дни в Гърция, но преди това бях видял, че ще има рали, така че реших да съчетая полезното с приятното
Ралито беше изцяло макадамово и беше само в един ден - три етапа по два пъти, като първият от тях бе в полята, близо до град Ламия, а другите два - в балкана отново около града. В Ламия се намираха и щабът, и сервизният парк. Общата дължина на ралито бе едва 215 километра, от които 95 бяха състезателни! Заявките бяха 46, а около 40 от екипажите застанаха на старт. По-известен от участниците бе Арис Вовос, който потегли с Мицубиши Лансер ЕВО9.
По заявки се наброяваха десет ЕВО 9-ки, две ЕВО 8-ци, по една ЕВО 7-ца и ЕВО 6-ца, две Субару Импреза N12-ки, едно Субару Импреза 555 (А/8), една Корса Супер 1600 и едно Пежо 206 Кит Кар, което обаче не се яви на старт. Разбира се, имаше доста Яриси, малко Пежа 206 (А/5) и т.н, а накрая на колоната вървяха "Хисковете" (при гърците се водят група ЕЕ), където имаше два Форд Ескорт RS-а, една Мазда 323, две Тойоти Стартет и по един Нисан Силвия и Нисан Виолет
Общо взето се получи добро рали, въпреки че не познавах местните екипажи.
На съдиите по етапа (СЕ1 Капия) бяха раздадени програми на ралито и един от тях едва не ни догони, както се казва, за да ни даде програма, от което останах много зарадван По едно време, точно когато започнаха да минават форлойферите (бяха два по програма), се "яви" един дядка с овце, който си ги водеше по пътя Човекът излязал на пътя някъде между двете радио връзки (точно тези две бяха само на 200-300м една от друга) и се наложи единият съдия да ги отвежда извън трасето преди да мине вторият форлойфер За радост всичко мина добре и овцете напуснаха трасето...даже дядото гледа форлойфера
Интересното е, че екипажите на форлойферите бяха без каски, дори на първия бяха и без огнеупорни облекла, а самият автомобил бе съвсем обикновен джип без ролбари Но какво да се прави..........
Преди да отида на ралито научих, че една от отсечките (СЕ2/СЕ4 Грамени) е използвана и в Рали Акрополис. И като се заговорих за Рали Акрополис не мога да не отбележа и табелите (примено на радио връзките) - бяха от Рали Акрополис, та налъгах един вагон хора, че онзи ден съм бил именно на "Акрополис"
Резултати (малко йероглифи, ама к'во да ги правиш - гръцка им работа )
Ето и по-интересните снимки от състезанието: