P.Solberg написа:Да разкажа и аз малко за състезанието. Първо, за самото състезание. Като изключим резултатите, организацията в Турция беше на изключително ниво. Като започнем от техническия преглед, на какъвто аз не бях присъствал. Над 20 проверяващи, заедно с делегата на ФИА, провериха всичко, което можеше да се провери. Маркиране на двигател и скорости, които тук се правят само на Н4-ките. Всичко за относно сигурността - от ролбар, до седалки, екипи, каски, бельо, чорапи и какво ли още не.
Относно състезанието за Тодор. Нещата тръгнаха зле още от понеделник, когато трябваше да получим части за двигателя от Рено Спорт, които така и не дойдоха. Двигателя беше отворен, каквото можеше беше сменено, изчистено, но явно не се е получило. За съжаление двамата с Добри изпуснаха едно много важно състезание за трупане на опит и бях сигурен, че ще се класират много напред. От това, което видях турските пилоти са доста слаби. Имат 2-ма или 3-ма пилоти, които карат. Видяхме се и с Волкан Ъшък. За съжаление той каза, че може и да не го видим в България, защото ФИАТ са спрели отбора от Турция, а Волкан няма подкрепа да продължи. Въпреки това, той ни помогна много с рязането на гумите и информациите за отсечката.
Браво на Крум, че е завършил това трудно състезание. Започна страхотно, но двете гуми са го върнали назад. Въпреки всичко, показва стабилно каране на макадама и дано да напредне в класирането на Европейския.
А за нафтата в резевоара нищо не казваш