РЕТРО РАЛИ ИПЪР
2006- Доминация на Басо
Ралито е 4-ти кръг от ЕРШ и още не е включено в календара на IRC. Въпреки, че в състезанието вземат участие повечето белгийски асове Басо го печели безапелационно. По средата на надпреварата в първия ден той е спечелил всичките отсечки, освен първата. Много силно се представя и Умберто Скандола, също с Фиат Абарт, пред който Басо имаше преднина от 1м и 15с, но всичко свърши след зрелищно излизане от пътя на Скандола, довело до неговото отпадане. Така в спор за второто място влязоха местните пилоти, като Крис Принсен с Рено Клио С 1600 беше най-напред сред белгийските си колеги, а зад него се наредиха Лари Колс с Митсубиши Лансър Ево 9, Фреди Лоа със Ситроен Ц2 С 1600, който остана на близо две минути от Басо. Шестицата допълниха Бернд Касие с Рено Клио С 1600 и Урмо Аава със Сузуки Суифт С 1600.
2007- Победа за Росети, късмет за Навара
Ралито е пети кръг от ЕРШ и трети кръг от IRC. За 18 етапа лидерството в ралито се сменя осем пъти. Лука Росети печели победата с Пежо 207 С 2000, а Охеда е втори. Димитър Илиев също взема участие в това рали, като по това време води на Ренато Траваля и Михал Соловов с една точка в класирането за европейския шампионат. Състезанието започва със здрава битка между Андреа Навара и Фреди Лоа, който сега кара Поло С 2000, но белгиецът пука гума, а след това има проблеми с двигателя и отпада. Навара също пука гума. За кратко Никола Вуйо води колоната в битка с Пиетер Цюн( пак се пробвах с името, все някога ще улуча, добре че човека не знае български, иначе щеше да ме намрази
). Но Вуйо отпада след излитане с висока скорост, а Цюн има проблеми с трансмисията и с огън, появил се в колата му. Така Росети излиза начело, а опонент му е Бернд Касие, също с Пежо, но Касие губи много време. Волкан Ишък има проблеми с двигателя, Корадо Фонтана катастрофира. Завършилият на трето място в крайното класиране Лари Колс с Митсубиши Лансър Ево 9 е декласиран и така на трето място се озовава Андреа Навара. В онзи момент той увеличава преднината си в класирането за IRC, а и Фиат подобряват своите позиции в шампионата. Димитър Илиев финишира осми, като след него са Жан-Жозеф, Чопик, Траваля, Соловов.
2008- Най-после домашен успех
Състезанието е 3-ти кръг от IRC. Преди него Лука Росети има преднина от 20 точки в класирането за този шампионат. Оцветеното с детски рисунки Пежо на Фреди Лоа повежда още в началото, като съотборника на белгиеца Никола Вуйо се движи втори. И двамата обаче са застигнати от проблеми. Лоа се удря в бетонова неравност на пътя, но за щастие без да спука гума и да има сериозни последствия за автомобила му. Вуйо пък се завърта и губи около минута, но се връща на второ място, преди да получи проблеми със скоростите. Росети пък получава наказание от 10 секунди, заради това че е засечен от полицията да кара с превишена скорост по пътя към първия етап. Той също така пука и гума. Ян Копецки се движи добре, но няма късмета на Лоа. Той също се натъква на бетонова неравност на пътя, в следствие на което се преобръща през таван. В 9-тия етап Алесандро Бетега, син на трагично загиналия Атилио Бетега, претърпява тежка катастрофа със своята Хонда Сивик, но за щастие без сериозни последствия. Фреди Лоа печели ралито, следван от Вуйо и Росети. Така има три автомобила на Пежо на подиума. Четвърти е Бернд Касие с Фолксваген Поло С 2000, а пети Снайерс, пак с Пежо.