Вчера вечерта се прибрахме от Турското рали - впечатленията са:
- Огромна разлика между С2000 и Н4, в общи линии разликата е толкова видимо забележима, че чак е смазваща за пилотите с турбо коли....
- Отврътително слаб интерес към съзтезанието от страна на местното население (на повечето от етапите официалните фотографите бяха значително повече от зрителите), чак яд ме хвана като знам какво би било ако това съзтезание се провеждаше в България.....
-най-атрактивния пилотот безспорно беше FREDDY LOIX.....караше с изключителна рутина....и без никво отнемане на газта
, уви класирането отново доказва, че почти никога атрактивните пилоти не са и най-бързи.....
-колата на Крум изглеждаше и звучеше адски стандартно все едно току що я бяха изкарали от шоурума......не знам до каква степен беше намесата на Томи Макинен Рейсинг, но не ми се вярва те да му бяха сложили ТУНИНГ НАКРАЙНИК на ауспуховата тръба. Отново по български тертип докато в отборите на Абарт и Грифоне преди Шейкдауна течеше трескава подготовка и всеки един от механиците се беше насочил и концентрирал над работата си върхо, която върши, то при нашия отбор на Приста Един механик работеше, а другите го гледаха с ръце в джобовете и му говореха за еди коя си пичка, като разбира се отвреме навреме го насочваха с показалец какво да провери......ами с такова отношение към подготовката ако ще и Карлос Сайнц да кара за Приста пак няма видиме резултат.....
-и на последно място смятам, че нивото на С2000 от миналата година (гледах ги на рали сан Ремои България разбира се) и сега е главозамайващо по-високо, ако миналата година в някой отсечки Н4 можеше да бъде конкорентно способна, то сега изглежда, че С2000 би била по-близка до ВРЦ
, отколкото Н4 до С2000.....